Iltalehti: "Miksi jotkut ovat ikisinkkuja?"
Voisiko joku artikkelin lukenut ystävällisesti kertoa, mitä nuo asiantuntijat kertovat ikisinkkuuden syyksi, ja mitä tuo kuva oikein kertoo? Vai onko taas kyseessä klikkiotsikko ja mitäänsanomaton lehtijuttu?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/1e100606-26ce-4499-930f-60ea11bbe831
t. Ikisinkku 58 v.
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha sanonta menee näin.....
-sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.
Mulla sen todellakin näkee naamasta. Ja se sitten taas aiheuttaa sen ettei varmasti saa enää ikinä 😆. On se epäreilua. Ne jotka nussii paljon pysyy kauniimpina ja nuorekkaampina ja ovat itsevarmoja ja tuo kaikki johtaa siihen, että he saavat lisää ja lisää miehiä, toinen toistaan parempia. Mä sain rukkaset jopa syrjäytyneeltä juopolta.
Kertomasi perusteella olet täysin kyvytön houkuttelemaan miehiä puoleesi. Ei siis liene mikään ihme että sinä et saa seksiä, vaikka muut naiset saavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sen todellakin näkee naamasta. Ja se sitten taas aiheuttaa sen ettei varmasti saa enää ikinä 😆. On se epäreilua. Ne jotka nussii paljon pysyy kauniimpina ja nuorekkaampina ja ovat itsevarmoja ja tuo kaikki johtaa siihen, että he saavat lisää ja lisää miehiä, toinen toistaan parempia. Mä sain rukkaset jopa syrjäytyneeltä juopolta.
Kertomasi perusteella olet täysin kyvytön houkuttelemaan miehiä puoleesi. Ei siis liene mikään ihme että sinä et saa seksiä, vaikka muut naiset saavatkin.
Joo, kyllä täytyy naisena olla aika onneton, jos haluaa seksiä, eikä sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Koska koen itseni niin arvottomaksi, vialliseksi ja häpeälliseksi, että kelpaisin kenellekkään oikeaan suhteeseen.
Huono itsetunto se itselläkin suurin syy on. Ja se tuli sitten oikein kunnolla viimeisteltyä sillä, että nuorena päätyi parikin kertaa täydellisen väärään parisuhteeseen.
Sitä kun ei silloinkaan uskonut, että voisi kelvata jollekin normaalille miehelle tai ansaitsisi edes normaalia ja arvostavaa kohtelua nälvinnän, haukkumisen sekä hyväksikäytön sijaan. Sitä piti ihan normaalina, että mies menee menojaan eikä mihinkään voi luottaa ja saa olla vaan kiitollinen että edes on parisuhteessa eikä ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä koskaan tavannut ikisinkkua, josta ei kävisi saman tien ilmi mistä sinkkuus johtuu. Melkein aina se on ulkonäkö: valtaosa tuntemistani ikisinkuista on ulkonäöltään todella matalatasoisia.
Yhden naisen tiedän joka on oikeasti ihan kaunis, mutta ei saa suhdetta millään. Kyseinen nainen on diagnosoitu autisti.
Yllättävän monella tuntuu olevan jotain ongelmia hygienian kanssa myös. Meillä töissäkin on yksi mies joka on ihan perinteisellä tavalla komea, on pitkä ja raamikas, hyvän näköiset kasvot ja hiukset jne. Mutta se mies dunkkaa! Ei mitenkään hirveän voimakkaasti, mutta sen verran kuitenkin että sen huomaa, esimerkiksi jos hän on juuri poistunut kahvihuoneesta, se hänen haju leijailee siellä edelleen. En tosin tiedä haluaako hän edes parisuhdetta, mutta en yhtään ihmettele että hän on vuodesta toiseen yksin. Eikä tuollaisesta asiasta voi oikein sanoa toiselle, kyllä se itse pitäisi tajuta että suihkussa on käytävä ja dödöä käytettävä nykyaikana. Nyt kun kesä tulee niin näitä haisuleita alkaa ilmestyä enemmänkin. Kassajonoissakin välillä meinaa taju lähteä kun porukka haisee ällöttävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että jos mies haluaa kumppania, niin pitäisi tehdä mahdollisimman paljon aloitteita. Ja pitäisi olla huumori supliikki mies, niin naisille kelpaisi. Olen huomannut erityisesti huumorin purevan moneen naiseen. Onhan se vähän yksinkertaista naiselta vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ensikohtaamisen suplikkiudesta, mutta minkäs näille voi....
