Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wolt-kuski oli yrittänyt saada napattua mukaansa Salattujen elämien näyttelijän tytön

Vierailija
15.03.2023 |

Esko Eerikäinen kertoi tästä 2 t sitten instastooriissa, on edelleen katsottavissa. Tyttö oli ollut matkalla kouluun Helsingin keskustan alueella, kun Wolt-kuski oli yrittänyt saada tytön mukaansa. Keskellä kirkasta päivää, vilkkaalla paikalla.

Tällaista menoa.

Kommentit (288)

Vierailija
21/288 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa etten Isänä nyt voinut enkä pystynyt suojelemaan tytärtäni kun tälläistä tapahtuu.. ja miehenä vituttaa että tälläisiä jätesäkkejä liikkuu tuolla vapaana, Esko myöntää.

Vierailija
22/288 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vastaavia kokemuksia etenkin teininä näistä tietyn taustaisista. Keskellä kirkasta päivää tullaan ahdistelemaan, pyytämään puhelinnumeroa, mukaan, seurailemaan, koskettelemaan, kehumaan kauniiksi ja seksikkääksi, tarjotaan alkoholia yms. Nykyään asun sellaisella paikkakunnalla, missä näitä ei pahemmin ole, joten saa olla aika rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/288 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vastaavia kokemuksia etenkin teininä näistä tietyn taustaisista. Keskellä kirkasta päivää tullaan ahdistelemaan, pyytämään puhelinnumeroa, mukaan, seurailemaan, koskettelemaan, kehumaan kauniiksi ja seksikkääksi, tarjotaan alkoholia yms. Nykyään asun sellaisella paikkakunnalla, missä näitä ei pahemmin ole, joten saa olla aika rauhassa.

Kamalaa että tuollaista pitää kokea. Itse olen asunut koko elämäni pohjoisemmassa, olen saanut olla rauhassa. Ylä-asteella koulun ainoat muunmaalaiset olivat Bosniasta tulleita, tulivat sotaa pakoon.

Ap

Vierailija
24/288 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltille ja Foodoralle oli kai tarvetta korona-aikana. Mutta miksi kukaan terve ihminen enää käyttää niitä? Ollaan niin laitteen orjia, laiskoja ja tilataan helposti. Varsinkin Helsingissä jossa ruokakauppoja on joka kulmassa, näyttää tosi typerältä. Lähes poikkeuksetta ajelevat jalkakäytävällä ja ovat häiriöksi. Monella tapaa.

Vierailija
25/288 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woltille ja Foodoralle oli kkaavioai tarvetta korona-aikana. Mutta miksi kukaan terve ihminen enää käyttää niitä? Ollaan niin laitteen orjia, laiskoja ja tilataan helposti. Varsinkin Helsingissä jossa ruokakauppoja on joka kulmassa, näyttää tosi typerältä. Lähes poikkeuksetta ajelevat jalkakäytävällä ja ovat häiriöksi. Monella tapaa.

Mietityttää myös se, että miten kalliiksi tuo tulee? Ruoka on muutenkin niin kallista, siihen sitten kotiinkuljetuskulut.

Ap

Vierailija
26/288 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 152 cm pitkä laiha aito blondi. Jopa ihan suomalaiset luulevat minua teiniksi, vaikka olen aikuinen. Nämä tietyt tyypit ovat sitten jatkuvasti kimpussani. Aikuisena onneksi osaan huutaa tarvittaessa, lapset eivät osaa.

Vierailija
27/288 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esko Eerikäisen pysäyttävä päivitys tytärtä ahdisteltiin koulumatkalla.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Esko-Eerikaisen-pysayttava-paivitys-tytar…

Miksi Seiska on valinnut tuohon kuvitukseksi kuvan, jossa Esko virnistää noin? Eikö niillä muka ole siellä yhtään kuvaa Eskosta, jossa näyttää vakavalta tai vihaiselta? Monta vuosikymmentä Seiska-julkkiksena eikä parempaa kuvaa muka ole?

Vierailija
28/288 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todisteet?

Oletko muuten poliittisesti vasemmalle kallellaan?

En, enkä myöskään äänestä, saati tilaa moisesta Woltista. Pyrin elämään mahdollisimman vaatimatonta elämää.

Vierailija
29/288 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollatoleranssi ahdistelulle! Nämä pitää tutkia ja selvittää.

Vierailija
30/288 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytärhän oli säikähtänyt ja ahdistunut. Ei ole mikään vitsi tai naurun asia. Kyseessä nuori tyttö. On todella huolestuttavaa ja järkyttävää, että lapsia ahdistellaan. Toivottavasti henkilö olisi mahdollista jotenkin jäljittää.

Uskon että pystytään jäljittämään kun ajankohta ja työnantaja on tiedossa.

Ap

Wolt ei ole kuskien työnantaja, sillä ne on yrittäjiä. Mut ajankohdan ja osoitteen avulla varmaan pystyvät silti todentamaan tyypin. Toivottavasti! Voin vaan kuvitella, miltä tytöstä tuntui.

