Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää miksi naisten rinnat eivät muka ole seksuaalinen?

Vierailija
18.03.2023 |

Olen siis nainen (hetero) ja pidän naiskroppaa kauniina. Kun katson kauniin naisen kuvaa ja jos se on puolialasti/tai alasti ja rinnat kauniit niin kyllä se kiihottaa. Tosin voi olla, että kuvassa on muutenkin vihjausta seksuaalisuuteen tai ylipäätään alastomuus kiihottaa. Kiihottaan myös naisen vartalon muoto.

Jos mies kävelis ilman housuja ja hällä roikkuis komea kalu haaroväleissä niin luultavasti kiihottais. Tosin missään ei tuollasia kuvia näy. Mietin vaan mitä eroa sillä miehen kalulla on vs naisen rinnat.

Ja kun sanotaan rintoja ei saa seksualisoida niin kyllä minä ainakin tykkään jos seksissä rintani huomioidaan seksikkäänä jne.

En tajua mitä pahaa siinä seksualisoinnissa on ja en tajua miksi naiset (ei onneksi ehkä kaikki) haluaisivat kulkea yläosattomissa kun miehetkin. Minusta se ei vaan ole verrattavissa.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään seksuaalista kun näyttelijänaisella pelkkä höyhen rintojen päällä! Kyllä mua ainakin alkoi kuumottamaan 😍

https://pagesix.com/wp-content/uploads/sites/3/2023/03/NYPICHPDPICT0000…

Vierailija
42/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantha Fox ja Sabrina aikoinaan. Sitten Pamela Anderson ja vaikkapa se Lindsey Pelas joka juoksi ilman rintsikoita jne. Eli rinnat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen heteromies ja minun mielestä naisten rinnat on seksuaalinen asia. Eli siis jos minä en itse pidä omaa penistäni seksuaalisena asiana niin voinko mä sitten liikkua kaduilla penis esillä kun eihän se ole seksuaalinen asia?

Miksi niin moni mies kokee tarvetta tässäkin yhteydessä puhua peniksestään?

Joku kiihottuu rinnoista, toisen mielestä nilkat ovat kuuminta ikinä jne. Pointti on kaksoisstandardi eli että miehen paljas rintakehä on ok, mutta naisen ei. 

Ok rannalla ja yksityisalueilla. Normaali mies pitää paidan päällään kaupungilla ja julkisissa tiloissa.

Aivan. Jos miehen paljas rintakehä on ok paikassa ja tilanteessa X, pitäisi naisenkin paljaan rintakehän olla.

Ei ole sama koska naiset eivät koe miehen rintakehää samalla tavalla kuin miehet naisen. Kieltääkö joku jos nainen on rinnat paljaana jossain? Minä en ainakaan kieltäisi vaan katsoisin mielelläni. Mutta jos naiset olisivat rinnat paljaana siellä sun täällä ja miehet niitä ei voi olla katsomatta niin sitten itkettäisiin kun miehet tuijottaa. Ja haluatteko oikeasti esitellä rintojanne kaikille?

Vierailija
44/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei selkeästikään ole täysin hetero.

Sillä ei tässä tietenkään ole mitään väliä. Jokainen kiihottuu mistä kiihottuu. Joku voi kiihottua nilkoista mutta ei silti ole oikein vaatia että nilkat pidetään peitettyinä koska jotkut niistä kiihottuvat. 

Sukuelimet ovat eri asia. Rinnat eivät ole sukuelimiä. 

Rinnat ovat naissukupuolelle tyypillisiä sekundäärisiä sukupuoliominaisuuksia. Toisin sanoen, niiden perusteella periaatteessa erottaa, onko kyseessä nainen vai mies.

Vierailija
45/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla kanssasisarilla niin pienet rinnat ettei näissä kyllä mitään seksuaalista ole, kuin katsoisin lapsen rintoja :( Ranskassa naisilla jo isommat rinnat ja silti kävelevät ilman rintaliivejä, tekevät kyllä paljon naisellisemmaksi. Siellä miehet eivät silti tuijottele paidan läpi nännejä. 

