Miehet: voisitko olla naisen kanssa vain ystävä?
Kommentit (46)
Kyllä. Olen tuntenut 43 vuotta ja ollaan 46 vuotiaita. Hän on minun lapseni kummi ja minä hänen lapsen kummi. Eikä ole kummallakaa ikinä käynyt edes mielessä, että pitäskö vähän kokeilla muitakin juttuja. Emme näe toisiamme sellasina. Paras kuvaus on, että sama, kun jyystäis omaa siskoa.
Viehättävän naisen kanssa on kyllä melkein mahdotonta olla vain ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole järkeä. Nainen ei kokenut muhun ihastusta ja sain kuunella hänen panoreissuistaan.
Periaatteessa tiedät, että sulla ei ole koskaan mitään saumaa naiseen.
Ei asia, jos ei olisi sinkku. Toisaalta, jos seurustelisin niin miksi pitäisin hauskaa ystävän kanssa, joka on nainen enkä omani?
Eri asia, jos olet työtoveri tai kummatkaan ei koe toisia kohtaan ihastusta.
Sivistyneet ihmiset ei kyllä kerro ystävilleen panojuttuja, oli se ystävä sukupuoleltaan mitä vaan.
Höpö höpö. Seksistä puhuminen tai puhumattomuus ei mitenkään liity sivistyneisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kaikkien miesten puolesta: Tietysti, kunhan sitten pitkän väsytystaktiikan jälkeen saa sitten seksiä lopulta.
Miten sitä ihminen voikin kuvitella itsestään niin liikoja, että arvelee edustavansa miljardien ihmisten kokemusmaailmaa.
Kyllä, jos suihinoton saisin silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Paras kaverini on nainen ja meillä molemmilla on ihan omat kumppanit.
Olisi jo aika tämän yhteiskunnan avartaa maailmankuvaa ja ymmärtää että vastakkaiset sukupuolet voivat hyvinkin olla ystäviä keskenään.
Ainoastaan vauva palstalaiset kuvittelevat, ettei nainen ja mies voi olla ystäviä keskenään ilman seksisuhdetta.
Kyllä sopivan etäisesti. Mistään bestistelystä ei kyllä tulisi mitään.
Kyllähän kavereiden puolisoista tulee usein hyviä ystäviä itsellekin, ja heidän kohdallaan seksi on käytännössä poissuljettua myös mahdollisen eron jälkeen.
Työelämässä on porukkaa, joissa työtovereista tulee myös tietyllä tavalla ystäviä, siis miehistä ja naisista.
Yhteiset tapaukset, tiimityö, töiden vertailu ja juttelu omasta elämästä, perheestä, hitsaa työtovereita yhteen.
Ei kukaan mies ajattele seksi 7/24, miten ne vaativat työt silloin sujuisivat: Suunnitteluhommat insinööreillä, leikkaukset kirusgeilla, diagnosinointi lääkäreillä, ja muut vaativat työt.
Tosiasia on myös se, ettei kaikkien kesken löydy mitään kemiaa.
Ei jokaikinen mies ja nainen ole valmis hyppämään perheystävän kanssa sänkyyn. Ei edes halua.
Ei miehetkään sentäs aivottomia eläimiä ole, jos osa on, sen pitäisi antaa pilata koko miessukupolven mainetta.
Voin ja olenkin. Olen rumahko elämässäni epäonnistunut luuseri, mutta sattumien kautta ystävystyin paikkakunnallani laajasti tunnetun tasokkaan naisen kanssa. Ei varmastikaan tavallista, joten olen kiitollinen. Mitään romanttista säpinää ei ole.
M44
Mulla olisikin oikea seksi haaremi jos en voisi olla vaan kaveri. En puhu työkavereista enkä lähinaapureista vaan muuten naiskavereista. Seksiin riittää oma puoliso.
En kovin läheinen, koska puolisoni on paras ystäväni. Kaveruus on ok.
Tietysti. Seksiä vain kun tarvitsee voimaannuttavan ruiskeen kun omansa kanssa tökkii.
Tai kun tarvitsen lohdutuksen jos vaimoni kenkkuilee.
Teoriassa kyllä. Käytännössä ei ole sellaista naista tullut vastaan josta olisi pidempi aikaiseksi ystäväksi tai edes kaveriksi. Kaksituntia kerrallaan sisältäen seksin on aika maksimi mitä naisten kanssa olen viihtynyt. Koskee myös vaimoani.
Voi se onnistua, mutta jos toinen haluaa enemmän tulee ongelmia. Minulla on muutama miespuolinen kaveri ollut, jotka ensin ovat pelkkiä kavereita, niin että on puhuttu ja sovittu asiasta ja sitten tuleekin se rakkauden tunnustus pyytämättä ja yllättäen. Sen jälkeen menee ne välit, kun joutuu antamaan pakit.
Mulla on ihan kaverina naisia, joiden kanssa en voisi kuvitella harrastavani seksiä.
Tuntenut oon heidät peruskouluajoista.
Mikä ihmeen kysely tämä on?
M30
Voin, ihan siinä missä miestenkin kanssa, terveisin bi mies.
Kyllä. Paras ystäväni on nainen, opiskelukaveri, mutta tyttöystäväni suhtautuu nihkeästi ja kuvittelee, että minulla on suhde tähän opiskelukaveriini. Ollaan halailtu, mutta ei sen enempää.
Voin. Naiset eivät ole tässä onnistuneet tähän asti. En viitsi nykyään yrittääkään tästä syystä.