Mikä on syy sille, ettei puhelimestasi löydy Tiktokia?
Sovellus on todella koukuttava ja sieltä tulee ne uusimmat trendit niin musiikkiin, muotiin ja ruokailuun. Uusin on mikrosipsit, joista Ilta-Sanomatkin uutisoi 👍
Kommentit (109)
Jos TikTokissa on jotain "järisyttävää" niin siitä uutisoidaan muualla (esim perunasipsit) joten ei minun tarvitse katsoa sitä TikTokista.
Olen myös sillä tavalla ns. vastarannan kiiski että en halua/koe tarpeelliseksi sovelluksia joita ei ole pakko hankkia (esim pankin sovellus on lähes pakollinen). Käytän esim Instagramia selaimen kautta, en sovelluksen. Jos tämä av-palsta olisi sovelluksena niin en ottaisi sitäkään vaan kommentoisin edelleen näin "vanhalla tavalla".
Enpä usko, että jään mitään vaille olematta siellä. Päin vastoin, paljon aikaa säästyy ilman tiktokkeja ja instoja.
En halua asentaa kiinalaista vakoiluohjelmaa puhelimeeni.
Mikä on syy sille, ettei kaapistasi löydy herskaa? On tosi koukuttavaa ja trendikästä nykyään 👍🏻
Kiviäkäään ei typerät trendit kiinnosta.
Ei mulla ole mitään muutakaan somesovellusta puhelimessa.
-m
Ei kiinnosta katsoa teinien ja muiden aikuislasten naamanvääntelyä. Jostain syystä sitä on ihan joka TikTok-videossa mitä olen nähnyt, aiheesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta katsella kenenkään perseenkeikutusta tai vaatteiden vaihtoa, tai mukahauskoja "huumori" videoita.
Lisäksi minulla on oikea elämä.
Kiitos ja amen peesaan juurikin mitä kirjoitit.
En ole koskaan ollut trendikäs ja tuskin tulisin trendikkääksi tiktokin avulla.
Siksi, että se on Kiinan tapa turmella ja vakoilla länttä.
Pitääkö tuokin muka jotenkin motivoida, eikö se ole toisinpäin: miksi puhelimessasi on tinderit, twitterit, facebookit, googlet? Minulla ei ole puhelimessa mitään noista, eikä ole tietokoneessakaan, eikä ole wintoosaakaan.
Tämän päivän lehdestä lainattua (eikä lehti ole kiinalainen, ei venäläinen, ei iranilainen eikä ole foliohattulehtikään): US says China can spy with TikTok. It spies on world with Google. Eli siis USA vakoilee maailmaa Microsoftin, Googlen, Metan, Applen avulla, eikä mikään sano, että ei vakoilisi muidenkin firmojen avulla. USAssa on laki, joka määrää noita firmoja auttamaan NSAta, CIAta ja FBItä vakoilemaan ulkomaalaisia ja myös usan kansalaisia, jotka pitävät yhteyttä ulkomaisiin henkilöihin.
USAlla on myös sotilastukikohtia 80 eri maassa. Joskus ne ovat vain pieniä havaintopaikkoja, joskus isoja satamia tai lentotukikohtia, joita Euroopassakin on iso joukko.
Mutta tämän julkaisu on siinä rajamailla, eihän USAta sa arvostella, kun meillä on jo toinen jalka Natossa jo toinen jalka vielä vähän kengannauhista kiinni Naton ulkopuolella. Ja Venäjäkin voi tulla rajan yli jo huomenna, kun Suomen luonnonvarojen rikkaus houkuttelee, onhan meillä esim arvokkaita soita ja rämeitä, jotka varmasti kiinnostavat. On myös korkeaa teknologiaa kuten lumilapioiden valmistusta.
Ei oo puhelimessa ainuttakaan some-äppiä, on parempaakin tekemistä kuin ruudun tuijottelu.
pikku penskojen ohjelma ja kiinalaiset katsoo mukana :(
Tarkoitettu ADHD-porukoille. Mulla ei ole mitään sovelluksia puhelimessani.
Poistin tiktokin, kun se vein yhteystietoni vaikka en antanut siihen lupaa. Kyllä se vaan on kiinalaisten kusetus. Aina laitoin kiellon, että en anna tietoja ja sitten tuli taas ilmoitus tutuista TikTok käyttäjistä. Meni kyllä luottamus
TikTok on täynnä myös ryssäpropagandaa ja trolleja
Lisäksi ei muutenkaan ole minun juttuni
Kiinan tiktok
Suomi vastustaa Kiinan tekemää kansanmurhaa Uiguureille
.
Miljoona ihmistä on keskitysleireillä.
Uiguureja raiskataan ja teloitetaan, kidutetaan
.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007783360.html
Tik tok on tätä:
Tuomioistuin vahvisti vuosia kiertäneet huhut: Kiina tappaa mielipidevankeja kerätäkseen sisäelimiä elinkauppaan julmuuden kohteena etenkin Falun Gong -liike
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/59afc5f9-4320-420b-8455-8f38f5a75e46
Mm autistit eivät ymmärrä vitsejä, eikä kärjistystä tai liioittelua, vaan ovat hyvin kirjoaimellisia eivätkä voi ymämärtää jos joku kirjoittaa 25/7. He myös addiktoituvat tiktokkiin helposti.