Vierailija
46/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne siellä Saksassa pärjäävät tämän asian kanssa?

Miten valtio ei ole jo tuhoutunut vaikka on sekasaunoja ja kylpylöissä kaikki on kelteisillään?

Vierailija
47/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä39358 kirjoitti:

No jos naiset ei pidä tissejään seksikkäinä niin miks niitä sit fiksataan.

Otetaanhan sitä rasvaimuja vatsaan tai vaikka kaulan kiristyksiä ja mitä kaikkia näitä nyt on. Tekeekö se vatsasta ja kaulasta seksuaaliset?

Oisko tämä katsojan silmässä? Musta kaulakuoppa on about parasta miehen kehossa ja aika moni palvoo sixpackeja. Napatanssijoilla oli alkujaan jalokivi navassa, koska napa oli seksuaalisesti provosoiva, joten kulttuurisidonnaisuuttakin sopii epäillä.

Ai niin ja kaula: kaulalle suuteluhan on täysin poikkeuksetta eroottista.

Onhan tästäkin yksi poikkeus, nimittäin Olavi.

Vierailija
48/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä39358 kirjoitti:

No jos naiset ei pidä tissejään seksikkäinä niin miks niitä sit fiksataan.

Otetaanhan sitä rasvaimuja vatsaan tai vaikka kaulan kiristyksiä ja mitä kaikkia näitä nyt on. Tekeekö se vatsasta ja kaulasta seksuaaliset?

Oisko tämä katsojan silmässä? Musta kaulakuoppa on about parasta miehen kehossa ja aika moni palvoo sixpackeja. Napatanssijoilla oli alkujaan jalokivi navassa, koska napa oli seksuaalisesti provosoiva, joten kulttuurisidonnaisuuttakin sopii epäillä.

Ai niin ja kaula: kaulalle suuteluhan on täysin poikkeuksetta eroottista.

Onhan tästäkin yksi poikkeus, nimittäin Olavi.

:D Aivan, tosiaan. Mutta sehän vahvistaa säännön?

Vierailija
49/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen heteromies ja minun mielestä naisten rinnat on seksuaalinen asia. Eli siis jos minä en itse pidä omaa penistäni seksuaalisena asiana niin voinko mä sitten liikkua kaduilla penis esillä kun eihän se ole seksuaalinen asia?

Miksi niin moni mies kokee tarvetta tässäkin yhteydessä puhua peniksestään?

Joku kiihottuu rinnoista, toisen mielestä nilkat ovat kuuminta ikinä jne. Pointti on kaksoisstandardi eli että miehen paljas rintakehä on ok, mutta naisen ei. 

Ok rannalla ja yksityisalueilla. Normaali mies pitää paidan päällään kaupungilla ja julkisissa tiloissa.

Aivan. Jos miehen paljas rintakehä on ok paikassa ja tilanteessa X, pitäisi naisenkin paljaan rintakehän olla.

No eiköhän se aika lailla olekin. Voit ottaa aurinkoa yleisellä rannalla yläosattomissa, enkä usko että kukaan häiritsee. Ja mitä teet mökillä on lähinnä sinun asiasi.

Vierailija
50/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka sallittua kulkea yläosattomissa, niin en naisena kulkisi. Se, että se on sallittua, ei tee siitä neutraalia miesten pään sisällä. Joku kiihottuu tisseistä, joku pepusta, joku pelkästä katseesta. Jotakuta kiihottaa enempi se, että on hieman vaatetta päällä, eikä kaikkea näy.

