Mikä on syy sille, ettei puhelimestasi löydy Tiktokia?
Sovellus on todella koukuttava ja sieltä tulee ne uusimmat trendit niin musiikkiin, muotiin ja ruokailuun. Uusin on mikrosipsit, joista Ilta-Sanomatkin uutisoi 👍
Kommentit (109)
Miksi ihmeessä pitäisi? En elä elämääni kännykässä/ipadillä/läppärillä roikkumalla. Ihan itse se elämä oikeine kohtaamisineen ja tekemisineen kannattaa elää. Ei 24/7 riippuvuuksilla netissä tiktok/ig/fb yms. jonninjoutavuuksien äärellä.
Riittää jo kun töissä tauoilla saman pöydän ääressä huutaa 5-6 videota.
Ei muuten haittaa mutta kun katsoisivat niitä edes kuulokkeet korvilla.
Kokeilin. Ihan s.atanan tyhmä äppi. Lähti poistoon.
Koska menisin kuitenkin kommentoimaan niille kuumille persettään heiluttaville isotissisille teininaisille jotain pervoa ja joutuisin vaikeuksiin. T. setämies
Todella ärsyttävää sisältöä. Eräs kaveri lähettää niitä hiton tiktok videoita jatkuvasti ryhmächattiin. Ignoraan täysin eikä ketään muutakaan kiinnosta.
Karmeaa, että lapsemme ovat tuollaiseen täysin koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha sellaisiin. Ei kiinnosta trendit.
Sama. Katson mieluummin miten maali kuivuu seinässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi? En elä elämääni kännykässä/ipadillä/läppärillä roikkumalla. Ihan itse se elämä oikeine kohtaamisineen ja tekemisineen kannattaa elää. Ei 24/7 riippuvuuksilla netissä tiktok/ig/fb yms. jonninjoutavuuksien äärellä.
Täällä silti kommentoitte🤣
En pysty katsomaan sitä. Liian äänekäs ja nopeatempoinen, mun keski-ikäiset aivot ei pysy mukana. Alkaa vain ja ainostaan ärsyttää, kun en pysty hallitsemaan sitä sisältötulvaa.
Vaikka on äänet pois, niin se musiikki alkaa soida täysillä. Sitten tuleekin jo seuraava setti ruudun täydeltä. Instassa pystyy sentään itse rullaamaan omaa vauhdilla eteenpäin ja voi ohittaa nopeasti sellaisen sisällön, joka ei kiinnosta. TikTokissa kaikki tulee vain äänekkäästi päin naamaa halusit tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn välillä tällä palstalla. Kännykkäni on mallia ei kameraa, ei nettiä. Avaan siis koneen ehkä 4 päivänä viikosta, jos tarvitsen jonkin tiedon sieltä, tai googlailen nyt tänään viimeksi pihan rakennusta, koska sellainen on edessä ensi kensänä. Joskus, kuten nyt, kun olen ihan itsekseni, ja ei pysty sään puolesta mennä ulos, ja eilinen 40 km pyöräily, ja ylipäätään 8h viettäminen ulkona väsytti niin totaalisesti, olen pyörimässä tällä ja parilla muulla palstalla.
Yhteensä tässä on nyt mennyt ehkä reilu tunti. Kohta on pakko laittaa ruokaa kun alkaa nälkä kurnimaan, ja sen jälkeen en konetta enää tälle päivälle avaa.
Sitä vain että on aikalailla eri asia kuin istua 25/7 puhelin kourassa tiktokissa, vai mitä olet itse mieltä?
Tiktok lisää ihmisten levottomuutta ja typeryyttä. Tiktokia käyttävillä ihmisillä ei ole tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On typerää nauraa itsestään selvyyksille ja muuten hyviin käytöstapoihin kuuluu vastata asiallisesti esitettyyn kysymykseen.
Ostos-tv mainosti jo ysärillä häkkyrää, jolla mikrosipsejä sai valmistettua niin kovin näppärästi. Eikä siinä vielä kaikki! Mukaan ois tullut ainakin viipalointilaite ja puolenkymmentä muuta yhtä välttämätöntä vimpainta. Ei tässä pysy enää laskuissa kuinka monetta kertaa uusimmat trendit on taas uusia. Kohta ne on jo vanhoja ja seuraavan sovelluksen myötä jälleen uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn välillä tällä palstalla. Kännykkäni on mallia ei kameraa, ei nettiä. Avaan siis koneen ehkä 4 päivänä viikosta, jos tarvitsen jonkin tiedon sieltä, tai googlailen nyt tänään viimeksi pihan rakennusta, koska sellainen on edessä ensi kensänä. Joskus, kuten nyt, kun olen ihan itsekseni, ja ei pysty sään puolesta mennä ulos, ja eilinen 40 km pyöräily, ja ylipäätään 8h viettäminen ulkona väsytti niin totaalisesti, olen pyörimässä tällä ja parilla muulla palstalla.
Yhteensä tässä on nyt mennyt ehkä reilu tunti. Kohta on pakko laittaa ruokaa kun alkaa nälkä kurnimaan, ja sen jälkeen en konetta enää tälle päivälle avaa.
Sitä vain että on aikalailla eri asia kuin istua 25/7 puhelin kourassa tiktokissa, vai mitä olet itse mieltä?
Mulla menee niin paljon aikaa palstalla, että ei voi paheksua muiden addiktioita. En käytä kännyllä, vaan ihan hyvin voi pöytäkoneellakin nettiin addiktoitua.
Tiktok ei kiinnosta, koska ikä ja Kiina eikä videot muutenkaan.
Ei kiinnosta katsella kenenkään perseenkeikutusta tai vaatteiden vaihtoa, tai mukahauskoja "huumori" videoita.
Lisäksi minulla on oikea elämä.