Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain miehen lapsen eilen yöllä meille yöksi ja nyt hän ei halua mennä äidilleen

Vierailija
19.03.2023 |

Mitä ihmettä teen?

Miehen lapsi soitti yöllä oli jossain kaverillaan ja kuulin äänestä että oli juonut alkoholia, pyysi että hakisin hänet.

Yritin soittaa hänen äidilleen yöllä mutta ei vastausta, mies on työmatkalla ja vastaa varmaan kun herää.

Äiti on ihan raivon vallassa ja vaatii että minä vien 17 vuotiaan nuoren heti kotiin. Mutta kun herätin hänet niin hän sanoi ettei ole menossa ja lähtee meneen, käy vaan ensin suihkussa.

Äiti soittaa ja viestittää että minun on pakko viedä hänet sinne. Yritin selittää että en saa häntä väkisin autoon.
Yhtäkkiä kaikki onkin minun vikani ja minun olisi kuulemma yöllä pitänyt viedä hänet jo kotiin.

En tiedä mitä teen

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei ole ap sun ongelma, kun ei ole sun lapsi.

Niin ei pitäisi olla, mutta tässä sitä ollaan, välitän lapsesta kyllä yhtälailla, melko haastavaa tämä teini-ikä on.

Ap

Vierailija
22/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä sitä lasta voi omia, jos ei mene kotiinsa, menköön vaikka sillan alle.

Lapsiaan on isänsä luona eli kotonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa on mitään halua omia. Tosi p a s K a a sekoittaa ulkopuolinen ihminen tuollaiseen tilanteeseen ja vielä raivota sille.

Vierailija
24/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se äiti tule hakemaan tytärtään sun luota, kun asia on kerran hänelle niin akuutti?

Et sinä voi alkaa väkisin pakottamaan, vanhempien asia ratkaista tilanne. (Voit ehkä koittaa puhua tytön kanssa, että mistä on kyse, miksi ei halua kotiin tms.)

Mistä tiedät kumpaa sukupuolta lapsi on?

Juu vain, en tiedäkään. Ihan oman mielikuvan mukaan vahingossa häntä tytöksi kutsuin. (Väkisinkin joku kuva kun tulee päähän henkilöstä, josta puhe, mulla jotain syystä tuli päähän kuva vaaleasta ja pitkätukkaieta tytöstä... :D ) . Mutta eihän tässä olekaan sukupuoli mitenkään olellinen asia. Ei mun mielipide ainakaan muutu miksikään, oli sitten kyseessä tyttö tai poika.

Vierailija
25/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä ei ole siellä eikä tunnu kiinnostavan.

Vierailija
26/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan kuuntele mitään syytöksiä yhtään keneltäkään, olet toiminut oikein. Yritä olla se turvallinen aikuinen nuorelle, oma (äkäinen) vanhempi voi tuossa tilanteessa olla todella ahdistava kokemus.

Hyvä tavaton. Alaikäinen juo ja tästä vihainen vanhempi voi olla sitten ahdistava kokemus? Justiinsa.

Asiat voi ratkoa myös rakentavasti, ei niin että muksu on ahdistuneena krapulassa ja vanhempi huutaa ananas perseessä naama punaisena.

Vierailija
27/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan kuuntele mitään syytöksiä yhtään keneltäkään, olet toiminut oikein. Yritä olla se turvallinen aikuinen nuorelle, oma (äkäinen) vanhempi voi tuossa tilanteessa olla todella ahdistava kokemus.

17 v. luistelee nyt sieltä mistä aita on matalin ja syyttömät saa paskamyrskyt niskaansa.

Inhimillistä haluta välttää paskamyrsky.

Omista teoistaan on vastuussa.

Vierailija
28/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa on mitään halua omia. Tosi p a s K a a sekoittaa ulkopuolinen ihminen tuollaiseen tilanteeseen ja vielä raivota sille.

Ihan itse hän itsensä asiaan sotki.

Vierailija
29/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen koti on myös isän luona ja siellä hän näköjään haluaa asua. Ei se mitään lapsen omimista ole jos antaa lapsen olla kotonaan isällä.

Vierailija
30/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teen 🤣🤣

Jos nyt ensin ottaisit sun lääkkeet.....

Vierailija
31/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska🤗

Kiitos nauruista 🤣

Vierailija
32/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17 v. luistelee nyt sieltä mistä aita on matalin ja syyttömät saa paskamyrskyt niskaansa.

Inhimillistä haluta välttää paskamyrsky.

Omista teoistaan on vastuussa.

Jep, mutta ei vanhemman reaktiosta siihen.

Vierailija
33/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä ei ole siellä eikä tunnu kiinnostavan.

Sulle voi olla vieras asia mutta moni vanhempi käy töissä. Kaikki eivät elä sossun rahoilla niinkuin sinä.

Vierailija
34/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä äiti ei tule hakemaan lasta ap:n luota? Taksilla vaikka, jos ei omaa autoa ole.

Vierailija
35/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se äiti tule hakemaan tytärtään sun luota, kun asia on kerran hänelle niin akuutti?

Et sinä voi alkaa väkisin pakottamaan, vanhempien asia ratkaista tilanne. (Voit ehkä koittaa puhua tytön kanssa, että mistä on kyse, miksi ei halua kotiin tms.)

Tytärtään?

Vierailija
36/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät kumpaa sukupuolta lapsi on?

Juu vain, en tiedäkään. Ihan oman mielikuvan mukaan vahingossa häntä tytöksi kutsuin. (Väkisinkin joku kuva kun tulee päähän henkilöstä, josta puhe, mulla jotain syystä tuli päähän kuva vaaleasta ja pitkätukkaieta tytöstä... :D ) . Mutta eihän tässä olekaan sukupuoli mitenkään olellinen asia. Ei mun mielipide ainakaan muutu miksikään, oli sitten kyseessä tyttö tai poika.

Samalla tavalla täällä keksitään Kaikkea muutakin tarinoihin. Mielikuvilla pelataan.

Vierailija
37/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 17-vuotias ole tarpeeksi aikuinen päättämään itse minne menee tai minne ei.

Vierailija
38/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tavaton. Alaikäinen juo ja tästä vihainen vanhempi voi olla sitten ahdistava kokemus? Justiinsa.

Juuri niin. Aikuisen ihmisen pitäisi kyetä kannattelemaan omia tunteitaan tuossakin tilanteessa.

Ihmisiä me äiditkin vaan ollaan. Emme käyttäydy kuin oppikirjoissa, valitettavasti. Täydellisyyteen voi pyrkiä, mutta harvoin sinne päästään.

Itse olen tuossa täysi-ikäisyyden kynnyksellä pelännyt omia vanhempiani, lähinnä äitiäni, että olin ihan paniikissa. Vieläkin vatsa menee sykkyrälle kun muistelen tuota aikaa. Oikeastaan se oli silkkaa kauhua eikä pelkoa. Varmaan arvaat, mitä tuosta seurasi meidän väliselle suhteelle.

Vierailija
39/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein olet toiminut. Äiti olisi itse saanut tulla hakemaan luotasi.

Vierailija
40/102 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etkö ole huolissasi siitä, ettet tavoita miestäsi sunnuntaiaamuna klo 10:30? Ajattele tilanne, että lapsi olisi yöllä joutunut sairaalaan ja kuolemaisillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi