Hain miehen lapsen eilen yöllä meille yöksi ja nyt hän ei halua mennä äidilleen
Mitä ihmettä teen?
Miehen lapsi soitti yöllä oli jossain kaverillaan ja kuulin äänestä että oli juonut alkoholia, pyysi että hakisin hänet.
Yritin soittaa hänen äidilleen yöllä mutta ei vastausta, mies on työmatkalla ja vastaa varmaan kun herää.
Äiti on ihan raivon vallassa ja vaatii että minä vien 17 vuotiaan nuoren heti kotiin. Mutta kun herätin hänet niin hän sanoi ettei ole menossa ja lähtee meneen, käy vaan ensin suihkussa.
Äiti soittaa ja viestittää että minun on pakko viedä hänet sinne. Yritin selittää että en saa häntä väkisin autoon.
Yhtäkkiä kaikki onkin minun vikani ja minun olisi kuulemma yöllä pitänyt viedä hänet jo kotiin.
En tiedä mitä teen
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se äiti tule hakemaan tytärtään sun luota, kun asia on kerran hänelle niin akuutti?
Et sinä voi alkaa väkisin pakottamaan, vanhempien asia ratkaista tilanne. (Voit ehkä koittaa puhua tytön kanssa, että mistä on kyse, miksi ei halua kotiin tms.)
Mistä tiedät kumpaa sukupuolta lapsi on?
Koska pojat kunnioittavat äitejään sen verran, että palaavat kotiin pyydettäessä.
Sairas ajattelutapa, ettäkö ei saisi kantaa huolta läheisestä lapsesta, jonka biologinen vanhempi ei kuitenkaan ole.