Mika Lintilällä on rakastajatar
Mikalla ollut 10v toinen nainen. Miten vihitty vaimo sietää tällaista. Ja mitähän Mika on luvannut jalkavaimolle, joka on jo 10v ollut Mikan kanssa. Mika onkin pelimies.
Kommentit (926)
Tuskin yllätys vaimolle. Varmaan sopineet näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikillahan jotain on. Paitsi Kangella, joka vaihtoikin nuorempaan lennosta. PM elää eri kaupungeissa ja reissaa eri maanosissa puolisonsa kanssa. Stubb on piilogay (varma tieto monesta lähteestä) jne.
Laita linkki Subbista.
MItään LINKKIÄ laita idiootti. Varma tieto ja tietyt piirit. Luuleksä että Stubb olisi yhtä stupido kuin PM, että pilaisi EU-uransa tuollaisella riekkumalla baarissa kaatelemassa laseja ja lähmimässä miehiä? Se on vain PM hommia. Jotkut tajuaa sanan pr.
Itse olet idiootti. Jos et todisteita pysty laittamaan niin asiasta on vain sun "tietosi".
Kyllä Päiviä ja Tuulaa nyt pelottaa! Tarakka uppoaa perseeseen!
Orpon todellinen elämä minua kiinnostaa. Kumman rauhassa on saanut olla medialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikillahan jotain on. Paitsi Kangella, joka vaihtoikin nuorempaan lennosta. PM elää eri kaupungeissa ja reissaa eri maanosissa puolisonsa kanssa. Stubb on piilogay (varma tieto monesta lähteestä) jne.
Laita linkki Subbista.
MItään LINKKIÄ laita idiootti. Varma tieto ja tietyt piirit. Luuleksä että Stubb olisi yhtä stupido kuin PM, että pilaisi EU-uransa tuollaisella riekkumalla baarissa kaatelemassa laseja ja lähmimässä miehiä? Se on vain PM hommia. Jotkut tajuaa sanan pr.
Ei Stubb ole mikään piilogay vaan avoimesti bi. On tästä kertonut haastattelussa joskus vuosia sitten (ei linkkiä, jäi mieleen tuolloin enkä muista mistä luin).
Jumalauta mä nautin! Lähdenpä tästä neulomaan vilttiä!
Siis mä en tajua tätä. Halla-aho, Simon Elo, Mika Lintilä, Touko Aalto... Kaikki tuollaisia ihan ok/tavallisen näköisiä/nörtähtäviä miehiä. Ja kaikki pettävät/pettivät.
Onko kyse siitä että poliitikoilla on jotenkin isompi sukuvietti, onko heillä jotain erityistä karismaa (mikä ei todellakaan välity esim. ruudun läpi...) vai voiko tästä vetää sen yksinkertaisen johtopäätöksen että miehet ovat vain yksinkertaisesti si koja ja jossain on reservi naisia jotka ihan iloisena heilastelevat kuukausi- ja vuositolkulla ukkomiesten kanssa? Hä? Oikein oman elämänsä voittaja joku umpitylsän Lintilän kakkosmuija.
Itse olen pitkäaikainen hyvin pitkälti omasta tahdosta sinkku eikä lisää kyllä mitään mielenkiintoa pitkäaikaiseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta mä nautin! Lähdenpä tästä neulomaan vilttiä!
Sepä se! Karma, karma! Nyt lyö jo lähelle 😅
Vierailija kirjoitti:
Lintilästähän paljastuu aikamoinen epeli, entäs se "pikkuserkku" Tukholmassa?
Taisi olla sellainen vuokrattava pikkuserkku.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele kun katsoo kuvia vaimosta.