Vierailija
51/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, et silloin ole hetero nainen. Se mikä tekee naisesta heteron on se, ettei naisen vartalo kiihota. Koen itseni heteroksi, koska kiihotun miehen vartalosta ja rintakehästä. En voisi kuvitellakaan kiihottuvani naisen vartalosta. Se ei ole minun mielestä seksuaalinen niin kuin ei rinnatkaan. Eli rinnoista tekee minulle ei seksuaalisen se, että olen hetero.

Olen heteronainen, mutta minusta naisten rinnat ovat tosi kauniit ja seksikkäät.

Kiihotutko siis nähdessäni naisen rinnat? Haluaisitko koskea niitä? Saatko siitä seksuaalista tyydytystä? Jos kyllä niimikä tekee sinusta heteron

Vierailija
52/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla todennäköisesti on ylipäätään tissit raskaus- ja imetysajan ulkopuolella siksi, koska miehet ovat niistä kiihottuneet. Imettämiseenhän tarvitaan vain nisät, kuten muidenkin nisäkkäiden osalta asia on. Siinä missä naaraspaviaani houkuttelee uroksia punaisella perseellään, on kahdella jalalla savannin heinikossa aikoinaan kävellyt ihmisnaaras ehkä osoittanut sukukypsyytensä näkyvillä rinnoillaan.

Vierailija
53/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa jos "hetero" naiset kiihottuvat rinnoista. Taidan poistattaa ne en uskalla mennä naisten kanssa enää saunaan

Vierailija
54/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis selittäjä mulle onko normaalia että hetero nainen kiihottuu naisen kropasta ja hetero mies miehen kropasta? Olen aina luullut olevani hetero koska oma sukupuoli ei kiihota mutta en taidakaan olla sitten

Vierailija
55/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole? Minusta esim minun pimp pi on seksuaalinen ja rinnat edelleen

.. miksei pakaratkin.

Ap

Vierailija
56/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis selittäjä mulle onko normaalia että hetero nainen kiihottuu naisen kropasta ja hetero mies miehen kropasta? Olen aina luullut olevani hetero koska oma sukupuoli ei kiihota mutta en taidakaan olla sitten

Lol nykyään kaikki pitää väkisin kääntää päinvastoin kuin ne oikeasti on.

Vierailija
57/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijotkeletko AP uimahallissa ja saunoissa toisten naisten rintoja ja kiihotu siitä? Minusta tuntuu että sinulla on tissifetissi ja kokemukseni on subjektiivinen eikä objektiivinen totuus.

No enpä erityisemmin tuijottele saatika kiihotu.

Taisin jo aloituksessani sanoa että ne naisten kuvat taitavat olla sellaisia, jotka vihjailevat seksiin.

Ap

Vierailija
58/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijotkeletko AP uimahallissa ja saunoissa toisten naisten rintoja ja kiihotu siitä? Minusta tuntuu että sinulla on tissifetissi ja kokemukseni on subjektiivinen eikä objektiivinen totuus.

No enpä erityisemmin tuijottele saatika kiihotu.

Taisin jo aloituksessani sanoa että ne naisten kuvat taitavat olla sellaisia, jotka vihjailevat seksiin.

Ap

Kiihotut naisten kuvista jotka vihjailevat seksiin; et ole hetero

Vierailija
59/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten luomurinnat ovat ihan jees ja kiva katsoa. Silikonitissit taas tosi rumat.  Mutta seksin kanssa rinnoilla ei juurikaan merkitystä. Silloin mielenkiinto on 100%sesti pillussa ja siinä, miten nainen vastaa hyväilyihin. 

Eniten tulee kiinnnitettyä huomiota häpykumpuihin ja kainiisiin pyllyihin, sitten pilkkeeseen naisen silmissä.

Vierailija
60/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muodikasta yrittää kieltää biologisista syistä johtuvat asiat. Miksiköhän mies kiihottuu naisen vartalosta? Mitähän ihmislajille mahtaa käydä, jos vastakkaiset sukupuolet eivät ole toisistaan seksuaalisesti kiinnostuneita?