Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: "Miksi jotkut ovat ikisinkkuja?"

Vierailija
15.03.2023 |

Voisiko joku artikkelin lukenut ystävällisesti kertoa, mitä nuo asiantuntijat kertovat ikisinkkuuden syyksi, ja mitä tuo kuva oikein kertoo? Vai onko taas kyseessä klikkiotsikko ja mitäänsanomaton lehtijuttu?

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/1e100606-26ce-4499-930f-60ea11bbe831

t. Ikisinkku 58 v.

Kommentit (953)

Vierailija
601/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi itsekään klikata, mutta tunsin kaksikin jo kuollutta vanhaapoikaa, jotka yksinkertaisesti sanoivat että ei uskallus riittänyt aloitteen tekemiseen, toinen ihan omin sanoin sanoi olevansa liian nössö. Kumpikaan ei ollut mitenkään naisvihamielinen vaan naisia oli kavereina

Osa entisaikoijen ikisinkuista oli varmasti homoja. Tiedän tapauksen, missä oli keksitty joku morsian, joka on hylännyt ja jota todellisuudessa ei ollut olemassakaan, vaan kyse oli homoudesta. Naistenkin kohdalla oli varmasti samaa eli ei ollut mahdollisuus elää homona avoimesti ja suhteet piti piilottaa ja teeskennellä heteroa. Nykyisin ehkä harvinaisempaa.

Ei ole harvinaista vieläkään tietyissä osissa maatamme.

Vierailija
602/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei juurikaan taida olla ikisinkkuja mutta miehiä on koska naisille on aina vientiä ja miehet tekevät aina aloitteen sekä suomessa on naisia enemmän kuin miehiä.

Yli 40 vuotiaita ikisinkkunaisia tuskin on olemassa?

Onko nyt sitten käynyt niin, että koska mies tekee aina aloitteen, että mehistä suurin osa tekee aloitteen vääränlaisiin naisiin, eli niihin liian kauniisiin/menestyviin/liian fiksuihin?

Onko niin että 90% miehistä tavoittelee naisia, jotka ovat selvästi yli heidän oman tasonsa?

Ainahan täällä väännetään, miten naiset on kaikki samojen alfaurosten perässä ja tavallinen  mussukka jää ilman naista:D Tämä taitaa päteä myös toisin päin. 

Miehet tavoittelee naista, joihin heillä ei ole mitään mahiksia ja ne joihin heillä olisi mahdollisuuksia ei kelpaa. 

Ja koska Suomessa on naisia enemmän, kun miehiä, luulisi silloin olevan miesten markkinat.

Mitäpä jos mies on laskenut tasoa kuten on kehoitettu ja siltikin tulee yhä qhostatuksi.

Sitten sitä pitää laskea lisää kunnes ongelma poistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jos mies haluaa kumppania, niin pitäisi tehdä mahdollisimman paljon aloitteita. Ja pitäisi olla huumori supliikki mies, niin naisille kelpaisi. Olen huomannut erityisesti huumorin purevan moneen naiseen. Onhan se vähän yksinkertaista naiselta vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ensikohtaamisen suplikkiudesta, mutta minkäs näille voi....

Tiede-lehdessä oli joskus artikkeli tutkimuksesta jonka mukaan jos naisen saa nauramaan, saanti on varma. En tiedä miksi, olisko ihan vaan tiedä nauraminen tuntuu hyvältä ja sit se on se mies joka se on aiheuttanut ja se tuottaa positiivisia tunteita sitä kohtaan.

Ja olen huomannut, että ne jutut jotka saavat naisen alkuun nauramaan. Muuttuvat suhteen aikana asioiksi joista nainen vihaa sinua.

Tuo on muuten totta ja pätee ihan yhtälailla miehiin (parisuhteessa) ja naisiin (ystävyys ja esim työkaveruus).

Toinen itseä ihmetyttävä asia on se, että todella monet pitää minua jotenkin hirvittävän mielenkiintoisena ja "makeana" ensi alkuun ja sitten kun en olekaan näiden ensioletusten mukainen vaan ihan tavallinen/tylsä niin siitä jopa suututaan. Ja ihan tasan sama ihminen olen sekä aluksi että lopuksi, mutta toisen silmissä olen ensin ihan paras ja hetken päästä p¤skin ja jotenkin tuo vielä on yksinomaan mun syytä.

Vierailija
604/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jos mies haluaa kumppania, niin pitäisi tehdä mahdollisimman paljon aloitteita. Ja pitäisi olla huumori supliikki mies, niin naisille kelpaisi. Olen huomannut erityisesti huumorin purevan moneen naiseen. Onhan se vähän yksinkertaista naiselta vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ensikohtaamisen suplikkiudesta, mutta minkäs näille voi....

Tiede-lehdessä oli joskus artikkeli tutkimuksesta jonka mukaan jos naisen saa nauramaan, saanti on varma. En tiedä miksi, olisko ihan vaan tiedä nauraminen tuntuu hyvältä ja sit se on se mies joka se on aiheuttanut ja se tuottaa positiivisia tunteita sitä kohtaan.

Ja olen huomannut, että ne jutut jotka saavat naisen alkuun nauramaan. Muuttuvat suhteen aikana asioiksi joista nainen vihaa sinua.

Tuo on muuten totta ja pätee ihan yhtälailla miehiin (parisuhteessa) ja naisiin (ystävyys ja esim työkaveruus).

