Miksi miehet luulevat, että pelkkä ulkonäkö riittää naisille?
Miehen ulkonäköhän ei ole erityisen kiinnostavaa ylipäätään. Paljon merkityksellisempää on miehen koulutus, ammatti, arvomaailma, kyky ajaa asioita, mielenkiinnonkohteiden samankaltaisuus naisen mielenkiinnon kohteittein kanssa. Halukkuus parisuhteeseen, perheen perustamiseen.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten selittää sen, että ikisinkkumiesten ainoa yhteinen piirre on rumuus?
Rumillakin miehillä kuten vaikka Hjallis on aina naisia, jos muut asiat on kunnossa.
Hjallis on ihan tavallisen näköinen.
Tämä. En ymmärrä mistä tulee se että Hjallis olisi ruma. On lisäksi yli 180cm. Nuorena saattanut olla jopa hiukan komeakin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on se asia joka sytyttää kiinnostukseni johonkin tiettyyn mieheen. Sen jälkee sitten miehen luonne ratkaisee että voimistuuko se kiinnostukseni, vai kuihtuuko se pois.
Eli tavallaan ulkonäkö on jopa kaikkein tärkein asia, ja tavallaan taas ei.
Kiinnostuksen heräämiseen riittää ulkonäössä joku tietty kohta, esimerkiksi kiva hymy tai naurua tuikkivat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa miehen tekemältä aloitukselta. Miehet ovat kautta aikain toitottaneet, että naisia ei kiinnosta miesten ulkonäkö, että naiset eivät ole visuaalisia ja ties mitä paskaa. Tällä he ovat oikeuttaneet itselleen sen ettei heidän tarvitsisi välittää ulkonäöstään vaan velvollisuus näyttää hyvältä koskisi vain naisia.
Sitten kun naiset yrittävät sanoa että kyllä heitä kiinnostaa miehen ulkonäkö ja kyllä hekin ovat visuaalisia, niin alkaa vain sama toitotus: naisille merkitsee asema ja raha, ei ulkonäkö, miehet ovat visuaalisia, ei naiset, plaa plaa plaa.
Raha, sosiaalinen status, koulutus/ammatti, iso leuka. Tässä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten selittää sen, että ikisinkkumiesten ainoa yhteinen piirre on rumuus?
Rumillakin miehillä kuten vaikka Hjallis on aina naisia, jos muut asiat on kunnossa.
Eipä ole Hjallis päässyt naimisiin vaikka on muuten niin konservatiivinen. Eli ei ole ulkonäkö eikä mikään muukaan riittänyt.
Eikö? Googlaa vaikka Leena Harkimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa miehen tekemältä aloitukselta. Miehet ovat kautta aikain toitottaneet, että naisia ei kiinnosta miesten ulkonäkö, että naiset eivät ole visuaalisia ja ties mitä paskaa. Tällä he ovat oikeuttaneet itselleen sen ettei heidän tarvitsisi välittää ulkonäöstään vaan velvollisuus näyttää hyvältä koskisi vain naisia.
Sitten kun naiset yrittävät sanoa että kyllä heitä kiinnostaa miehen ulkonäkö ja kyllä hekin ovat visuaalisia, niin alkaa vain sama toitotus: naisille merkitsee asema ja raha, ei ulkonäkö, miehet ovat visuaalisia, ei naiset, plaa plaa plaa.
Joo, sä oot mies ja toistat tätä mantraa. Mulle naisena tärkein on ulkonäkö, nuori ikä (viriliteetti), hauskuus, kiva luonne.
Rahalla, koulutuksella tai ammatilla ei oo väliä koska rahaa on itsellänikin ihan tarpeeksi. Sosiaalinen status, ööh, en edes oikein tiedä mikä se on. Kunhan mies tulee ihmisten kanssa normaalisti toimeen niin riittää. Ei tartte olla palvottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sä oot mies ja toistat tätä mantraa. Mulle naisena tärkein on ulkonäkö, nuori ikä (viriliteetti), hauskuus, kiva luonne.
Rahalla, koulutuksella tai ammatilla ei oo väliä koska rahaa on itsellänikin ihan tarpeeksi. Sosiaalinen status, ööh, en edes oikein tiedä mikä se on. Kunhan mies tulee ihmisten kanssa normaalisti toimeen niin riittää. Ei tartte olla palvottu.