Vierailija
31/288 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tilannut näistä Wolteista, Foodora jne. mitä nyt onkaan. Edellisessä osoitteessa, jossa asuin vieraili tiuhaan näitä Wolt kuskeja ja oli sen verran epämääräisen oloista porukkaa, enkä nyt tarkoita etnisyyttä tai ihonväriä. Yhdellä Wolt-kuskilla oli tosi pahanhajuinen auto, jonka ikkuna oli paikattu jesarilla ja jollain muovipussilla. Se auto oli usein etuoven eteen parkkeerattuna.

Mua pelottaisi ruuan hygieenisyys ja se, ettei tehdä mitään källejä niille annoksille.

Ruoka on pussissa ja sen jälkeen kuljetusboxissa.

Kyllä melkoinen bakteeri pitää olla, että pääsee noiden läpi

Vierailija
32/288 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa etten Isänä nyt voinut enkä pystynyt suojelemaan tytärtäni kun tälläistä tapahtuu.. ja miehenä vituttaa että tälläisiä jätesäkkejä liikkuu tuolla vapaana, Esko myöntää.

"Jätesäkki". Esko taitaa olla niitä kammottavia persuja...

Vierailija
33/288 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woltille ja Foodoralle oli kai tarvetta korona-aikana. Mutta miksi kukaan terve ihminen enää käyttää niitä? Ollaan niin laitteen orjia, laiskoja ja tilataan helposti. Varsinkin Helsingissä jossa ruokakauppoja on joka kulmassa, näyttää tosi typerältä. Lähes poikkeuksetta ajelevat jalkakäytävällä ja ovat häiriöksi. Monella tapaa.

Miksi ei tilaisi ?

Harva esim osaa valmistaa intialaista ruokaa, josta tulee yhtä hyvää, kuin ravintolassa.

Se on palvelu, mitä halutaan. Tilaat ruuan ja joku tuo sen sinulle. Samalla työllistät

Vierailija
34/288 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tytöllä ole taipumusta draamailuun kuten äidillään?

Mutta jos totta niin paha homma. Tosin ei mitään uutta; minua yritettiin houkutella jonkun tuntemattoman äijän autoon jo 80-luvulla ja ei varmasti hyvät mielessä.

Vierailija
35/288 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todisteet?

Oletko muuten poliittisesti vasemmalle kallellaan?

Aika natzahtava kommentti...

Vierailija
36/288 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ruokaan laitettiin matoja.. että siitä vaan tilaamaan

Vierailija
37/288 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Wolt-kuski alkoi raivoamaan kun ei itse ollut löytänyt osoitetta ja kuljetus viivästyi. Siis kiihkeästi pälätti, heilutteli käsiään ja oli syyttävä. Käskin painua helvettiin koska en voi sietää tuollaisia kovaäänisiä tyyppejä, jotka syyttelee muita joka asiasta. Liian paljon epämääräistä porukkaa. On vain ajan kysymys milloin tällainen hullu tunkeutuu jonkun kotiin. 

Vierailija
38/288 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörälläkö se Woltti oli liikenteessä?

Näin käsitin. Oli mennyt mukamas kysymään neuvoa tytöltä, että missä Iso Roobertinkatu on, ja sitten yrittänyt saada tytön mukaansa.

Ap

True Crime fanit tietää, että tuo on aina se keino, jolla sarjamurhaajat sun muut sekopäät lähestyy uhrejaan. Kysytään reittiohjeita, kysytään kellonaikaa, pyydetään apua, Ted Bundylla oli jopa feikki kipsi ja kävelysauvat, joiden avulla huijasi uhrit muka avustamaan itseään.

True crime -jutuista olen myös oppinut, että aina on parempi olla vaikka sitten epäkohtelias pyytäjiä kohtaan kuin saattaa itsensä vaaraan. Ja jos joku yrittää napata mukaansa, tulee tapella vastaan kaikin tavoin. Koska jos sut viedään jonnekin, et todennäköisesti tule siltä reissulta enää takaisin ja sieppauspaikasta on aina vaikeampi muutenkin paeta.

Vierailija
39/288 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tilannut näistä Wolteista, Foodora jne. mitä nyt onkaan. Edellisessä osoitteessa, jossa asuin vieraili tiuhaan näitä Wolt kuskeja ja oli sen verran epämääräisen oloista porukkaa, enkä nyt tarkoita etnisyyttä tai ihonväriä. Yhdellä Wolt-kuskilla oli tosi pahanhajuinen auto, jonka ikkuna oli paikattu jesarilla ja jollain muovipussilla. Se auto oli usein etuoven eteen parkkeerattuna.

Mua pelottaisi ruuan hygieenisyys ja se, ettei tehdä mitään källejä niille annoksille.

Ruoka on pussissa ja sen jälkeen kuljetusboxissa.

Kyllä melkoinen bakteeri pitää olla, että pääsee noiden läpi

Onko ne pussit jotenkin sinetöity, vai voisiko joku pesemättömillä käsillään kaivaa sieltä pientä naposteltavaa jos haluaisi?

Vierailija
40/288 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän