Hitsi kun en keksi lomalla mitään tekemistä.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kannattas nyt vaan keksiä. Kello käy.
Ei tuu vaikka pinnistän. Tylsää olla yksinäinen ihminen.
Sehän se on lomaa, ettei tarvi tehdä mitään. Jää tunnontuskitta sohvalle, se on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu vaikka pinnistän. Tylsää olla yksinäinen ihminen.
mene salille, mene elokuviin, mene kahville, mene kävelylle, mene kirjastoon, mene ampumaradalle, mene kalaan, mene sukuloimaan, mene ystävöimään, mene kirkkoon, mene sohvalle, mene ostoksille, mene luennolle, mene matkalle, mene vauva.fi(olet jo täällä,kiva!), mene sänkyyn, mene syömään, mene metsään, mene, mene tai älä mene
Pitääkö aina olla menemässä? Mä tykkään joskus sellaisista lomista, että koluan ullokot läpi mitä siellä on. Käyn vaatekaapit läpi, sälälaatikot. Alkukesästä mulla oli loma, pesin mattoja ja ikkunat jne. Sellasta mihin normiarjessa ei jaksa aikaa löytyä.
Mene paikalliseen pubiin. Tutustut uusiin ihmisiin, kun muutaman päivän siellä vietät aikaa, etkä ole enää yksinäinen!
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö aina olla menemässä? Mä tykkään joskus sellaisista lomista, että koluan ullokot läpi mitä siellä on. Käyn vaatekaapit läpi, sälälaatikot. Alkukesästä mulla oli loma, pesin mattoja ja ikkunat jne. Sellasta mihin normiarjessa ei jaksa aikaa löytyä.
mene ullakolle, mene vaatekaappiin, mene pesemään mattoja
Tee hyviä tekoja Kurista synkänmustia porvareita, erityisesti persuja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan hyvä idea tehdä tuollaisia siivousprojekteja lomalla, jos ei muulloin löydy aikaa eikä jaksamista. Mutta siitäkin saattaa tulla sellainen olo, että ei tullut edes lomailtua vaan loma meni ikäänkuin työn teossa kotona.