Laiva on satamassa 19.50 ja bussi lähtee 20.15. ehtiikö bussiin?
Kyse Turun satamasta ja pohdin menenkö omalla autolla vai bussilla
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on paras paikka kysyä ehtiikö vai ei. Omaa ajattelua ei kantsi käyttää.
Osaan laskea että aikaväli satamaan saapumisen ja bussin lähdön välillä on 25min. Matka on lyhyt, eli kävelemisen menee max 3nin. Mutta, syy miksi kysyn on se että laivassa on yleensä joku muukin matkustaja kun minä joten kaipaan vähän muidenkin arviointia/tietoa onko realistinen aikataulu vai otanko suosiolla auton
Mehän se tiedätään, paljonko silloin on matkustajia ja kuinka moni niistä pakkautuu mihinkin aikaan odottamaan laivasta pois pääsyä.
Mä olin viime pe laivalla, laiva taisi olla ehkä 5 min aikataulusta myöhässä, ja ehdin fölin bussiin mikä lähti 20.06. Olin ensimmäisten joukossa ulkona laivasta.
Jos joudut tullitarkastukseen niin et kerkeä. Kiirehdit niin vaikutat epäilyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tällä samaisella aikataulutuksella luulin kerkeäväni. Talvi ja jäätä rampeissa niin, että laivasta päästiin pois klo 20.11 ja juoksin klo 20.15 lähtevään bussiin. Myöhästyin noin minuutilla ja näin bussin vilahtavan edessä. Tietenkin viiminen bussi kotiin päin joten jäin sitten odottelaan kotikyytiä porista turkuun ja takaisin. Olin varannut lipun ennakkoon, mutta eivät ne jää odottamaan. Olisin soittanut aspaan ja pyytänyt odottamaan mutta puhelimellani en saanut soitettua maksulliseen numeroon. Harmi, meni oppirahoiksi nämä kulut.
Törkeää asiakaspalvelua. Valita ihmeessä. Ne bussit ovat siellä satamassa juurikin laivasta tulevia varten, eivätkä mitään linjaliikennettä.
Höpöhöpö, ihan linjaliikennettä. Satamasta linja-autoaseman kautta matkaan ja normaalit pysäkit. Kyllä aikataulut koskee myös satamasta lähteviä.
Törkeää asiakaspalvelua. Valita ihmeessä. Ne bussit ovat siellä satamassa juurikin laivasta tulevia varten, eivätkä mitään linjaliikennettä.