Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksipuoliseksi muuttunut ystävyys aikuisena

Vierailija
19.03.2023 |

Olen viime vuosina ymmärtänyt olevani ystäväpiirissäni se aktiivinen tyyppi, joka pitää yhteyttä kaikkien kesken, järjestää tapaamisia, on ensimmäisenä auttamassa ja tukemassa ja hoitaa sinä kaikki oman elämän asiat. Kun tämä vuosi on mennyt suurimmaksi osaksi sairastaessa, perheemme on oikeastaan ollut suurimman osan alkuvuodesta vuorotellen kipeänä, enkä ole jaksanut tavalliseen tapaani olla koko aja läsnä, ei olekaan kovin monta ystävää, jotka olisivat kyselleet, miten voin ja mitä meille kuuluu. On aika mielenkiintoista huomata, ettei näin aikuisenakaan voi luottaa elämässä vuosikymmeniä olleisiin ihmisiin. Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias nainen, ja kuluneen vuoden aikana olen joutunut huomaamaan saman kuin ap.

Lisäksi kaksi lähipiiriini kuuluvaa minulle rakasta ihmistä on kääntänyt minulle täysin selkänsä, kun minusta ei enää olekkaan heille mitään "hyötyä".

Kuuluin lähipiiriin niin kauvan (vuosikymmeniä) kun minusta oli rahallista hyötyä, tein ja autoin kaikessa, kuuntelin ja ymmärsin, rakastin.

Nyt kun itselläni on vaikea elämänvaihe niin "ystävät ja rakkaat ihmiset"

Katosivat kuin pieru saharaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla