Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet luulevat, että pelkkä ulkonäkö riittää naisille?

Vierailija
19.03.2023 |

Miehen ulkonäköhän ei ole erityisen kiinnostavaa ylipäätään. Paljon merkityksellisempää on miehen koulutus, ammatti, arvomaailma, kyky ajaa asioita, mielenkiinnonkohteiden samankaltaisuus naisen mielenkiinnon kohteittein kanssa. Halukkuus parisuhteeseen, perheen perustamiseen.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on ihan hyvä lähtökohta mutta vällyihini ei pääse huonolla käytöksellä , ilkeydellä, tyhmyydellä , sydämmettömyydellä .. parisuhteesta nyt puhumattakaan.

Mutta montakos ämmää sydämeen mahtuu?

Vierailija
22/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. - on raskasta kun ei ymmärrä, mikä itessä on sellaista vikaa tai puutetta, että en ole voinut tai saanut edetä parisuhteeseen naisen kanssa. - Vielä pahemmalta tosinaan tuntuu kun luen (tai ole lukenut) mm. täältä millaisten perseilevien miesten kanssa moni nainen vaikuttaa elävän. Tokihan tiedostan, että täällä on toisinaan tapa kärjsitää mutta silti.

"Edetä parisuhteeseen"? Miten tapailusi/tutustumisesi ovat sitten päättyneet, kun olet tavannut jonkun naisen jonka kanssa on herännyt yksipuolinen tai molemminpuolinen kiinnostus/ihastus?

Minun  ja tai meidän kohtalomme on parhaimmassa tapauksessa olla kavereita tai jopa ystäviä. - Molemmat erinomaisen arvokkaita ja paljon antavia mutta olisihan Se Yksi ja Erityinenkin joskus enemmän kuin mukavaa kohdata ja löytää ja saada mahdollisuus yrittää elää parisuhteessa.

Toisinaan tiemme -siis minun ja mahd. treffikumppanini-  tiet on jatkunut eri suuntiin sen kummempaa yhteistä jatkoa kokematta. - Olen onnekas siinä, ettei kukaan ole, ainakaan  toistaiseksi ns ghostannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa selkeä rumuusraja, ja se on myönnettävä jokaisen terveen yksilön. Vaikka itse en tihkuisi seksiä, en suostuisi missään nimessä olemaan sellaisen naisen kanssa, jolla ei ole mielestäni riittävää seksuaalista vetovoimaa.

Valitettavasti olen hyvin älykäs ihminen, joten ulkonäön naisessa lisäksi pitää olla riittävästi älliä.

Tyhmillä miehillä on helpompaa, kun nainenkin saa olla kanamainen. 

Kyllähän se rumuusraja on todellinen, mutta toisaalta kumpikin sukupuoli pystyy tekemään asialle paljon jos haluaa. Myös miehillä runsas ylipaino laskee viehätysvoiman rajan alle joten siitä voi aloittaa. Ja se stailaus. Huokaus. Noin 90 prosentilla miehistä jotka ei ole häiritsevän lihavia tai liian neuroepätyypillisiä ongelma on todellisuudessa pahantuulinen ja murjottaa olemus yhdistyneenä huonoihin hiuksiin ja partavalintoihin ja epäsiisteihin huonosti istuviin vaatteisiin.

Vierailija
24/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ulkonäkö on super tärkeä, mutta niin on hyvä luonnekin. En ainakaan itse suostu tinkimään kummastakaan, haluan miehen joka on sekä hyvännäköinen että kiva luonteeltaan.

Vierailija
25/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ulkonäkö on super tärkeä, mutta niin on hyvä luonnekin. En ainakaan itse suostu tinkimään kummastakaan, haluan miehen joka on sekä hyvännäköinen että kiva luonteeltaan.

Luonnettaan pystyy jonkin aikaa feikkaamaan, niin kuin moni tekeekin ja paljastuu myöhemmin täydeksi mulkuksi. Ulkonäköään ei pysty, ellei sitten joku täydellinen stailaus onnistu joidenkin kohdalla.

Vierailija
26/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksella ei ole merkitystä. Mutta minä olenkin nuori. N29

olit siis nuori

Vierailija
27/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. - on raskasta kun ei ymmärrä, mikä itessä on sellaista vikaa tai puutetta, että en ole voinut tai saanut edetä parisuhteeseen naisen kanssa. - Vielä pahemmalta tosinaan tuntuu kun luen (tai ole lukenut) mm. täältä millaisten perseilevien miesten kanssa moni nainen vaikuttaa elävän. Tokihan tiedostan, että täällä on toisinaan tapa kärjsitää mutta silti.

Tuo jo auttaa ymmärtämään syytä ettei sinulla ole itselläsi hajuakaan. Jos eroaisin ja minulla olisi vaikeuksia löytää mies, voisin kirjoittaa lista asioista, jotka siihen todennäköisesti vaikuttaisivat ja tuskin menisi hirveästi pieleen. Et osaa analysoida itseäsi eli ns itsereflektiokyky puuttuu, et osaa analysoida sosiaalisia tilanteita ja toimia niissä vastakkaista sukupuolta kiinnostavalla tavalla. Esimerkiksi.

Toki osaan mutta ei niistä yksikään ole sillä tavoin ehdoton (tai yhdesä tosien kanssa), että voisin osoittaa ja väittää, että tuo, juuri tuo on se syy miksi en ole saanut mahdollisuutta olla ja elää parisuhteessa. Tai yhdessä tuon ja tämän kanssa syntyy kombo jonka vuoski minun kohtaloni on sinetöity olemaan loppuikänikin sinkkuna.

Olisi esimerkiksi minusta kovin naivia väittää, että olen sinkku siksi että hiusrajani on jo paennut ja vaikuttaa sille, että satan joskus vielä kaljuuntua myös päälaelta. Tai väittää, että syy sinkkuuteni on se, että en ole tinderissä ja käytän alkoholia hyvin vähän, jotka molemmat taitavat edesauttaa momnia sinkkuja löytämään kumppanin.

- Aika monta kertaa olen treffien jälkeen miettinyt, että mitä tulin sanoneeksi, tai tulinhan varmasti antaneeksi toiselle tilaa; kuunnellut mitä kertoi tai kuinka olsin voinut yrittää tulkita paremmin hänen sanatonta viestintäänsä.

On toisinaan ollut hämmästyttävää miksi olen päässyt tai joutunut usein ns. friendzonelle mutta parisuhteeseen nainen on aina mieluummin halunnut edetä jonkun toisen kanssa.  

Vierailija
28/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa se miten jotkut naiset etsii täydellistä pakettia miehestä kuten odottaessaan, että kaikki kävisi yksiin miehen kanssa. Tämä että etsitään itsensä kaltaista voi olla vaikeaa. Hankala kuvitella että nämä itsensä kaltaisten etsijät olisivat parhainta laatua jos eivät siedä miehessäkään mitään erilaisuutta. Mutta minkäs näille voi ja jokainenhan saa etsiä mitä haluaa....

Et sinä huvittuneelta kuulosta, katkeralta pikemminkin. Happamia, happamia.

Vierailija
29/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset luulevat että pelkkä ulkonäkö riittää miehille?

Vierailija
30/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuus kuittaa ulkonäköä paljon, minkä ulkonäössä menettää niin rahassa voittaa takaisin ja ylikin. 

PA heppu ei kiinnosta ketään mutta varakas kiinnostaa kaikkia. 

Vierailija
31/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen luonne ei mua miellytä niin en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä vaikka olisi kuinka hyvännäköinen nainen omasta mielestäni.

Vierailija
32/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varallisuus kuittaa ulkonäköä paljon, minkä ulkonäössä menettää niin rahassa voittaa takaisin ja ylikin. 

Ainakin silloin, jos se varakkuus mahdollistaa naiselle upeaa matkailua, vapaa-aikaa, mukavia ostoksia.

Vierailija
33/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta kaikkia ja kyllä pa heppu kiinnostaa monia ihmisiä.

Katsos kun maailmassa on paljon sellaisiakin ihmisiä jotka valisee kumppanin sen ihmisen itsensä takia eikä varallisuuden.

Vierailija
34/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen luonne ei mua miellytä niin en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä vaikka olisi kuinka hyvännäköinen nainen omasta mielestäni.

Myönnä pois, että seksi kutkuttelisi kuitenkin, jos seksikäs beibe olisi valmis kanssasi siihen.

Vierailija
35/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin silloin, jos se varakkuus mahdollistaa naiselle upeaa matkailua, vapaa-aikaa, mukavia ostoksia.

Ei pidä yleistää koska mikään asia ei päde kaikkiin ihmisiin.

Vierailija
36/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet talks, suurin osa lähtee heti remmiin...

Vierailija
37/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten niin pitkien vaatimuslistojen jälkeen verrattuna siihen mitä itse ois valmiina antaa suhteeseen. Oon todennu,et helpompi vaa päästää irti. Pyyhe kehään. Oikeestaa iha jo vaatimuksey riittää luovuttaa

Vierailija
38/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnä pois, että seksi kutkuttelisi kuitenkin, jos seksikäs beibe olisi valmis kanssasi siihen.

Niin vaikea sanoa. Se riippuu onko omaan makuuni oleva nainen, tekeekö mun just sillä hetkellä mieli seksiä ym. riiippuu monesta asiasta. En myt naisia mistään etsi eli aika epätodennälöistä että kukaan tulee ehdottelee ellei ruokakauoassa tule.

Kotona olen ja töissä käyn. Alkoholia en käytä niin en pyöri missään baareissakaan ym. Mulla on tärkeämpiäkin asioita elämässäni kuin seksi.

Vierailija
39/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa miehen tekemältä aloitukselta. Miehet ovat kautta aikain toitottaneet, että naisia ei kiinnosta miesten ulkonäkö, että naiset eivät ole visuaalisia ja ties mitä paskaa. Tällä he ovat oikeuttaneet itselleen sen ettei heidän tarvitsisi välittää ulkonäöstään vaan velvollisuus näyttää hyvältä koskisi vain naisia.

Sitten kun naiset yrittävät sanoa että kyllä heitä kiinnostaa miehen ulkonäkö ja kyllä hekin ovat visuaalisia, niin alkaa vain sama toitotus: naisille merkitsee asema ja raha, ei ulkonäkö, miehet ovat visuaalisia, ei naiset, plaa plaa plaa.

Vierailija
40/83 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten selittää sen, että ikisinkkumiesten ainoa yhteinen piirre on rumuus?

Rumillakin miehillä kuten vaikka Hjallis on aina naisia, jos muut asiat on kunnossa.

Ja mitähän muuta Hjälliksellä on kunnossa kuin lompakko?