Ei vaan ulkonäkö kunnossa. Näen sen omassa miehessäni. Täysi introvertti ja kaikkea muuta kuin puhelias ja silti häntä iskee naiskassat, firman asiakkaat ym. ihan omin silmin olen nähnyt kuinka hänelle flirttaillaan. Ja kyllä erotan ystävällisyyden ja flirtin.
Minkä näköinen miehesi on? Onko suurin piirtein tällainen?:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet (ei silmälaseja!) 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
1) ei
2) ei
3) ei
4) ei (en kyllä ole mitannut ja tuskin on mieskään)
5) kyllä
6) kyllä ja ei (luonnollisestikin on puhtaat, ehjät ja sopivankokoiset vaatteet mutta myös silmälasit)
7) kyllä
8) ei
/sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi itsekään klikata, mutta tunsin kaksikin jo kuollutta vanhaapoikaa, jotka yksinkertaisesti sanoivat että ei uskallus riittänyt aloitteen tekemiseen, toinen ihan omin sanoin sanoi olevansa liian nössö. Kumpikaan ei ollut mitenkään naisvihamielinen vaan naisia oli kavereina
Mies jää sinkuksi, jos ei tee aloiteta. Outo jäänne menneisyydestä, vaikka eletään feminismin kulta-aikaa ja nainenkin voi olla rohkea.
Syy on ihan se, että kun nainen tekee aloitteen, mies voi lähteä hommaan mukaan saadakseen seksiä vaikka ei ole millään tavalla kiinnostunut naisesta. Se on miesten versio friendzonesta eli tarjolla on huonohkoa kaveruutta seksillä. Jos nainen odottaa miehen aloitetta, niin on mahdollista että mies on kiinnostunut naisesta.
Miksi naiset toistavat tätä aivopierua?
Jos nainen tekee aloitteen, on mahdollista että mies halua vain seksiä.
Jos mies tekee aloitteen, on mahdollista että mies haluaa vain seksiä.Ja huom. millaiset miehet ovat kaikista aloitteellisimpia? That's right, pelimiehet.
Tuo "tosissaan kiinnostunut mes tekee kyllä aloitteet"-höpinä perustuu vain naisten haluun välttää aloiitteiden tekemistä. Siksi rationalisoidaan ettei niitä kannatakaan tehdä.
Palstamiehille on tyypillistä ajatella asioista ääripäiden ja ehdottomuuksien kautta. Jos homma ei pelaa täydellisesti joka ikinen kerta, sitä ei kannata edes yrittää, vaan tarjoutua suosiolla pantavaksi kalunsa verhoihin pyyhkiville miehille. Huom, sanonta opittu täältä käytännön esimerkeistä miesten itsensä käyttäminä. Minä en ainakaan tee ensimmäistäkään aloitetta jos joskus vielä sinkuksi päädyn. Vaikka metodi ei toimii 100% varmuudella, vaihtoehto on vielä huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Onko se käsittämätön ajatus, että joku voisi mahdollisesti HALUTA olla yksin (kuten minä)? Ei siihen mitään syytä tarvita.
Itse käsitän tuon otsikon niin, että kyse on ikisinkuista jotka haluasi elämänkumppanin.
Muuten otsikko olisi "miksi jotkut haluavat elää ikisinkkuina?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että jos mies haluaa kumppania, niin pitäisi tehdä mahdollisimman paljon aloitteita. Ja pitäisi olla huumori supliikki mies, niin naisille kelpaisi. Olen huomannut erityisesti huumorin purevan moneen naiseen. Onhan se vähän yksinkertaista naiselta vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ensikohtaamisen suplikkiudesta, mutta minkäs näille voi....
