Olen Goalla, mutta tänään ei jaksa mennä ulos
Aikaa on 3kk Intiassa. Eilen vähän paloi kädet muutamassa minuutissa. Eikä rannalla mitään tekemistä oo. Tuulee kivasti ja voi käydä uimassa. Samaa paskaa. Onneksi saa olla rauhassa kun ei ole juuri turisteja pari venäläistä ja Britti eläkeläisiä siellä täällä. Kalja halpa iso olut 1€.
Illalla meen kalalle vuokraisännän poikien kanssa merelle
Kommentit (17)
Mitä tiedät jauhojengin sisäpiiristä,?
Onneksi sää on 33 celsius eikä enää 37 celsius kuten viime viikon
Eikö se eilinen vai oliko se toissapäiväinen Goa-viestisi saanut tarpeeksi vastinetta, kun uuden teit? Vai poistettiinko se, kun oli sellainen kuin oli..
En ymmärrä miksi kukaan Intiaan matkustaisi, sen sanon tässä uudelleen. Tyttöjä ja naisia kohdellaan siihen malliin.
Vedä niitä huumeita edes siellä, saatanan vanha likainen hippi!
Kovin kuiva lomasi on ja yksinäinen ,kun lomallasikkin tänne kirjoitata.
Ruoka on hyvää ja halpaa. Ripuli oli silti pari päivää. Luulen että sain sen jääpaloista. Täällä ei kannata pyytää jääpaloja juomaan kun intiaanit jäädyttää sen hanavedestä
Vierailija kirjoitti:
Eikö se eilinen vai oliko se toissapäiväinen Goa-viestisi saanut tarpeeksi vastinetta, kun uuden teit? Vai poistettiinko se, kun oli sellainen kuin oli..
En ymmärrä miksi kukaan Intiaan matkustaisi, sen sanon tässä uudelleen. Tyttöjä ja naisia kohdellaan siihen malliin.
Miten naisten kohtelu liittyy turismiini mitenkään?
Suomeen en halua koska siellä on lespolgbt hallitus vallassa
Paras jatkaa matkaa Filippiinit . Mutta nehän roskaa luontoa muovipusseilla. Ei sinnekään saisi mennä
Perussuomalaisten valta alkaa ja Suomi järkiintyy. Andy presidentiksi
Missä päin Goaa sä olet? Mäkin olen lomaillut siellä, Calangutessa, ja oli ihana paikka 🧡
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Goaa sä olet? Mäkin olen lomaillut siellä, Calangutessa, ja oli ihana paikka 🧡
Joku belingate 50km etelään tosta. Ihan pikkukylä. Aion ottaa jonkun päivän skootterin ja ajella sinne pohjoiseen päin
Turismi on mielisairasta perseilyä
Onneksi on wifi talossa voi ainakin lähettää kerran kuussa työkkäriin ilmon