Kuvailkaa tätihaju!
Mistä tietää, haiseeko itse tädille ja millainen se haju on?
Mummonhajun tiedän, mutta täti on rutkasti nuorempi ja haju eri.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää palsta on nykyään tämmöinen lapsellisten ketjujen palsta. Ja miksi tällaisia ketjuja laitetaa tänne.[/quot
Keski-ikäisiä haukutaan melkein päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää palsta on nykyään tämmöinen lapsellisten ketjujen palsta. Ja miksi tällaisia ketjuja laitetaa tänne.
Ei lapsellisten, vaan täti-ikäisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää palsta on nykyään tämmöinen lapsellisten ketjujen palsta. Ja miksi tällaisia ketjuja laitetaa tänne.[/quot
Anteeksi kuinka? Olen itse keski-ikäinen nainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haisen keski-ikäiseltä tädiltä ja olen sellainen
Eli käyn kyllä suihkussa ja saunassa, ei auta. Kun menen kauppaan, niin aina hikoilen vaikka olisi kuinka vähän vaatetta päällä. Haisen voimakkaalta, pistävältä hieltä. Myös päänahka on alkanut hikoilemaan. Hormoneja en saa sairauksien takia.Pistävä hienhaju ei ole tätihaju, vaan liittyy voimakkaaseen hormonitoimintaan eli itse asiassa nuoruuteen. Itselläni hienhaju oli todella voimakas nuorena ja nykyään keski-iässä hiki on lähes hajutonta. Tämä johtuu nimenomaan hormonitoiminnan hidastumisesta.
On muuten tutkittu, että iäkäs nainen on kaikkein hajuttomin ja tulkitaan sokkotesteissä kaikkein miellyttävimmäksi. Vanhan miehen haju tulkitaan kaikkein vastenmielisimmäksi. Pahoittelut, jos joku kokee tämän miesvihamieliseksi, se ei ole tarkoitus vaan kyseessä on ihan aito tutkimustulos.
Mutta mä en juuri hikoillut nuorena enkä tosiaankaan koskaan haissut hielle. Nyt viisikymppisenä on tämä kamala hikoilutus alkanut vaikka vielä on kuukautisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haisen keski-ikäiseltä tädiltä ja olen sellainen
Eli käyn kyllä suihkussa ja saunassa, ei auta. Kun menen kauppaan, niin aina hikoilen vaikka olisi kuinka vähän vaatetta päällä. Haisen voimakkaalta, pistävältä hieltä. Myös päänahka on alkanut hikoilemaan. Hormoneja en saa sairauksien takia.Pistävä hienhaju ei ole tätihaju, vaan liittyy voimakkaaseen hormonitoimintaan eli itse asiassa nuoruuteen. Itselläni hienhaju oli todella voimakas nuorena ja nykyään keski-iässä hiki on lähes hajutonta. Tämä johtuu nimenomaan hormonitoiminnan hidastumisesta.
On muuten tutkittu, että iäkäs nainen on kaikkein hajuttomin ja tulkitaan sokkotesteissä kaikkein miellyttävimmäksi. Vanhan miehen haju tulkitaan kaikkein vastenmielisimmäksi. Pahoittelut, jos joku kokee tämän miesvihamieliseksi, se ei ole tarkoitus vaan kyseessä on ihan aito tutkimustulos.
Mutta mä en juuri hikoillut nuorena enkä tosiaankaan koskaan haissut hielle. Nyt viisikymppisenä on tämä kamala hikoilutus alkanut vaikka vielä on kuukautisetkin.
Ehkä tää liittyy elintapoihin? Jos olisit nuorena harrastanut hikoiluttavaa toimintaa, olisi hienhajusi todennäköisesti ollut ihan yhtä pistävä kuin nyt tai jopa pistävämpi.
Mä muistan hyvin sen lähes kissankusta muistuttavan hienhajun joka teininä oli joka liikuntatunnin jälkeen. Siihen vielä päälle joku halpa teinimerkin hajuvesi niin a vot.
100 % varmuudella tiedän nykyään haisevani paremmalle kuin silloin.
-eri
Tätihaju on hieman pistävän makea ominaishaju.
Ei liity mitenkään pesemättömyyteen tai hikoiluun.
Hormonitoiminta ja aineenvaihdunta muuttuvat iän myötä ja niiden myötä myös ihmisen ominaishaju.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä jos käy juomassa ja palaa makkariin, siellä on vähän makea haju. Onko se tätihaju?
Kyllä. Tämä on se tätihaju.
Lapsena kotonani yks täti tuli eteeni syyläsetja luomia täys kädet supussa sanoen arvaa kumpi käsi, hän haisi pistävälle halvalle hajuvedelle, en kauhuissani edes muista mitä löytyi kädestä varmaan hikinen karkki.
Tätihaju on taas uusi hajuvesi kokeilussa. Kauneus/nuoruus alkaa kadota, ja sitä etsitään yhä uusista purkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mies postailee näitä ja ahkerasti myös vastailee itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Väkevä pissi, huono hygienia, kainalohiki jne
----
Tuo oli setähaju
Eli peseytykää ja peskää myös vaatteitanne niin ei tarvitse miettiä tätihajuja.[/quote]
Mitä muuta me täti-ihmiset voisimme tehdä, ettei sinun tarvitsisi miettiä meitä!
Eli peseytykää ja peskää myös vaatteitanne niin ei tarvitse miettiä tätihajuja.[/quote]
Mitä muuta me täti-ihmiset voisimme tehdä, ettei sinun tarvitsisi miettiä meitä!
Olen 20 v. täti enkä tietääkseni haise mitenkään erikoiselle.
Miksi tää palsta on nykyään tämmöinen lapsellisten ketjujen palsta. Ja miksi tällaisia ketjuja laitetaa tänne.