Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syy sille, ettei puhelimestasi löydy Tiktokia?

Vierailija
18.03.2023 |

Sovellus on todella koukuttava ja sieltä tulee ne uusimmat trendit niin musiikkiin, muotiin ja ruokailuun. Uusin on mikrosipsit, joista Ilta-Sanomatkin uutisoi 👍

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tik tok

Vakoilee ja kiristää myöhemmin

Vierailija
102/109 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin joskus mutta en pitänyt siitä. Pelkkää roskaa sisälsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voisi liittyä, jotta voisi varmistua ettei vahingossakaan liity mihinkään turhanpäiväiseen trendiin.

Toinen asia mitä siellä ilmeisesti koko ajan on, on erilaisesten itsestään selvyyksien esittely ja kaikki puupäät sitten ihmettelee rivissä. Oikein uutisissa asti oli kirjoitettu, kuinka joku oli hoksannut leivänpaahtimen puhdistusluukun. Ja tätä sitten kaikki huokailevat. 

Ihmiskunnan tulevaisuus näyttää synkältä.

Vierailija
104/109 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi? En elä elämääni kännykässä/ipadillä/läppärillä roikkumalla. Ihan itse se elämä oikeine kohtaamisineen ja tekemisineen kannattaa elää. Ei 24/7 riippuvuuksilla netissä tiktok/ig/fb yms. jonninjoutavuuksien äärellä.

Täällä silti kommentoitte🤣

Minä käyn välillä tällä palstalla. Kännykkäni on mallia ei kameraa, ei nettiä. Avaan siis koneen ehkä 4 päivänä viikosta, jos tarvitsen jonkin tiedon sieltä, tai googlailen nyt tänään viimeksi pihan rakennusta, koska sellainen on edessä ensi kensänä. Joskus, kuten nyt, kun olen ihan itsekseni, ja ei pysty sään puolesta mennä ulos, ja eilinen 40 km pyöräily, ja ylipäätään 8h viettäminen ulkona väsytti niin totaalisesti, olen pyörimässä tällä ja parilla muulla palstalla. 

Yhteensä tässä on nyt mennyt ehkä reilu tunti. Kohta on pakko laittaa ruokaa kun alkaa nälkä kurnimaan, ja sen jälkeen en konetta enää tälle päivälle avaa.

Sitä vain että on aikalailla eri asia kuin istua 25/7 puhelin kourassa tiktokissa, vai mitä olet itse mieltä?

Mistä tiedät miten kauan joku käyttää tiktokkia? Ja vuorokaudessa on vain 24h vai mitä olet itse mieltä?

Mm autistit eivät ymmärrä vitsejä, eikä kärjistystä tai liioittelua, vaan ovat hyvin kirjoaimellisia eivätkä voi ymämärtää jos joku kirjoittaa 25/7. He myös addiktoituvat tiktokkiin helposti.

Minä olen asberger enkä voi sietää tik tok videoiden valojen välkettä ja nopeaa heiluvaa kuvaa ja sekavuutta ja katkeilevaa levotonta ääntä . Aivan turhaa ajanhukkaa olisi niitä katsoa muutenkin .

Vierailija
105/109 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän tutustunut, mutta ei ole juttuni. Pidän enemmän pitkistä videoista, joissa on paljon asiaa.

Lisäksi mielestäni on huolestuttavaa mitä tuollainen pikavideomaailma tekee lasten ja nuorten aivoille. Kaikki pitää saavuttaa sekunneissa. Keskittymiskyky on nyt jo heikentynyt todella huonoksi, varsinkin kaikessa sellaisessa mikä ole heti mieluisinta tekemistä ( työskentelen koulussa ja näen tätä päivittäin).

Vierailija
106/109 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta. En seuraa yourubessakasn, muuta kuin satunnaisesti bändejä.

Vierailija
107/109 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo vakoileva kiina puhelin. En tarvitse lisää kiinalaisten vakoiluohjelmia.

Vierailija
108/109 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on se, että minulla on vuosimallin 2000 puhelin, riittävillä toiminteilla.

Vierailija
109/109 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta voisi liittyä, jotta voisi varmistua ettei vahingossakaan liity mihinkään turhanpäiväiseen trendiin.

Toinen asia mitä siellä ilmeisesti koko ajan on, on erilaisesten itsestään selvyyksien esittely ja kaikki puupäät sitten ihmettelee rivissä. Oikein uutisissa asti oli kirjoitettu, kuinka joku oli hoksannut leivänpaahtimen puhdistusluukun. Ja tätä sitten kaikki huokailevat. 

Ihmiskunnan tulevaisuus näyttää synkältä.

Kyllä.

Kansaa tyhmennetään kiihtyvällä vauhdilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi