Miten joku jaksaa elää elämäänsä kokonaan ilman suklaata, sipsejä, hampurilaisia, jäätelöä, keksejä, irtokarkkeja jne.
Itse en voisi elää päivääkään ilman että saisin jotain noista
Kommentit (98)
Bazooka kirjoitti:
Kaikilla ei ole sokeririippuvuutta.
Itse olen korvannut sokerin ja rasvan pois 500g rasvattomalla rahkalla (saan siitä myös proteiinit treenausta varten), light pepsillä, ja menthol purkalla. Ne kaikki ovat makeita, mutta eivät lihota.
Mutta kuitenkin pitää makeaa saada.m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei ole sokerikoukussa tai säätele tunteitaan syömällä.
Sääteletkö kuitenkin vireystilaa kahvilla? Se on myrkky, ja silti siihen on monet koukussa, mikä ei ole sen parempi kuin että säätelee tunteitaan syömällä suklaata.
Kahvihan on terveellistä.
Siirryin kofeiinittomana koska kahvi vaikutti uniin. Muita paheita minulla ei ole.
Karkit ja herkut on heikoille. Nuuska, holi ym. oikeat paheet on sitten tyhmille.
Itse syön vaan hyvää ruokaa, eli herkuttelen koko ajan. Mulle suuri herkku on perunamuusi jauhelihapihveillä ja paistetuilla sipuleilla. Hampurilaisia teen itse kerran kuukauteen, pizzaa haen lähipizzeriasta, kun tekee mieli. Ei sorru ahmimiseen, kun ei kituuta ruualla, josta ei niin välitä. Kohtuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei ole sokerikoukussa tai säätele tunteitaan syömällä.
Sääteletkö kuitenkin vireystilaa kahvilla? Se on myrkky, ja silti siihen on monet koukussa, mikä ei ole sen parempi kuin että säätelee tunteitaan syömällä suklaata.
Siirryin kofeiinittomana koska kahvi vaikutti uniin. Muita paheita minulla ei ole.
Karkit ja herkut on heikoille. Nuuska, holi ym. oikeat paheet on sitten tyhmille.
Yksi pahe löytyi heti. Muiden arvosteleminen ja haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Bazooka kirjoitti:
Itse olen korvannut sokerin ja rasvan pois 500g rasvattomalla rahkalla (saan siitä myös proteiinit treenausta varten), light pepsillä, ja menthol purkalla. Ne kaikki ovat makeita, mutta eivät lihota.
Rasvatonta ja sokeritonta makeaa, joten mitäpäs siitä?
Miten joku pystyy syömään mainitsemiasi tuotteita? Ja vielä niin, että nuo olisivat herkkua? Syö oikeaa ruokaa mielummin.
Bazooka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bazooka kirjoitti:
Tuo on vaan itsensä huijaamista, pepsi ja menthol pilaa hampaat.
Eipä noita kannata joka päivä syödä tai tee edes mieli. Silloin tällöin esim. muutaman kerran kuussa ihan ok.
Esimerkiksi diabeetikot eivät juurikaan voi syödä näitä herkkuja paitsi silloin tällöin harvakseltaan.
Jortsa kirjoitti:
Esimerkiksi diabeetikot eivät juurikaan voi syödä näitä herkkuja paitsi silloin tällöin harvakseltaan.
Sen kun popsii menemään, lääkkeet on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Sen sijaan jos en saisi kahvia, hyvää viiniä, juustoja, laadukkaita keksejä ja hedelmiä niin olisi kyllä perseestä.
Tämä. Mä olen järkyttynyt ja suorastaan surullinen, että jotkut pitävät aloittajan mainitsemia tuotteita herkkuina.
Et sinä järkyttynyt tai edes yllättynyt ole, kunhan nyt vain halusit tuoda omaa erinomaisuuttasi esille.
Vierailija kirjoitti:
Bazooka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bazooka kirjoitti:
Tuo on vaan itsensä huijaamista, pepsi ja menthol pilaa hampaat.
Ja pepsin keinomakeutusaineet sotkevat sokeriaineenvaihdunnan ja suoliston mikrobiomin.
Olen itse päässyt sokeririippuvuudesta ja
ei tule mieleenkään mennä karkkihyllylle
tai ahtaa pullaa vatsaan. Aikaisemmin
tilanne oli päinvastoin. Oletko ap sokeririippuvainen?
Ei niitä tarvitse koko ajan juoda tai pureskella. Ja ovat käytännöllinen siirtymävaihe makea-vapaalle ruokavaliolle.
Syön hyviä konvehtejä, en perussuklaata. Tuplasta myös tykkään, geishasta.
Kekseistä en, jäätelöstä tykkään mm 3 kaverin jäätelöstä.
Sipsit ei, ei irtokarkkeja. Tykkään turkinpippureista, kun ne on sulannut kossuun
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Sen sijaan jos en saisi kahvia, hyvää viiniä, juustoja, laadukkaita keksejä ja hedelmiä niin olisi kyllä perseestä.
Kahvia, viiniä, juustoja... Henkesi haisee varmasti pahemmalle kuin perseesi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti pystyisi, mutta miksi kukaan haluaisi? Vapaassa maailmassa on mielestäni typeryyttä asettaa itse itselleen niin tiukkoja rajoja.
Lapsekkaan luonteen uskontunnustus?