Mikahan on itse varsinainen miesmalli. Tuollainen keskinkertainen insinöörityyppi on alle kolmekymppisenä vielä ihan söppis mutta herranjumala miten tylsän näköinen keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Näin pitkä kaksoiselämä lienee ollut kaikkien osapuolten tiedossa ja hyväksymä. Ulkopuolisille tämä ei kuulu ollenkaan. Perheet setvikööt asiansa keskenään. Uutisointi on ajoitettu vaalien alle tarkoituksella, kuten kaikki jo arvaavatkin. Tärkeää on, onko Lintilä hoitanut ministerin pestinsä hyvin vai huonosti. Aikoinaan Ranskan presidentti Mitterandin pitkäaikainen salasuhde ja siitä syntynyt tytär tuli ilmi, kun Mitterand oli saanut arvokkaan hevosen lahjaksi valtiovierailullaan. Jossain vaiheessa ihmiset alkoivat huolestuneina kysellä hevosen kuulumisia ja vointia, kun siitä ei ollut kuulunut mitään pitkään aikaan. Tässä vaiheessa Mitterand kertoi suhteestaan ja myös sen, että hän oli lahjoittanut hevosen tyttärelleen. Asia tuli julkiseksi eikä siitä sitten sen enempää.
No voi voi, kun maailma ei ole niin ylevä kuin tahtoisit ja ihmisiä nyt vaan kiinnostaa tällaiset asiat. Minkäs sille voi. Minua ainakin kiinnostaisi poliitikon elämäntavat jos olisin miettimässä ketä äänestän.
Tasa-arvon vuoksi tätä ketjua ei pidä poistaa.
Kun paljastui Halla-ahon toinen epävirallinen vaimo, siitä oli täällä päiväkausia pitkä ketju. Kansalla on oikeus tietää, millaisia ihmisiä päättåjinä on. Jos tästä huolimatta äänestää Lintilää, niin se on ok. Jos ei halua äänestää, niin se on myös ok.
Perinteistä maalaista, kepulaista, tekopyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju jää, vaikka sisältää sääntöjen vastaista kommentointia. Vaimon tai lasten ei tarvitse tällaisia lukea.
Olen laittanut yp:lle viestiä asiasta.
Ilmoitin asiattomaksi, taisi olla toinen kerta palstauralla. Asiallisia ketjuja poistuu nanosekunnissa ja tällaiset jäävät. Todella kummaa touhua.
Ilmoitin myös yksittäisiä kommentteja asiattomiksi, ne ainakin pitäisi poistaa. Kenenkään ei julkkiksen ei pitäisi saada lukea tuollaista itsestään palstalla ja sehän on myös sääntöjen vastaista.
Mene muualle lässyttämään. Suomi on täynnä palstoja jossa ei ole sensuuria joten ei siltä voi välttyä.
Vierailija kirjoitti:
Perinteistä maalaista, kepulaista, tekopyhyyttä.
Kyllä! Pohjalaista kaksinaismoralismia, mukahyvyyttä ja näennäistä suoraselkäisyttä. Sisältä paljastuu paskaa ja demonista ihmisyyttä, varjoa ja libidovetoinen liskoaivo. Hyväksikäyttäjä.
Nyt vuotajia etsitään, naurettavaa. Aikanaan meillä työpaikalla oli oikein iso draama, kaksi naista tukkanuottasille samasta naimisissa olevasta miehestä. Että teki mieli soittaa vaimolle ja näiden naisten aviomiehille. En viitsinyt, näytti tarpeeksi hullulta se touhu, ilman mun soittoakin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en tajua tätä. Halla-aho, Simon Elo, Mika Lintilä, Touko Aalto... Kaikki tuollaisia ihan ok/tavallisen näköisiä/nörtähtäviä miehiä. Ja kaikki pettävät/pettivät.
Onko kyse siitä että poliitikoilla on jotenkin isompi sukuvietti, onko heillä jotain erityistä karismaa (mikä ei todellakaan välity esim. ruudun läpi...) vai voiko tästä vetää sen yksinkertaisen johtopäätöksen että miehet ovat vain yksinkertaisesti si koja ja jossain on reservi naisia jotka ihan iloisena heilastelevat kuukausi- ja vuositolkulla ukkomiesten kanssa? Hä? Oikein oman elämänsä voittaja joku umpitylsän Lintilän kakkosmuija.
Itse olen pitkäaikainen hyvin pitkälti omasta tahdosta sinkku eikä lisää kyllä mitään mielenkiintoa pitkäaikaiseen parisuhteeseen.
Unohdit Mäkysen.
Onkohan koko suku tiennyt Lintilän jalkavaimosta? Nyt tietää!