Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan hurahtanut linssikeittoon - terveellistäkin ja voi muunnella vaikka mitem!

Vierailija
17.03.2023 |

Nammm... eilen tipautin joukkoon vaan katkarapuja, höysteeksi tilliä, sitruunamehua, currya, chiliä ja teelusikallisen pestoa.

Nammm

Halpaakin vielä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja nää suomalaiset :)

Vierailija
2/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teet sen pohjan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en linssejä suuhuni pistä,yök.

Vierailija
4/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok! Ne on, vatsani ei vaan alvaariin kestä.Tulee pömpöksi ja kaasua paljon.

Vierailija
5/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen linssikeitto on ihan parasta. Kookosmaitoa, linssejä, bataattia, currya, mustapippuria. Avot

Vierailija
6/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teet sen pohjan?

Niin taviksesti kuin olla voi. Kattilaan vaan vettä ja linssit mukaan kiehautan niin kauan, että alkaa mössööntyä mukavaksi keittopohjaksi

Vierailija
7/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teet sen pohjan?

Niin taviksesti kuin olla voi. Kattilaan vaan vettä ja linssit mukaan kiehautan niin kauan, että alkaa mössööntyä mukavaksi keittopohjaksi

Hyi hitto!

Vierailija
8/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti. Olen maalla kasvanut, ja opetettu siihen, että kaikkea syödään - ja niin olen myös syönyt. Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni Happy-merkkistä linssikeittoa viime viikolla. Se oli niin PAHAA! En yksinkertaisesti voinut edes harkita syöväni edes muutamaa lusikallista! PAHAA!

Vierailija
9/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärihelppo ja hyvä perusruoka on kyllä linssi. Punainen on maukkaampaa mutta vihreä muistaakseni ravinteikkaampi, kestää vaan kypsyä kauemmin.

Tosi paljon miellyttävämpi (pehmeämpi) maku kuin herneillä vaikka hernettä kannattaisi syödä kotimaisuuden takia.

Vierailija
10/10 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti. Olen maalla kasvanut, ja opetettu siihen, että kaikkea syödään - ja niin olen myös syönyt. Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni Happy-merkkistä linssikeittoa viime viikolla. Se oli niin PAHAA! En yksinkertaisesti voinut edes harkita syöväni edes muutamaa lusikallista! PAHAA!

No mutta se onkin purkista. Tee ite, tulee parempaa. Linssit itsessään ei paljon miltään maistu, vaan mausteilla ja muilla raaka-ainella se maku tulee.

Oma suosikki on linssi-porkkanakeitto. Punaisia linssejä, porkkanaa, sipulia ja pari perunaa, muutama kynsi valkosipulia, keitetään ja soseutetaan. Lisätään pieni tujaus kermaa. Mausteeksi perinteisesti suolaa ja mustapippuria. Hyvä perusruoka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi