Wolt-kuski oli yrittänyt saada napattua mukaansa Salattujen elämien näyttelijän tytön
Esko Eerikäinen kertoi tästä 2 t sitten instastooriissa, on edelleen katsottavissa. Tyttö oli ollut matkalla kouluun Helsingin keskustan alueella, kun Wolt-kuski oli yrittänyt saada tytön mukaansa. Keskellä kirkasta päivää, vilkkaalla paikalla.
Tällaista menoa.
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko Eerikäisen pysäyttävä päivitys tytärtä ahdisteltiin koulumatkalla.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Esko-Eerikaisen-pysayttava-paivitys-tytar…
Miksi Seiska on valinnut tuohon kuvitukseksi kuvan, jossa Esko virnistää noin? Eikö niillä muka ole siellä yhtään kuvaa Eskosta, jossa näyttää vakavalta tai vihaiselta? Monta vuosikymmentä Seiska-julkkiksena eikä parempaa kuvaa muka ole?
koska toimittaja Iida...
Vierailija kirjoitti:
Minulle Wolt-kuski alkoi raivoamaan kun ei itse ollut löytänyt osoitetta ja kuljetus viivästyi. Siis kiihkeästi pälätti, heilutteli käsiään ja oli syyttävä. Käskin painua helvettiin koska en voi sietää tuollaisia kovaäänisiä tyyppejä, jotka syyttelee muita joka asiasta. Liian paljon epämääräistä porukkaa. On vain ajan kysymys milloin tällainen hullu tunkeutuu jonkun kotiin.
olisi huutanut opettele lukemaan edes.... vai olisko ollut liian rasistista
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan halunnut lunnaita kun on rikkaat ja
vaikutusvaltaiset vanhemmat.
Eikä ole.
No ei ole mikään nykyajan ilmiö.
Ihan 60-luvulla varhaisteinejä ihan suomalaiset pyytelivät mukaansa.
Hulluin juttu sattui mulle 14 v kävellessäni keskellä päivää Kalevankatua , stadissa.
Vastaan tuli pukumies stetsoni päässä ja pysähtyi kohdalleni.
Nosti hattua ja kysyi, lähteekö neiti nu s s i m a a n?
En lähtenyt, oli siis 60-luku.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tytöllä ole taipumusta draamailuun kuten äidillään?
Mutta jos totta niin paha homma. Tosin ei mitään uutta; minua yritettiin houkutella jonkun tuntemattoman äijän autoon jo 80-luvulla ja ei varmasti hyvät mielessä.
Kun olin suunnilleen Victorian ikäinen jouduin mm. kohtaamaan itsensäpaljastelijan sekä ällön setämiehen, joka halasi väkisin ja ehdotteli seksiä (pyörität kävellessä pyllyä niin ihanasti, uuh mennäänkö meille..). Ei tällaista tarvitse keksiä vain draamailun vuoksi.
Lisäksi voin vain kuvitella millaista on asua tämän päivän Helsingissä. Siellä kun on tosi paljon tätä "etnistä värinää" nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko samaa tasoa kuin Selänteen kuulemat jutut?
Tuskin, olen kuunnellut häntä pitkään ja vaikuttaa fiksulta mieheltä.
Ap
No eihän vaikuta. Toisekseen kuinka fiksu mies ylipäätään seurustelee Aitolehden kanssa? Saati tekee lapsen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tilannut näistä Wolteista, Foodora jne. mitä nyt onkaan. Edellisessä osoitteessa, jossa asuin vieraili tiuhaan näitä Wolt kuskeja ja oli sen verran epämääräisen oloista porukkaa, enkä nyt tarkoita etnisyyttä tai ihonväriä. Yhdellä Wolt-kuskilla oli tosi pahanhajuinen auto, jonka ikkuna oli paikattu jesarilla ja jollain muovipussilla. Se auto oli usein etuoven eteen parkkeerattuna.
Mua pelottaisi ruuan hygieenisyys ja se, ettei tehdä mitään källejä niille annoksille.
Ruoka on pussissa ja sen jälkeen kuljetusboxissa.
Kyllä melkoinen bakteeri pitää olla, että pääsee noiden läpiOnko ne pussit jotenkin sinetöity, vai voisiko joku pesemättömillä käsillään kaivaa sieltä pientä naposteltavaa jos haluaisi?
Riippuu tilatusta ruuasta. Esim intialainen ruoka tulee yleensä sellaisessa suljetussa pakkauksessa joka on revittävä auki jos tahtoo syödä. Eikä sitä saa takaisin kiinni. Susheissa on se tietty määrä sushia, esim 15kpl joten ei niitäkään oikein voi napsia huomaamatta. Jotkut mätömmät ruuat esim kebabit ja hampparit saattaa kuitenkin olla sellaisissa perinteisissä take-away pahvibokseissa mistä olisi teoriassa mahdollista ottaa huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 152 cm pitkä laiha aito blondi. Jopa ihan suomalaiset luulevat minua teiniksi, vaikka olen aikuinen. Nämä tietyt tyypit ovat sitten jatkuvasti kimpussani. Aikuisena onneksi osaan huutaa tarvittaessa, lapset eivät osaa.
Pitkä? 152 cm on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa etten Isänä nyt voinut enkä pystynyt suojelemaan tytärtäni kun tälläistä tapahtuu.. ja miehenä vituttaa että tälläisiä jätesäkkejä liikkuu tuolla vapaana, Esko myöntää.
"Jätesäkki". Esko taitaa olla niitä kammottavia persuja...
Juu kyllä tuossa nyt pata(Eskopesko) kattilaa soimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 152 cm pitkä laiha aito blondi. Jopa ihan suomalaiset luulevat minua teiniksi, vaikka olen aikuinen. Nämä tietyt tyypit ovat sitten jatkuvasti kimpussani. Aikuisena onneksi osaan huutaa tarvittaessa, lapset eivät osaa.
Pitkä? 152 cm on lyhyt.
Et taida osata suomen kieltä? Vai oletko muuten vain yksinkertainen? Esim. tämä lauta on 5 senttiä pitkä. Ymmärrätkö nyt?
En tiedä miksi ihmiset kuvittelevat, että moni hyväksikäyttötapaus, kidnappaus ynnämuut tapahtuvat kyllä ihan päiväsaikaan muiden ihmisten edessä?
Vai johtuuko siitä, että elokuvat on antaneet kuvan, että ne nimenomaan tapahtuu vain iltaisin, kun joku hämärän näköinen mies syöksyy ulos autosta ja nappaa sen lapsen väkivalloin?
Opeta laoselle, että aikuinen ei koskaan tarvitse lapsen apua. Älä pysähdy auttamaan aikuista. Älä mene vieraan kyytiin. Älä mene vieraan kotiin esim.katsomaan koiranpentuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättyikö kukaan että oksettavat moraalittoman seksuaalirikolliset pyydystävät lapsia? Tätähän te halusitte
Äitisi halus
Ketkä halusi? Vaikka perusporvarihallitus toikin v 2015 paljon näitä uussuomalaisia ja jätti kotoutuksen väliin, niin tätä tuskin hakivat.
Ylläpidolle tiedoksi. Aloituksen voi poistaa.
Kuski oli koskenut tyttöä olkapäästä. Tosi rajua.
Vierailija kirjoitti:
Todisteet?
Yritä nyt häiritsijä tajuta, että uhrin sanaan, jopa lapsen, täytyy uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Wolt-kuski alkoi raivoamaan kun ei itse ollut löytänyt osoitetta ja kuljetus viivästyi. Siis kiihkeästi pälätti, heilutteli käsiään ja oli syyttävä. Käskin painua helvettiin koska en voi sietää tuollaisia kovaäänisiä tyyppejä, jotka syyttelee muita joka asiasta. Liian paljon epämääräistä . On vain ajan kysymys milloin tällainen hullu tunkeutuu jonkun kotiin.
olisi huutanut opettele lukemaan edes.... vai olisko ollut liian rasistista
Kun mua häirittiin lapsena ja teininä, menin täysin lukkoon, en saanut sanaa suustani. Onneksi pystyin juoksemaan tilanteesta pois.
Tähän on valitettavasti tultu. Mukaan pyytelijöitä on óllut iät ja ajat, mutta nämä nykyiset eivät ymmärrä ei-sanaa ja käyvät heti kirjaimellisesti iholle ja lääppimään.