Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailkaa tätihaju!

Vierailija
15.03.2023 |

Mistä tietää, haiseeko itse tädille ja millainen se haju on?

Mummonhajun tiedän, mutta täti on rutkasti nuorempi ja haju eri.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkerä hajuvesi.

Vierailija
22/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tätihajusta mitään, mutta itse olen setähajuinen. Sellainen vieno kuiva jökittävä hiki, joka ei irtoa kainalokarvoista edes saippualla, pitäisi varmaan ajaa karvat pois.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama kuin vanhan kääpä-äijän haju, ei paljoa eroa ole, korkeintaan siinä, että tädillä on ainakin hampaat ehjät, eikä henki haise.

Vierailija
24/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haisen keski-ikäiseltä tädiltä ja olen sellainen

Eli käyn kyllä suihkussa ja saunassa, ei auta. Kun menen kauppaan, niin aina hikoilen vaikka olisi kuinka vähän vaatetta päällä. Haisen voimakkaalta, pistävältä hieltä. Myös päänahka on alkanut hikoilemaan. Hormoneja en saa sairauksien takia.

Pistävä hienhaju ei ole tätihaju, vaan liittyy voimakkaaseen hormonitoimintaan eli itse asiassa nuoruuteen. Itselläni hienhaju oli todella voimakas nuorena ja nykyään keski-iässä hiki on lähes hajutonta. Tämä johtuu nimenomaan hormonitoiminnan hidastumisesta.

On muuten tutkittu, että iäkäs nainen on kaikkein hajuttomin ja tulkitaan sokkotesteissä kaikkein miellyttävimmäksi. Vanhan miehen haju tulkitaan kaikkein vastenmielisimmäksi. Pahoittelut, jos joku kokee tämän miesvihamieliseksi, se ei ole tarkoitus vaan kyseessä on ihan aito tutkimustulos.

Vierailija
25/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N e k r u t  haisee, ei muut.

Vierailija
26/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käyn kyllä suihkussa ja saunassa, ei auta. Kun menen kauppaan, niin aina hikoilen vaikka olisi kuinka vähän vaatetta päällä. Haisen voimakkaalta, pistävältä hieltä. Myös päänahka on alkanut hikoilemaan. Hormoneja en saa sairauksien takia.

Pistävä hienhaju ei ole tätihaju, vaan liittyy voimakkaaseen hormonitoimintaan eli itse asiassa nuoruuteen. Itselläni hienhaju oli todella voimakas nuorena ja nykyään keski-iässä hiki on lähes hajutonta. Tämä johtuu nimenomaan hormonitoiminnan hidastumisesta.

On muuten tutkittu, että iäkäs nainen on kaikkein hajuttomin ja tulkitaan sokkotesteissä kaikkein miellyttävimmäksi. Vanhan miehen haju tulkitaan kaikkein vastenmielisimmäksi. Pahoittelut, jos joku kokee tämän miesvihamieliseksi, se ei ole tarkoitus vaan kyseessä on ihan aito tutkimustulos.

Nyt linkkiä. En voi millään uskoa, että evoluutio on järjestänyt asian näin, että lisääntymiskyvytön nainen on miehen mielestä miellyttävimmän hajuinen. Ehkä vain naiset olivat tutkimuksen haistelijaroolissa?

Vierailija
27/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä vuosikymmeneltä nää jutut on. Suihkujen kultakaudella kukaan EI HAISE muutakuin hyvältä.

Vierailija
28/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkevä pissi, huono hygienia, kainalohiki jne

Plus sellainen sairaan ihmisen haju, mikä voi tulla esim. lääkkeistä, diabeteksesta.

Vierailija
29/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N e k r u t  haisee, ei muut.

Se kuulemma on lääketieteellisesti totta. Johtuen isommista hikirauhasista, joita tarvitaan kuuman  ilmaston vuoksi.

Vierailija
30/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä vuosikymmeneltä nää jutut on. Suihkujen kultakaudella kukaan EI HAISE muutakuin hyvältä.

Et ole selvästi haistanut vaihdevuodet ohittanutta tätiä.

Vierailija
31/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaan pistävä tai imelän makea hajuvesi.

Vierailija
32/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kosteusvaurio-talossa asuvan tädin vaatteet ja iho haisevat.

Vierailija
33/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas pistävä hien haju. Voi olla joskus imeläkin.

Vierailija
34/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt linkkiä. En voi millään uskoa, että evoluutio on järjestänyt asian näin, että lisääntymiskyvytön nainen on miehen mielestä miellyttävimmän hajuinen. Ehkä vain naiset olivat tutkimuksen haistelijaroolissa?

Kaikki ei aina liity vain lisääntymiseen. Onhan nuori poikakin usein epämiellyttävän hajuinen, vaikka on parhaimmillaan lisääntymiskyvyssä.

En jaksa etsiä tarkemmin, mutta näitä tutkimuksia on paljon. Tämäkin liippaa läheltä: 

"Lundström kertoi WebMD:lle, että suurin osa tunnisti vanhan ihmisen tuoksun vanhaksi. Pahanhajuisena sitä ei kuitenkaan pidetty.

– "Vanhojen ihmisten hajuun" liitetty negatiivinen mielleyhtymä näyttää johtuvan vanhaan ikään liitettävästä negatiivisesta assosiaatiosta, Lundström sanoi WebMD:lle.

Nuorempien ikäryhmien kehontuoksuja ei tunnistettu yhtä hyvin. Kolmesta ikäryhmästä huomattavasti kaikkia muita pahanhajuisemmiksi arvioitiin keski-ikäiset miehet."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-vanhan-ihmisen-haju-totta/…

Vierailija
35/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laventelin, patsulin ja jasmiinin sekoitus, jossa on vivahdus koiran löyhkää/ kissan pissaa.

Vierailija
36/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin se pistävä kusen tmv. haju tulisi tädeillä ihosta läpi.

Vierailija
37/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädit haiseva käsirasvalle ja ihovoiteelle. Hieman apteekkimainen haju.

Vierailija
38/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chanel 5 on tunkkainen tätihaju.

Totta, mulla oli tätinä tuotatuoksua, mutta sitten kaupassa huomasin, että joku tunkkainen haju pyöri tätien ympärillä.

Heitin roskiin, koska halusin, ettei minun ympärilläni haisemoinen löyhkä.

T. Mummeli 70 +

Vierailija
39/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chanel 5 on tunkkainen tätihaju.

Ja Elnett -hiuskiinne.

Vierailija
40/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tätihajusta mitään, mutta itse olen setähajuinen. Sellainen vieno kuiva jökittävä hiki, joka ei irtoa kainalokarvoista edes saippualla, pitäisi varmaan ajaa karvat pois.

M41

Kokeile pestä shampoolla. Toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi