Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOS SAISIN KAUPUNGIN ASUNNON, ASUISIN SIINÄ VAIKKA LUTEITA VILISISI YMPÄRILLÄ!

Vierailija
16.03.2023 |

Olen vakaasti lausuntoni takana! Jos lottovoittona saisin kaupungin asunnon, 3 h + k. Vaikka luteet olisivat kynnyksellä vastassa, asuisin silti. Myrkyttelisin ja asuisin. Ja asuisin. Koska tuollaista lottovoittoa on niin harvinaista saada, että pitäisin siitä kiinni lutein ja lampain!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asut siis tällä hetkellä roskalaatikossa ja sinulla on luteita ikävä, eikö siellä roskiksessa ole muita nelijalkaisia ystäviä, kuten rottia. 

Asuisin itse mieluummin roskalaatikossa kuin kaltaisesi ihmisen kanssa. Ehdottmasti. 

Vierailija
22/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota unkarinainen asuntoosi, tuo varmasti luteet ja muut syöpäläiset sinullekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asut siis tällä hetkellä roskalaatikossa ja sinulla on luteita ikävä, eikö siellä roskiksessa ole muita nelijalkaisia ystäviä, kuten rottia. 

Asuisin itse mieluummin roskalaatikossa kuin kaltaisesi ihmisen kanssa. Ehdottmasti. 

Missä asut, voin tulla sänkyysi pesimään ja purra öisin, olen luteiden esimies.

Vierailija
24/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luteet, täit ja torakat ovat yleensä niissä asunnoissa, missä on kotieläimiä kuten koiria ja kissoja. Varsinkin kesäaikaan, kun koirat ja kissat ovat useamman tunnin ulkona ja otetaan yöksi asuntoon, niin niiden mukana ne syöpäläisetkin tulevat.

Mihin unohdit punkit?

Vierailija
25/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi horror joutua sossutaloon.

Vierailija
26/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku haluaa asua ludetalossa? 🤮

Vierailija
27/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustan makkaran ystävä

Vierailija
28/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihihi, ihanaa. Palstalavai luteiden komentajalentokapteenitheboss kelpaa! Alfa-Lude tietenkin. 

Vierailija
29/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saatkin halvan vuokran, niin se korjautuu sillä, kun rapun jengiläiset käyvät vaatimassa sinulta suojelurahaa.

Vierailija
30/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ajattelit että kaupunki siellä katsoo arkkitehteineen, että nyt pojjaaat rakennetaan LUDETALO nro 35. Sinne istutetaan luteita asiakasepäviihtyvyyden varmistamiseksi. Sen jälkeen meidän sossutantat arpoo ketkä näistä pääsee muuttamaan. 

Ei ole "ludetaloa". On taloyhtiö, johon luteet ovat jostain kulkeutuneet. Tai aluksi yhtee asuntoon yhdelle perhekunnalle paikasta x. Jonka jälkeen ne viemäreiden, putkiston jne kautta ovat levinneet useampaan kuin yhteen asuntoon. Usein tässä vaiheessa joku älyää soittaa myrkyttäjän. Myrkytys toimii parhaiten tosiaan asunnoissa, joissa ei ole tapetin repeämiä tai suuria listojen välisiä koloja, jonne luteet pääsevät piiloon. On tärkeää, että omalta osaltaan ja lisäkustannusten minimoimiseksi jokainen hoitaisi oman osansa tuholaistorjunnassa. Näin valitettavasti ei ole. 

Vierailija
31/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihihi, ihanaa. Palstalavai luteiden komentajalentokapteenitheboss kelpaa! Alfa-Lude tietenkin. 

Olitkin siis nainen, niin minäkin, olen hetero, en lepso.

Vierailija
32/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sulla sitten on tuuri käynyt. Eikun tervemenoa Riihimäelle

Vierailija
33/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitkin siis nainen, niin minäkin, olen hetero, en lepso.

Kaikkea voi kokeilla. Lain nimissä. 

Vierailija
34/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteista ja muistakin tuholaisista pääsee eroon olemalla itse aktiivinen ja käyttämällä oikeanlaisia myrkkyjä ja torjuntamenetelmiä.

Jos ei itse viitsi nähdä muuta vaivaa kuin korkeintaan viedä rojut ulos ja toivoa kylmän ne tappavan, on turha kitistä myöhemmin kun homma ei toiminutkaan.

Vierailija
35/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei selviäisi päivääkään ludeasunnossa kun kuulee miten luteet tuhoavat elektroniikkaa ja ruokaa.

Vierailija
36/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luteista ja muistakin tuholaisista pääsee eroon olemalla itse aktiivinen ja käyttämällä oikeanlaisia myrkkyjä ja torjuntamenetelmiä.

Jos ei itse viitsi nähdä muuta vaivaa kuin korkeintaan viedä rojut ulos ja toivoa kylmän ne tappavan, on turha kitistä myöhemmin kun homma ei toiminutkaan.

Et sä itse niitä ala hoitamaan. MUIDEN vuoksi niistä ON ilmoitettava. Ettei leviä tai ole jo levinnyt muihin asuntoihin. 

Vierailija
37/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ydinräjähdyksen sienipilven ydinsäteet korjataan?

V: sädesienen säteillä!

Vierailija
38/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei selviäisi päivääkään ludeasunnossa kun kuulee miten luteet tuhoavat elektroniikkaa ja ruokaa.

Mitääh :D Lude syö ainoastaan sinua. Vertasi. Jättää puremajälkiä ympäri kehoa. Ei ne mitään ruokaa, huonekaluja tai muutakaan tuhoa. VERTA. 

Vierailija
39/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, että tämmöisiäkin vielä on.

Vierailija
40/61 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisikin sen lottovoiton, että Hekalta sais kolmion tai neliön 🤩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi