Siis mitä v...?????
Mies pikkujouluissa, piti tulla puoliltaöin kotiin kun huomenna lähtö Thaimaaseen, nyt ei ensin vastannut kahteen tuntiin puhelimeen ja sitten vastasi työkaveri, joka kertoo, että miestä ei näy, ovat työkaverin kämpillä koko sakki, miehen puhelin, takki, kengät ja kamat paikalla muttei miestä????
Vittu kun tekis mieli raivota! Kentällä pitäisi olla kymmeneltä aamulla ja äijä taas tuhannen kännissä jossain, ja mistä tiedä mitä se siellä tekee, ei ollu puhe mennä mihinkään kotipileisiin, voi helvetti....
Kommentit (30)
Itse aina haaveilen tekeväni vastaavaa, mutta ikinä ei voimat ole riittäneet.
Tee se , ja palaa kertomaan meille hyvin menneestä lomastasi!
Voimia! Päädyt sitten mihin ratkaisuun tahansa..
miehen matkaa varten pakattu laukku on purettuna eteisen lattialla; taksi on tulossa ja sisko pakkaa parasta aikaa. Vittu mä en jaksa enää. Toivottavasti kerkeän ulos ennenkuin ukko saapuu. Kiitos tuestanne, sain voimaa lähteä " yksin" . En unohda tätä ikinä! KIITOS!
NIIN hienoa että jollakin on " munaa" tehdä noin!!!! jiihaa AP, pidä kivaa =)
Tosi heikosti kehitetty tarina1 Reps ja kops!
keksitty juttu. Voisi olla tottakin ja hyvä että jollakin naisella olisi *munaa* tehdä noin.
Itse tekisin juuri noin.
Epäilin provoks heti alusta, mut sitten jo melkein toivoin että ois totta :) NIIIN hyvin keksitty ja ihanasti kaikki mukana tsemppaamassa :DDD
Hyvä " ap"
Vau, nopeaa toimintaa!
Ihana satu ja eläkäämme kaikki siinä uskossa, että noin on oikeasti käynyt.
Girlpower!
vaikka et varmaan enää nää tätä viestiä...
Oli AIVAN SEKAISIN. Sössötti olevansa työkaverinsa luona (sen, jonka kanssa puhuin aiemmin ja joka ei ole nähnyt ukkoa kokoi ltana) ja kuuntelin vain; ahaa ahaa. Mies sanoi että tulee seuraavalla yöbussilla. Nyt olen siis kahden vaiheilla odotanko ukkoa vai lähdenkö siskon luo. Onko kellään tietoa tuosta lipun vaihtamisesta?????
Kauhea oaniikki, jos menen siskon luo eikä lippua saa vaihtaa; koko loma peruuntuu! MIKS NÄIN KÄY!!!!!!! Voi luoja, kun näille kyynelille tulis loppu! Puhelun taustalla kuului kokoajan naisen ääni, kälä kälä...
olisi pitänyt arvata, ei mies ole enää uskollinen ,onkohan sama nainen jonka kanssa petti aiemminkin :((