Ei vaan ulkonäkö kunnossa. Näen sen omassa miehessäni. Täysi introvertti ja kaikkea muuta kuin puhelias ja silti häntä iskee naiskassat, firman asiakkaat ym. ihan omin silmin olen nähnyt kuinka hänelle flirttaillaan. Ja kyllä erotan ystävällisyyden ja flirtin.
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet (ei silmälaseja!) 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
1) ei
2) ei
3) ei
5) kyllä
6) kyllä ja ei (luonnollisestikin on puhtaat, ehjät ja sopivankokoiset vaatteet mutta myös silmälasit)
7) kyllä
8) ei
/sivusta
Siinä tapauksessa myyjät ja asiakaspalvelijat eivät flirttaile miehesi kanssa. Ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No usko tai älä, meitäkin on ja paljon. Kyllä varmaan saisin seksiä jos olisin jossain Tinderissä kiertopalkintona, mutta kun haluan kuitenkin seksiä parisuhteessa jolloin se voisi olla mullekin nautinnollista kun mieskin haluaa miellyttää naistaan. Mutta en saa parisuhdetta normaalin miehen kanssa. Enkä näköjään vähän epänormaalienkaan. Enkä nyt ihan mitään murhamiestäkään haluaisi ja mahtaako nekään huolia tällaista pyryharakkaa? Onhan se kauniin naisen hakkaaminen varmasti nautinnollisempaa kuin jo valmiiksi mukiloidun näköisen 😀.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No usko tai älä, meitäkin on ja paljon. Kyllä varmaan saisin seksiä jos olisin jossain Tinderissä kiertopalkintona, mutta kun haluan kuitenkin seksiä parisuhteessa jolloin se voisi olla mullekin nautinnollista kun mieskin haluaa miellyttää naistaan. Mutta en saa parisuhdetta normaalin miehen kanssa. Enkä näköjään vähän epänormaalienkaan. Enkä nyt ihan mitään murhamiestäkään haluaisi ja mahtaako nekään huolia tällaista pyryharakkaa? Onhan se kauniin naisen hakkaaminen varmasti nautinnollisempaa kuin jo valmiiksi mukiloidun näköisen 😀.
Jos et pysty saamaan seurustelusuhdetta normaalien tai edes epänormaalien miesten kanssa, niin kenen syy se on? Kuka tai mikä voisi olla tässä ongelman juurisyy?
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä koskaan tavannut ikisinkkua, josta ei kävisi saman tien ilmi mistä sinkkuus johtuu. Melkein aina se on ulkonäkö: valtaosa tuntemistani ikisinkuista on ulkonäöltään todella matalatasoisia.
Yhden naisen tiedän joka on oikeasti ihan kaunis, mutta ei saa suhdetta millään. Kyseinen nainen on diagnosoitu autisti.
Kaikkia tuntemiani ikisinkkuja yhdistää sellainen tietynlainen luovuttaminen oikeastaan kaiken suhteen eli pakolliset asiat hoidetaan ja töissä käydään ym, mutta sitten kaikki muu onkin lähinnä aivansama.
Oikea sana voisi olla ehkä elämänilottomuus. Ja sellainen yleinen lannistuminen.
Ymmärrän kyllä, että jos koskaan ei mikään onnistu eikä mikään määrä omaa aktiivisuutta ja ihan normaalia sosiaalisuutta ym tuota muutosta niin harva sitä varmasti jaksaa ikuisesti nähdä valoa jossain tunnelin päässä.
Surullista on, että tuossa menee elämä ihan kuin haaskuun kun se lähtee menemään väärille jengoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) ei
2) ei
3) ei
5) kyllä
7) kyllä
8) ei
/sivusta
Siinä tapauksessa myyjät ja asiakaspalvelijat eivät flirttaile miehesi kanssa. Ole huoleti.
