Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syy sille, ettei puhelimestasi löydy Tiktokia?

Vierailija
18.03.2023 |

Sovellus on todella koukuttava ja sieltä tulee ne uusimmat trendit niin musiikkiin, muotiin ja ruokailuun. Uusin on mikrosipsit, joista Ilta-Sanomatkin uutisoi 👍

Kommentit (109)

Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole vielä kuullut, mitä kaikkea yli kuuskymppistä naisihmistä  kiinnostavaa tiktokissa on. Lisäksi mulla on hieman huono näkö, joten tykkään olla somessa läppärillä enkä kännykällä. 

Vierailija
62/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi? En elä elämääni kännykässä/ipadillä/läppärillä roikkumalla. Ihan itse se elämä oikeine kohtaamisineen ja tekemisineen kannattaa elää. Ei 24/7 riippuvuuksilla netissä tiktok/ig/fb yms. jonninjoutavuuksien äärellä.

Täällä silti kommentoitte🤣

On typerää nauraa itsestään selvyyksille ja muuten hyviin käytöstapoihin kuuluu vastata asiallisesti esitettyyn kysymykseen.

No silti pidetään itseään jotenkin parempana,kun ei käytä jotain somea,eikä tajua samalla olevansa somessa. Eli tekopyhyyttä tässä vain osoitan😌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Ei ole instaakaan.

<<<<Ei kinnosta myöskää F.B. Ei koko Älypuhelin. Ihan vanha samsung , ilman kameraa toimii hyvin minulla ilman nettiä! Mikä  puhelin ja tekstiviesti, rauha siihen kätkeytyy!

Vierailija
64/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi? En elä elämääni kännykässä/ipadillä/läppärillä roikkumalla. Ihan itse se elämä oikeine kohtaamisineen ja tekemisineen kannattaa elää. Ei 24/7 riippuvuuksilla netissä tiktok/ig/fb yms. jonninjoutavuuksien äärellä.

Minä käyn välillä tällä palstalla. Kännykkäni on mallia ei kameraa, ei nettiä. Avaan siis koneen ehkä 4 päivänä viikosta, jos tarvitsen jonkin tiedon sieltä, tai googlailen nyt tänään viimeksi pihan rakennusta, koska sellainen on edessä ensi kensänä. Joskus, kuten nyt, kun olen ihan itsekseni, ja ei pysty sään puolesta mennä ulos, ja eilinen 40 km pyöräily, ja ylipäätään 8h viettäminen ulkona väsytti niin totaalisesti, olen pyörimässä tällä ja parilla muulla palstalla. 

Yhteensä tässä on nyt mennyt ehkä reilu tunti. Kohta on pakko laittaa ruokaa kun alkaa nälkä kurnimaan, ja sen jälkeen en konetta enää tälle päivälle avaa.

Sitä vain että on aikalailla eri asia kuin istua 25/7 puhelin kourassa tiktokissa, vai mitä olet itse mieltä?

Mistä tiedät miten kauan joku käyttää tiktokkia? Ja vuorokaudessa on vain 24h vai mitä olet itse mieltä?

Vierailija
65/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta trendit.

Vierailija
66/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mutta minua ei tarvitse teititellä.

Ja ehdinkin odotella moista viisautta vastaukseksi. Mutta tiedätkö, että tälläkin palstalla usea kommentoija on ohikulkumatkalla vain piipahtamassa eikä suinkaan asu palstalla. Ja minua puolestaan ei hetkauta ollenkaan, jos joku vaikka niin tekeekin. Minun mielestä se toki on harmillista ja surullista mutta ehkä hänelle jollakin lailla sitten tarpeellista. Minun mielestä kuitenkin se elämä, se oikea tiktokkaaminen, tapahtuu irl eikä älylaitteen luomassa maailmassa.

Pystytkö olemaan, toimimaan ilman kännykkää, nettiä?

Vierailija
67/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla ei oo ADHD:ta. 

Vierailija
68/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi pitää sitä ladattuna, koska koukutun niin etten saa päivän aikana mitään tehtyä.

Vierailija
69/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ap yksi syy miksi se pitäisi olla puhelimessa?

Vierailija
70/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse siihen mitään syytä. Päinvastoin tarvitsisin erittäin hyvän syyn siihen miksi puhelimessani olisi tiktok.

Yhtä hyvin voisit kysyä syytä sille, miksei jääkaapissani ole Coka Colaa.

Vierailija
71/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk. Ihan turhaa p'skaa

Vierailija
72/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lataa puhelimeeni mitään itseäni tyhmentäviä sovelluksia, tiktok juurikin pahimmasta päästä.

Vierailija
73/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina = Venäjä

Vierailija
74/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mä sillä tekisin.

Ikävuosia jo pian 50, pitää olla ihmisellä jotain muutakin elämää kun kännykkä kädessä ja niska kenossa tuijottaa jotain sovellusta.

Onneks en oo enää nuori.

Vierailija
75/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On typerää nauraa itsestään selvyyksille ja muuten hyviin käytöstapoihin kuuluu vastata asiallisesti esitettyyn kysymykseen.

No silti pidetään itseään jotenkin parempana,kun ei käytä jotain somea,eikä tajua samalla olevansa somessa. Eli tekopyhyyttä tässä vain osoitan😌

Mulla jäi kiinnostamaan, että mistä tuossa viestissä tulee vaikutelma, että henkilö pitää itseään parempana? Vai tulkitsetko sen vain niin jostain henkilökohtaisesta syystä?

Vierailija
76/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaiseni omantienkulkija ei missään nimessä halua eikä tarvitse Tiktokia.

Vierailija
77/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä koko ideaa. Siis käsittääkseni siellä katsotaan jonkun tuntemattomien ihmisten videopätkiä. Miksi? Miksi ketään kiinnostaa jonkun itselleen tuntemattoman videot?

En ymmärrä näiden "ehdotusten" ideaa muissakaan somekanavissa, esim Instagramissa. En mä halua nähdä sisältöä muilta kuin niiltä (tutuilta) joita itse olen valinnut seurata!

Vierailija
78/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Vierailija
79/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta nuo pissisten jutut yhtään.

Vierailija
80/109 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sovellus 🥰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä