Mika Lintilällä on rakastajatar
Mikalla ollut 10v toinen nainen. Miten vihitty vaimo sietää tällaista. Ja mitähän Mika on luvannut jalkavaimolle, joka on jo 10v ollut Mikan kanssa. Mika onkin pelimies.
Kommentit (926)
Iloa, valoa ja jalkavaimoa. Seiskan otsikko pian!
Vierailija kirjoitti:
Se viidenkympin villitys...
Tuo papparainen on kuusikymppinen tenu. Mikä vietti tuollaisillakin muka enää ajaa touhuilemaan?
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää Mika jo rauhaan. Hän otti vain yhden lonkeron, kun Antti tarjosi. Hotellissa kainalossa ollut nainen oli ruotsalainen pikkuserkku.
Ohitti jopa kuningasparin tää pikkuserkku
Vierailija kirjoitti:
Kaksoiselämän huonoa omatuntoa vaimennetaan alkoholilla...
Mulla tuli sama mieleen
Ja että pelkää paljastuvansa. Siihen stressiin ja pelkoon juo?
Olisko se avioeron paikka? Mites avioehto vai meneekö omaisuus?
Mika Lintilä on ollut jo yli kymmenen vuotta vakituisessa parisuhteessa kahden eri naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksoiselämän huonoa omatuntoa vaimennetaan alkoholilla...
Mulla tuli sama mieleen
Ja että pelkää paljastuvansa. Siihen stressiin ja pelkoon juo?
Alkoholisti juo alkoholismiinsa. Ei siihen tarvita syitä. Näkeehän hänestä, että viina on maistunut vuosikymmeniä.
Olikohan jompikumpi (tai ehkä Impi Umpilampi) vaimoista joka sen tilinkin kaappasi ja meemin lähetti ? Vai oliko pikkuserkku?
No KRP varmaan selvittää kuka tilin kaappasi.
Tääkö siellä ravintolassa syöpötteli ja juopotteli Lintilän kaa kun joku murtautui Mikan whatsapppiin?
Ettei olisi vuotaja itse tää naikkonen? Toinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteistä maalaista, kepulaista, tekopyhyyttä.
Kyllä! Pohjalaista kaksinaismoralismia, mukahyvyyttä ja näennäistä suoraselkäisyttä. Sisältä paljastuu paskaa ja demonista ihmisyyttä, varjoa ja libidovetoinen liskoaivo. Hyväksikäyttäjä.
Libidovetoinen liskoaivo :D
Nyt aamukahvit tyrskähti näppikselle.
Mua hämmästyttää eniten, että Lintilä on saanut A naisen ja vielä B toisenkin naisen jajopa C salasuhteeseen.
Hän ei ole näin kauniisti sanottuna komeimmasta päästä miespoliitikkojen joukossa. Lisäksi vaikuttaa olevan alkoholisti ja valehtelija.
Nyt ymmärrän, miksi Saarikko on antanut Lintilälle merkittäviä asemia. Varmaan logiikka on ollut, että Lintilällä on niin paljon salaisuuksia, ettei hän koskaan voi edes yrittää haastaa Saarikkoa. Toisin kuin joku pätevä, suosittu ja puhtoinen poliitikko.
Olen järkyttynyt, eikö Keskusta ollutkaan vastuullinen perhearvojen puolue vaikka Saarikko lupasi?
Toisen naisen kosto koko kohu. Nyt Mika voi menettää kummankin naisensa. Ehkä vaimo ja toinen nainen tekevät yhteistyötä? Tälläistäkin tapahtuu. Sit Mika itkee lehdessä, et kaik on männy...😭 Mutta koskaan en ole ollut epärehellinen!
Kyllähän Mika tosiaan taitaa kunnon 50+ lihaasyövä heteromies olla. Sellaisillahan ei esim. vihreiden ministeriryhmään kai ole ollut pääsyä enää tämän ns. huulipunahallituksen aikana.
Mika on oikea Pelimies! Mikan vaalipiirin äänestäjät, muistakaa palkita hänet äänellänne.
Jokaisen yksityiselämä on yksityistä. Jopa kepulaisen.
Minä en hetkeäkään epäröisi vuotaa tällaista poliitikosta - puolueeseen katsomatta! On koko kansan etu, että moraalittomat mätäpaiseet ilmiannetaan! Kokisin sen velvollisuudeksi!