Huoleti olenkin, mutta kyllä ne flirttaa. Tosin vaan hetken, koska mies ei osaa flirttailla yhtään takaisin eikä ole mikään sanavalmis muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi kumminkin olisit halukas löytämään jonkun? Piehtaroimisen sijaan voisit miettiä onko sussa hyviä puolia ja voisitko vahvistaa joitain piirteitä itsessäsi. Itsensä kehittäminen ei tarkoita jalkojen lipitystä vaan ettet vastaisuudessa haksahda luusereihin ja kykenet tarpeen tullen sanomaan ei.
Aloita vaikka näistä. Leivonta, tukan laitto, säännöllinen ihonhoito rutiini (googlaa homemade skin care recipes), youtubesta 3-4x viikossa jumppavideoita. Torista annetaan osastolta ihania jakkuja ja mekkoja. Aloita tapailemalla omaa minää. Ainoastaan tällöin onnistut deittailemaan oikein. Lopuksi: Amazon audible trialilla unfuck yourself, buy yourself lilies. Deitti-opuksia en tällä hetkellä suosita lukemaan. Matkaa ensiksi sisimpääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et pysty saamaan seurustelusuhdetta normaalien tai edes epänormaalien miesten kanssa, niin kenen syy se on? Kuka tai mikä voisi olla tässä ongelman juurisyy?
Huono energia ja itsetunto. Lopeta ruoskiminen!
Kummasti naisille kelpaa rumakin mies jos se ruma mies on hyvätuloinen. Miksi muuten naisille miehen koulutustaso merkitsee parinhaussa mutta miehille ei naisen koulutustasolla ole merkitystä? Naiset on tosi nirsoja kun ne haluaa että mies on se lentäjälääkäri joka on lihaksikas ja pitkä... Myös ne lihavat,rumat ja työttömät naiset haluaa tollasen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti naisille kelpaa rumakin mies jos se ruma mies on hyvätuloinen. Miksi muuten naisille miehen koulutustaso merkitsee parinhaussa mutta miehille ei naisen koulutustasolla ole merkitystä? Naiset on tosi nirsoja kun ne haluaa että mies on se lentäjälääkäri joka on lihaksikas ja pitkä... Myös ne lihavat,rumat ja työttömät naiset haluaa tollasen miehen.
Jokaikinen teistä hakee terapeuttia ja kodinhoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia tuntemiani ikisinkkuja yhdistää sellainen tietynlainen luovuttaminen oikeastaan kaiken suhteen eli pakolliset asiat hoidetaan ja töissä käydään ym, mutta sitten kaikki muu onkin lähinnä aivansama.
Oikea sana voisi olla ehkä elämänilottomuus. Ja sellainen yleinen lannistuminen.
Ymmärrän kyllä, että jos koskaan ei mikään onnistu eikä mikään määrä omaa aktiivisuutta ja ihan normaalia sosiaalisuutta ym tuota muutosta niin harva sitä varmasti jaksaa ikuisesti nähdä valoa jossain tunnelin päässä.
Surullista on, että tuossa menee elämä ihan kuin haaskuun kun se lähtee menemään väärille jengoille.
Tota samaa olen huomannut monissa ihmisissä olivatpa he parisuhteessa tai ei.
Suomessa on paljon mt ongelmia ja pahoinvointia , oikeastaan pohjoismaissa esiintyy maailmassa eniten mt ongelmia ja pahoinvointia.
Masennusta on nykyään todella monella.
Suomi on maailman onnellisin maa.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi oi miksi nainen tosiaan haluaa miehen joka pystyy elättämään edes itsensä eikä auo käenpoikana suutaan sossun suuntaan. Se on ikuinen mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten se koko olemus on sellainen anteeksipyytävä ja kuin maahanlyöty eli ryhti on mitä on, vaatteet on mitä on (epäsopivia, kulahtaneita, rikki) ja kaikki vaan "roikkuu" päällä kun itseäkään ei enää osaa/kykene kantamaan ryhdikkäästi.
Suupielet on alaspäin ja ilme/olemus muutenkin todella tyly ja tympääntynyt joka saa muut suunnilleen hyppäämään sivuun ja pois edestä.
Toki vastaavia on kyllä parisuhteissa elävissäkin, mutta nämä piirteet on tulleet vasta sen suhteen aikana ja parisuhteen alkaessa oli kuin toinen ihminen.