Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriä paikalla? Sappirakko leikattu ja olis nyt hieman ongelmia =(

Vierailija
24.11.2006 |

Eli mulla poistettiin toukokuussa sappirakko koska oireili niin pahasti ja tähän asti ei oo sen jälkeen ollut mitään ongelmia.

Mutta... nyt joku aika sit on ihan samassa kohdassa alkanut tuntumaan pientä " puristuksen" tunnetta. Onkohan sisäiset haavat voinut parantua jotenkin huonosti nimittäin mulla alko leikkauksen jälkeisenä päivänä hirvee flunssa ja yskin viikon tosi paljon. Lääkäri vaikutti että ei haittaa, mutta nyt kun on alkanu vaivaamaan hiukan niin mietin jos sittenkin parannuin sisältä jotenkin huonosti. Ulkoisesti haavat on tosi nätisti parantunu eikä mitään haittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on mahdollista että kyseessä on kiinnikkeet jotka vaivaavat, nekin ovat harvoin vaarallisia mutta voivat kyllä aiheuttaa jopa kovaa kipua.

Vierailija
2/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko eri lailla kuin sappikohtausten (pienempien sellaisten) aikaan?

Minulta leikattiin sappirakko nimittäin 2,5v sitten ja silloin tällöin (eli 3-7 päivänä kuussa ja kuten esim. juuri nyt:-( ) minulla on vieläkin kipuja, mikä kuulemma on aika tavallista.

Onneksi tätä ei voi verratakaan oikeisiin kohtauksiin!

Toivottavasti sinulla kivut menevät pian ohi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu niinkuin samasta kohtaa jotenkin kiristäis... vaikee selittää, mut ei tartte kuitenkaan edes tavallista särkylääkettä. Lähinnä epämiellyttävä tunne...

Vierailija
4/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne tuntuvat suht samalta, kuin ennen leikkausta silloin kun kohtaus oli alkamassa. Hyvin epämukava tunne, minulla " vyömäisenä" tuossa rintojen alapuolella, tuntuu varsinkin selän puolella.

Ja siis juuri nytkin on, itse asiassa vähän pahempi kuin muuten (on myös paha olo).

Mutta suunnilleen 3% siitä, millainen oli kunnon kohtaus (oksensin monta tuntia melkein taukoamatta ja kivut olivat tajuttomia, kohtaus kesti yleensä 7-12 tuntia).

Jaksamisia!

t. 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme