Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää miksi naisten rinnat eivät muka ole seksuaalinen?

Vierailija
18.03.2023 |

Olen siis nainen (hetero) ja pidän naiskroppaa kauniina. Kun katson kauniin naisen kuvaa ja jos se on puolialasti/tai alasti ja rinnat kauniit niin kyllä se kiihottaa. Tosin voi olla, että kuvassa on muutenkin vihjausta seksuaalisuuteen tai ylipäätään alastomuus kiihottaa. Kiihottaan myös naisen vartalon muoto.

Jos mies kävelis ilman housuja ja hällä roikkuis komea kalu haaroväleissä niin luultavasti kiihottais. Tosin missään ei tuollasia kuvia näy. Mietin vaan mitä eroa sillä miehen kalulla on vs naisen rinnat.

Ja kun sanotaan rintoja ei saa seksualisoida niin kyllä minä ainakin tykkään jos seksissä rintani huomioidaan seksikkäänä jne.

En tajua mitä pahaa siinä seksualisoinnissa on ja en tajua miksi naiset (ei onneksi ehkä kaikki) haluaisivat kulkea yläosattomissa kun miehetkin. Minusta se ei vaan ole verrattavissa.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rinnat on lapsia varten eikä lapseen liittyvää saa seksualisoida !

Vierailija
2/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joillakin naisilla on sellainen suhde omaan vartaloonsa, että eivät koe sitä kovinkaan seksikkäänä vaan lähinnä neutraalina tai epäseksikkäänä.

Ehkä myös ajattelevat todellisen tasa-arvon toteutuvan siten, että lihaa täytyy voida pitää yhtä paljon esillä kuin miehetkin. Että häveliäisyys on ikäänkuin nolostelua omasta vartalosta, jolle pitää saada yhtä suuri julkinen tila kuin miehilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut naisen rintoja mitenkään kiihottaviksi. Kaksi ihopalluraa jotka tuottavat lapselle ruumiin nesteitä juotavaksi. Yök

M39

Vierailija
4/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä treenatut, komean miehen rintalihakset ovat kiihottavat, ei niinkään sellaiset plösöt roikkuvat läpyskät.

Uskoisin, että sama pätee naisiinkin

M45

Vierailija
5/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vertaa rintoja miehen penikseen vaan miehen rintoihin. Miksi miehen rinnat voivat näkyä, mutta naisen eivät? Itse en haluaisi kulkea yläosattomissa, koska rintani ovat jo yhteiskunnan toimesta seksualisoidut, mutta järjellä ajatellen en ymmärrä, miksi naisen rinnat olisivat jotenkin häveliäisyyttä vaativa ruumiinosa, mutta miehen rinnat eivät. En kuitenkaan usko, että yhteiskunta ihan nopeasti pääsee eroon siitä, että naisen tissit ovat vain katseita ja seksiä varten.

Vierailija
6/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti eikö se ollu ettei näitä alotuksia enää tehdä, palaappas sinne torille huutelee.

Vierailija
7/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä treenatut, komean miehen rintalihakset ovat kiihottavat, ei niinkään sellaiset plösöt roikkuvat läpyskät.

Uskoisin, että sama pätee naisiinkin

M45

Mutta et tiedä? 45 vuotta kulutettu missä?

Vierailija
8/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, et silloin ole hetero nainen. Se mikä tekee naisesta heteron on se, ettei naisen vartalo kiihota. Koen itseni heteroksi, koska kiihotun miehen vartalosta ja rintakehästä. En voisi kuvitellakaan kiihottuvani naisen vartalosta. Se ei ole minun mielestä seksuaalinen niin kuin ei rinnatkaan. Eli rinnoista tekee minulle ei seksuaalisen se, että olen hetero.

Vierailija
9/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vertaa rintoja miehen penikseen vaan miehen rintoihin. Miksi miehen rinnat voivat näkyä, mutta naisen eivät? Itse en haluaisi kulkea yläosattomissa, koska rintani ovat jo yhteiskunnan toimesta seksualisoidut, mutta järjellä ajatellen en ymmärrä, miksi naisen rinnat olisivat jotenkin häveliäisyyttä vaativa ruumiinosa, mutta miehen rinnat eivät. En kuitenkaan usko, että yhteiskunta ihan nopeasti pääsee eroon siitä, että naisen tissit ovat vain katseita ja seksiä varten.

Tämä vastaus kiteyttää kaiken.

10/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos naiset ei pidä tissejään seksikkäinä niin miks niitä sit fiksataan.

Vierailija
11/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä ensin miksi et osaa suomea?

Vierailija
12/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyväkroppaisen duunarimiehen sopivasti karvainen rinta on seksikäs ja kiihottava.

Vierailija
13/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen heteromies ja minun mielestä naisten rinnat on seksuaalinen asia. Eli siis jos minä en itse pidä omaa penistäni seksuaalisena asiana niin voinko mä sitten liikkua kaduilla penis esillä kun eihän se ole seksuaalinen asia?

Vierailija
14/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, et silloin ole hetero nainen. Se mikä tekee naisesta heteron on se, ettei naisen vartalo kiihota. Koen itseni heteroksi, koska kiihotun miehen vartalosta ja rintakehästä. En voisi kuvitellakaan kiihottuvani naisen vartalosta. Se ei ole minun mielestä seksuaalinen niin kuin ei rinnatkaan. Eli rinnoista tekee minulle ei seksuaalisen se, että olen hetero.

Melko jäykältä kuulostaa. Sinulla ei ole lainkaan seksuaalista suhdetta itseesi?

Vierailija
15/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulepa kun miehillä ei ole mitään rintoja.

Vierailija
16/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat nyt vaan on seksuaaliset, ilman niitä ei ruokittaisi lasta ja lasten tekemiseen pystyminen on seksuaalista. Miehet rakastavat rintoja juuri siksi, kun ne kuvastavat seksuaalisuutta, vastakkaista sukupuolta, jotain sellaista mitä eivät itse ole. Yritän sanoa, että rinnat ovat kauniilla tavalla seksuaaliset, ei mitenkään siksi että niitä pitäisi peitellä vaan että pitäisi olla ylpeä. Olivatpa millaisia tahansa.

Vierailija
17/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39358 kirjoitti:

No jos naiset ei pidä tissejään seksikkäinä niin miks niitä sit fiksataan.

Otetaanhan sitä rasvaimuja vatsaan tai vaikka kaulan kiristyksiä ja mitä kaikkia näitä nyt on. Tekeekö se vatsasta ja kaulasta seksuaaliset?

Vierailija
18/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteronainen, mutta minusta naisten rinnat ovat tosi kauniit ja seksikkäät.

Vierailija
19/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat nyt vaan on seksuaaliset, ilman niitä ei ruokittaisi lasta ja lasten tekemiseen pystyminen on seksuaalista. Miehet rakastavat rintoja juuri siksi, kun ne kuvastavat seksuaalisuutta, vastakkaista sukupuolta, jotain sellaista mitä eivät itse ole. Yritän sanoa, että rinnat ovat kauniilla tavalla seksuaaliset, ei mitenkään siksi että niitä pitäisi peitellä vaan että pitäisi olla ylpeä. Olivatpa millaisia tahansa.

Pitäisi olla ylpeä rinnoista? Pitääkö olla ylpeä myös polvista? Nenästä? Kyynärpäistä? Jalkapohjista? Outoa.

Vierailija
20/74 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lihaksikas rinta on tosi seksikäs. Kyllä kiihottaa esim. uimahallissa kun hyvin treenatun vartalon näkee. Ei tulisi mieleen pyytää sen peittämistä 😶

Heteronainen.