Olet vielä nuori. 10v päästä naisena arvostat mainitsemiani asioita. Ja siinä järjestyksessä kuin ne kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Naisten niin pitkien vaatimuslistojen jälkeen verrattuna siihen mitä itse ois valmiina antaa suhteeseen. Oon todennu,et helpompi vaa päästää irti. Pyyhe kehään. Oikeestaa iha jo vaatimuksey riittää luovuttaa
Minulla on omat listani, mutta eivät ole mielestäni kohtuuttomia vaatimuksia: haluan päihteettömän miehen koska olen itse päihteetön; haluan vegaanimiehen koska olen itse vegaani; haluan pitkäpinnaisen, koska itsekin olen; vela, introvertti, ikäiseni, pienituloinen, harkitseva, älykäs, itseironinen jne. Valmiina olisin siis ns. tarjoamaan vastaavaa. Minua ei osteta enkä halua mitään ulkonäkökeskeistä kotikiusaajaa, joka kyttää ikääntymistäni.
Tumma, hoikka ja komea mies on kaikkien naisten ihanne.
Vierailija kirjoitti:
En ole tietääkseni antanut sinulle mandaattia edustaa itseäni ja mielipidettäni. Ei nimittäin ole minun ihanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tietääkseni antanut sinulle mandaattia edustaa itseäni ja mielipidettäni. Ei nimittäin ole minun ihanteeni.
Kyllä se on myös sinun ihanteesi. Mikä muukaan se voisi olla? Et pysty itsekään kertomaan :)
Ei, kyllähän sen koko on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvän enemmistön ihanne joka tapauksessa. Nekin, joiden ihanne se ei ole, niin jos tummahiuksinen, komea, hymyilevä, mukava, ystävällinen ja hauska mies tulee tekemään tuttavuutta ja osoittamaan kiinnostustaan, niin aika nopeasti se aiempi ihanne tulee muuttumaan.
AP tarkoittaa siis sanoa, että pelkkä hyvä ulkonäkö ei riitä miehessä, vaan pitää myös olla pinkka kunnossa.
Ei riitäkään ulkonäkö pelkästään, mutta alussa kantaa kyllä pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vielä nuori. 10v päästä naisena arvostat mainitsemiani asioita. Ja siinä järjestyksessä kuin ne kirjoitin.
Joo, oon vielä kohtuullisen nuori. Mutta en ymmärrä miksi arvostukseni muuttuisivat iän myötä kirjoittamaasi suuntaan. Itse kuvittelisin että vanhempana arvostaisin miehessä vielä entistä vähemmän rahaa ja ammattia, koska uskoisin että tulevaisuudessa minulla on vielä enemmän rahaa itsellänikin.
Jos arvostan nyt miehessä nuoruutta ja ulkonäköä, niin miksi en arvostaisi niitä myöhemminkin? Luulisi että viriliteetti on miehessä entistä tärkeämpää kun itselle alkaa tulla ikää. Pysyy itsekin nuorena kun ei tarvitse jakaa elämää jonkun kalkkeutuneen papan kanssa jolle raha on ainoa elämän sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sitä valitsee kauniimman tai komeamman kahdesta jos vaan on sellaiseen mahdollisuus. Mutta jos pitää valita komea tyhjätasku taivaanrannan maalari vai rumempi miljonääri niin suurin osa naisista valitsee jälkimmäisen.
Siksi kun naisen ulkonäkö riittää miehille.Ajatuksista harva kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sitä valitsee kauniimman tai komeamman kahdesta jos vaan on sellaiseen mahdollisuus. Mutta jos pitää valita komea tyhjätasku taivaanrannan maalari vai rumempi miljonääri niin suurin osa naisista valitsee jälkimmäisen.
En nyt tiedä suurimmasta osasta. Itse en valitsisi rumaa miljonääriä koska en tarvitse miljoonia mihinkään. mutta varmaan totta että iso osa valitsisi miljonäärin, tosin tämä koskee myös miehiä. Heistäkin iso osa valitsisi ruman miljonäärinaisen ja vehtaisi sen selän takana kauniiden naisten kanssa, samoin kuin osa naisistakin varmaan valitsisi ruman miljonäärimiehen ja vehtaisi sen selän takana komeiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Hjallis päässyt naimisiin vaikka on muuten niin konservatiivinen. Eli ei ole ulkonäkö eikä mikään muukaan riittänyt.
"Päässyt naimisiin" on miehelle lähinnä vitsi.
Paskapuhetta. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi se tinderi. Kuinka moni tavallisen näköinen mies saa siellä naisilta yhteydenottoja? Eihän pelkästä kuvasta vielä tiedä yhtään mitään miehen luonteesta?
Vai ei ulkonäkö ei merkitse mitään. Päivän vitsi.
Ja jos ollaan ihan rehellisiä niin naiset on paljon enempi ulkonäkö keskeisiä kuin miehet. Ja kumppanin varallisuus merkitsee naiselle enemmän kuin miehelle.