Wolt-kuski oli yrittänyt saada napattua mukaansa Salattujen elämien näyttelijän tytön
Esko Eerikäinen kertoi tästä 2 t sitten instastooriissa, on edelleen katsottavissa. Tyttö oli ollut matkalla kouluun Helsingin keskustan alueella, kun Wolt-kuski oli yrittänyt saada tytön mukaansa. Keskellä kirkasta päivää, vilkkaalla paikalla.
Tällaista menoa.
Kommentit (288)
Nuokin vanhemmat tulee olemaan vielä hilseessä likkansa kanssa 😂
Kyllä näillä ahdistelijoilla on mennyt kotikasvatus aikoinaan pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko Eerikäisen pysäyttävä päivitys tytärtä ahdisteltiin koulumatkalla.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Esko-Eerikaisen-pysayttava-paivitys-tytar…
Miksi Seiska on valinnut tuohon kuvitukseksi kuvan, jossa Esko virnistää noin? Eikö niillä muka ole siellä yhtään kuvaa Eskosta, jossa näyttää vakavalta tai vihaiselta? Monta vuosikymmentä Seiska-julkkiksena eikä parempaa kuvaa muka ole?
..Ja tukka hyvin ;)))
Onkohan tuokin Wolt-kuski suomalaisen sidukkava laan hoidokkina🤣
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tilannut näistä Wolteista, Foodora jne. mitä nyt onkaan. Edellisessä osoitteessa, jossa asuin vieraili tiuhaan näitä Wolt kuskeja ja oli sen verran epämääräisen oloista porukkaa, enkä nyt tarkoita etnisyyttä tai ihonväriä. Yhdellä Wolt-kuskilla oli tosi pahanhajuinen auto, jonka ikkuna oli paikattu jesarilla ja jollain muovipussilla. Se auto oli usein etuoven eteen parkkeerattuna.
Mua pelottaisi ruuan hygieenisyys ja se, ettei tehdä mitään källejä niille annoksille.
Näin ne väärät käsitykset ja epäluulo leviää kun ei tiedetä asioiden oikeaa laitaa.
Jos olisit tilannut woltilta ja foodooralta, tietäisit, että annokset ja lähetykset ovat kaupassa/ravintolassa sinetöityjä/suljettuja joten kuskit ei pääse tekemään källejä.
Siis onko tämä se isä, joka on tatuoinut kaulaansa tyttärensä nimen kissankokoisilla kirjaimilla?
Minusta tuo Eskon kertoma juttu kuulosti ihan aidosti siltä, että henkilö on pyytänyt ohjeistusta ihan aidosti ilman taka-ajatuksia. Olkapääkosketus on voinut olla täysin viaton. Suomessa meillä on tämä turvaväli, oma tila mutta eri kulttuureissa on eri asia. Ehkä olen sitten liian sinisilmäinen mutta näin tämän itse näin.
Minusta nyt on lähdetty vouhottamaan aika tyhjästä.
Vaikuttaa siltä, että iskä on lähtenyt vauhdilla hutkimaan ja syyttelemään, vaikka olisi pitänyt ensin tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä se isä, joka on tatuoinut kaulaansa tyttärensä nimen kissankokoisilla kirjaimilla?
Eli hänen tytärtään saa häiritä?
Sitä en tiedä mitkä olivat kyseisen kuskin mahdolliset tarkoitusperät mutta täytyy sanoa että maailma on nykypäivänä mennyt hulluksi. Joskus ennen se olisi ollut ihan normaalia että pyydetään vastaantulijaa neuvomaan reitti kohteeseen. Ehkä jopa niin että neuvoja saattaa perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tilannut näistä Wolteista, Foodora jne. mitä nyt onkaan. Edellisessä osoitteessa, jossa asuin vieraili tiuhaan näitä Wolt kuskeja ja oli sen verran epämääräisen oloista porukkaa, enkä nyt tarkoita etnisyyttä tai ihonväriä. Yhdellä Wolt-kuskilla oli tosi pahanhajuinen auto, jonka ikkuna oli paikattu jesarilla ja jollain muovipussilla. Se auto oli usein etuoven eteen parkkeerattuna.
Mua pelottaisi ruuan hygieenisyys ja se, ettei tehdä mitään källejä niille annoksille.
Näin ne väärät käsitykset ja epäluulo leviää kun ei tiedetä asioiden oikeaa laitaa.
Jos olisit tilannut woltilta ja foodooralta, tietäisit, että annokset ja lähetykset ovat kaupassa/ravintolassa sinetöityjä/suljettuja joten kuskit ei pääse tekemään källejä.
Ihan normaalissa pizzalaatikossa ainakin pizzat tulevat myös kuskien kyydeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörälläkö se Woltti oli liikenteessä?
Näin käsitin. Oli mennyt mukamas kysymään neuvoa tytöltä, että missä Iso Roobertinkatu on, ja sitten yrittänyt saada tytön mukaansa.
ApTrue Crime fanit tietää, että tuo on aina se keino, jolla sarjamurhaajat sun muut sekopäät lähestyy uhrejaan. Kysytään reittiohjeita, kysytään kellonaikaa, pyydetään apua, Ted Bundylla oli jopa feikki kipsi ja kävelysauvat, joiden avulla huijasi uhrit muka avustamaan itseään.
No nyt! Enpä yhtään ihmettele mistä nämä jutut lähtee kiihtymään kun ajatukset pyörii tätä rataa. Toki tietty varovaisuus on aina kohdallaan mutta jokainen neuvoa kysyvä tms. ei nyt ole vaaniva raiskaaja/sarjamurhaaja/kidnappaaja. Mutta katselkaa vähän lisää näitä jenkkien true crime sarjoja, huomaa, että todellisuudentaju häipynyt siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Eskon kertoma juttu kuulosti ihan aidosti siltä, että henkilö on pyytänyt ohjeistusta ihan aidosti ilman taka-ajatuksia. Olkapääkosketus on voinut olla täysin viaton. Suomessa meillä on tämä turvaväli, oma tila mutta eri kulttuureissa on eri asia. Ehkä olen sitten liian sinisilmäinen mutta näin tämän itse näin.
Kas kummaa, kun nuori tyttö osuu reitin varrelle, suunta katoaakin kuskilta😂 onhan nämä kaikenlaiset kuskit ahdistelleet asiakkaita näiden kotiovillaankin. Toivottavasti sinun lapsesi joutuu ahdistelijan kynsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalissa pizzalaatikossa ainakin pizzat tulevat myös kuskien kyydeillä.
Okei, en ole tilannut pizzaa, joten siitä en tiennyt. Kaikki mitä olen tilannut, ruoat ravintoloista sekä marketeista niin on olleet sinetöityjä. Ehkä käytäntö sitten vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Kuski oli koskenut tyttöä olkapäästä. Tosi rajua.
Koski kuitenkin. Yritä tajuta jo.
Kysyminen ok, mutta en itsekään tykkäisi, jos joku vieras tulisi koskettelemaan.
Wolt kuskit on ihania ja mielummin halua että ruokani toimittaa tumma iloinen mies kun vaalea tuppisuu. Eskon höpinöihin en usko, mies on tarinankertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa, kun nuori tyttö osuu reitin varrelle, suunta katoaakin kuskilta😂 onhan nämä kaikenlaiset kuskit ahdistelleet asiakkaita näiden kotiovillaankin. Toivottavasti sinun lapsesi joutuu ahdistelijan kynsiin.
Asswipe.
Eskona menisin ja hakkaisin paskat pihalle kuskista.
Persu väittää. Se on ihan hyvä todista :D