Siis mitä v...?????
Mies pikkujouluissa, piti tulla puoliltaöin kotiin kun huomenna lähtö Thaimaaseen, nyt ei ensin vastannut kahteen tuntiin puhelimeen ja sitten vastasi työkaveri, joka kertoo, että miestä ei näy, ovat työkaverin kämpillä koko sakki, miehen puhelin, takki, kengät ja kamat paikalla muttei miestä????
Vittu kun tekis mieli raivota! Kentällä pitäisi olla kymmeneltä aamulla ja äijä taas tuhannen kännissä jossain, ja mistä tiedä mitä se siellä tekee, ei ollu puhe mennä mihinkään kotipileisiin, voi helvetti....
Kommentit (30)
otin uuden puhelun; miehen puhelimeen vastaa " sanni" joka kertoo että mies on saunassa!!!!!!! VOI VITTU! MÄolen niin vainoharhainen että mielessä pyörii nyt vaikka mitä...mies on pettänyt ennenkin, vuosi sitten oli suhde josta on muka irrottautunut, nyt taas on peikot mielessä...itketää...kahden tonnin loma pitäisi alkaa...arvatkaa onko hyvä mieli...
Mies tiennyt, että teillä matka seuraavana päivänä ja lähtee juhlimaan? Ohhoi.. En voi kun toivottaa tsemppiä ap sinulle!
Kyllä sieltä seuraa löytyy,paljon suomalaisiakin :)
että humalainen mies huomaa seuraavana päivänä, että vaimo on lähtenyt thaimaahan - hän jää räntäiseen Suomeen huonon omatunnon kanssa ilman kenkiä. siitäs saa!
mutta sinun takiasi toivon, että mies tulee pian kotiin ja matkalla typerä käytös unohtuu heti alkuunsa.
huom. tuo humalassa haahuilu ei vielä tarkoita pettämistä - ärsyttävää käytöstä silti.
muista että sinä lähdet kalliille matkallesi totta kai!
tarkoitus oli siis käydä työporukan kanssa syömässä ja tulla sitten kotiin. Mies jäi ryyppäämään, olisi pitänyt arvata! En vain halunnut olla päästämättä. Pakko mun on se mukaan ottaa, en mä yksinkään halua mennä. Pelottaa että se on pettänyt , taas :((
Jos ei ole niin lähdet hakemaan miestäsi. Huomaat sitten että turhaan panikoit.
Tekstaa että herran olisi parempi olla kotosalla 30 minuutin kuluttua tai kamat löytyy ulkoa.
ja soittanut. kaksi kertaa vastasi " sanni" ja mies oli hänen mukaan ollut tunnin saunassa! OK! en voi lähteä hakemaan kun olen juonut neljä siideriä " stressiini" . Lapset ovat jo hoidossa (6 ja 8 v).
ette voi ikinä arvata, kuinka mua nyt vituttaa :(
tämän piti olla meidän myöhästynyt häämatkamme :(
Asuin useamman vuoden tuollaisen miehen kanssa...kunnes mittä täytty ja lähin käveleen..
pikkujoulut kuulemma ovat olleet täysin eri paikassa kuin missä mies ja " sanni" ovat nyt. Asia alkaa olla aika selvä. Mun tekee mieli hypätä parvekkeelta ja hyppäisin, jos lapsia ei ois. Miksi mun pitää rakastaa sitä mulkkua :( Mitä mä teen tuon loman kans, haluaako joku lähteä :( vitun vittu :(
Älä saatana tommosen mulkun takia ittelles mitään tee! Jos et lomalle lähde niin ukon kamppeet pakkaat ulos. Unohdat hänet!!!! Miksi rakastat tuollaista?
Voimia!!! Kyllä pärjäät paljon paremmin ilman tuollaista, hyi olkoon!
eipä tarvii täällä pohtia mitä ne tekee.
Hyvää matkaa ap!!
Kateeks kyllä käy... olis ihanaa päästä yksin reissuun :)
vai lähteekö lapset mukaan?
mutta en voi edes kuvitella että lähtisin yksin :(
Lapset ovat mummolassa 200 km:n päässä. Olen aivan toivoton. En tiedä missä mies on. Olen niin vihainen ja surullinen, itken vaan, kokoajan kyyneleet valuu. me säästettiin lomaa varten koko vuosi! Mä en ole kuin kerran käynyt kanarialla joskus vuonna -97 ja odotin niin tätä lomaa. Vauvahaaveita oli miehen kanssa ja kaikkea. Nytkö kaikki loppui. Ei vastaa edelleenkään puhelimeen. Olen aivan hysteerinen!
Vippaa se mielummin sieltä parvekkeelta!
Unohda tommonen,muuten saat itkeä jatkuvasti sen tekemisiä.
Ei se miksikään muutu!
on sinkku ja työtön. Vähän holtiton ja kovin nuori (21v, itse olen 29) mutta ehkä...soitan hänelle nyt! Mua vituttaa mies niin ettei koskaan enne. Hävettää, olen soittanut varmasti 80 kertaa sen puhelimeen tänää.
menet kentällä ajoissa ja siellä matkatoimiston standille niin saat jotain pikkumaksua vastaan vaihdettua liput siskollesi. meillä on kerran jouduttu tekemään näin eikä kulut ollut kovin paljon.
saisit systerin mukaan. siellä reissussa saat hyvin etäisyyttä miettiä asioita. ja eiköhän siellä ajatukset onneksi mene muuhunkin eli mukaviin juttuihin.
aurinkoista matkaa kaikesta huolimatta.
nyt tuli vaan juuri mieleen, että miten lipun saa vaihdettua :( Onnistuuko? Nyt on sydämessä niin suuri viha ja raivo; haluan atuttaa miestä. Se ilmaantuu varmaan aamulla just ennen lähtöä, mä en halua alkaa sen kanssa köymään läpi tätä yötä! Lähdenkö nyt siskoni luokse? Uskallanko oikeasti tehdä niin? Pelottaa mkuika mies suuttuu...mitä jatkossa voinko nauttia matkasta...voi vitun vittu :(
Anna palaa baby :) Lähdet nyt heti siskon luo ja aamulla lähdette yhdessä matkalle. Se on sun ukolles ihan oikein!
hyvää matkaa, kyllä se mies kentälle ilmaantuu!