Toinen itseä ihmetyttävä asia on se, että todella monet pitää minua jotenkin hirvittävän mielenkiintoisena ja "makeana" ensi alkuun ja sitten kun en olekaan näiden ensioletusten mukainen vaan ihan tavallinen/tylsä niin siitä jopa suututaan. Ja ihan tasan sama ihminen olen sekä aluksi että lopuksi, mutta toisen silmissä olen ensin ihan paras ja hetken päästä p¤skin ja jotenkin tuo vielä on yksinomaan mun syytä.

Jos oot mun eksä eli olin panosi hetken niin se johtuu siitä, että esität alkuun todella hurmaavaa, keskustelutaitoista ja fiksua ihmistä, joka on hakemassa loppuelämän suhdetta. Sitten alat piilovittuilla, provosoida, laiminlyödä, ankeuttaa ja käy ilmi, että olit hakemassa vain uutta pantavaa. 

Sitten seuraavalle naiselle siinä hurmaamisvaiheessa on hyvä itkeä, että mikä ihme naisia vaivaa, kun aina kaikkoavat. Ja uusi nainen katsoo silmät pyöreinä, että mikä ihme voi olla, kun mies on noin ihana ja kykenee reflektoimaan omia tekemisiään. 

Vierailija
605/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ikisinkku 42v mies. Parisuhteen olisin halunnut viimeiset 20 vuotta, mutta ei ole onnistunut.

Kuten joku kirjoitti, ihmisiä kun katsoo, kaikenlaiset ihmiset ovat suhteissa, pitkät, lyhyet, tohtorit, työttömät, terveet ja sairaat, sosiaaliset ja ujot, vanhat ja nuoret.

Kyllä se itsessä väkisin herättää ajatuksia että minussa on jotain aivan hirveää ja pahasti viallista kun en ole koskaan kelvannut.

Itse olen kyllä ollut kiinnostunut elämässäni monestakin, mutta ei koskaan toisin päin.

Vierailija
606/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ikisinkku 42v mies. Parisuhteen olisin halunnut viimeiset 20 vuotta, mutta ei ole onnistunut.

Kuten joku kirjoitti, ihmisiä kun katsoo, kaikenlaiset ihmiset ovat suhteissa, pitkät, lyhyet, tohtorit, työttömät, terveet ja sairaat, sosiaaliset ja ujot, vanhat ja nuoret.

Kyllä se itsessä väkisin herättää ajatuksia että minussa on jotain aivan hirveää ja pahasti viallista kun en ole koskaan kelvannut.

Itse olen kyllä ollut kiinnostunut elämässäni monestakin, mutta ei koskaan toisin päin.

Oletko koskaan kysynyt keneltäkään (niiltä naisilta , kavereilta yms.), mikä heidän mielestään voisi olla vikana? Toisaalta ihmisen kyllä pitäisi myös kyetä itsereflektioon ja muuttaa joitain tapoja, käyttäytymistä..), jos ei natsaa. Turha sitä on päätänsä hakata kerta toisensa jälkeen, kun voisi yrittää muuttua ns. enemmän haluttavaksi.

Vierailija
607/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, jotain on oltava pahasti vialla, jotain hirveää. Koska kaikenlaiset ihmiset löytävät kumppanin, mutta eivät kaikki.

Olen käynyt myös terapiassa asian suhteen.

Vierailija
608/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa olisikin jokin temppu tai ohje, tee näin niin parisuhde löytyy, sellaista ei ole.

Jotkut vain eivät löydä kumppania koskaan.

Vierailija
609/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koskaan löydä partneria, on silloin syyllinen peilissä eikä meissä muissa ihmisissä.

Vierailija
610/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot mun eksä eli olin panosi hetken niin se johtuu siitä, että esität alkuun todella hurmaavaa, keskustelutaitoista ja fiksua ihmistä, joka on hakemassa loppuelämän suhdetta. Sitten alat piilovittuilla, provosoida, laiminlyödä, ankeuttaa ja käy ilmi, että olit hakemassa vain uutta pantavaa. 

Sitten seuraavalle naiselle siinä hurmaamisvaiheessa on hyvä itkeä, että mikä ihme naisia vaivaa, kun aina kaikkoavat. Ja uusi nainen katsoo silmät pyöreinä, että mikä ihme voi olla, kun mies on noin ihana ja kykenee reflektoimaan omia tekemisiään. 

Mun serkku toimii noin. Tosiasiassa on miehiin päin. Tullaan vanhoillisesta suvusta joten näön vuoksi pitää naista. Nyrkkisääntönä vastaisuuden varalle. Jätä "narttu" mies. Bottomi lähtee tilaisuuden tullen miehen matkaan. Tuurilla saat kupan ja 66 muuta.

Vierailija
611/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, jotain on oltava pahasti vialla, jotain hirveää. Koska kaikenlaiset ihmiset löytävät kumppanin, mutta eivät kaikki.

Olen käynyt myös terapiassa asian suhteen.

Lakkaa yrittämästä niin maan perkuleesti.

Vierailija
612/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai syyllinen on peilissä, en syytä muita, minä olen se kammotus, suohirviö.

Vierailija
613/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Mies on sinkku rumuuden ja köyhyyden takia. Minä olen ruma mutten köyhä mutta rumuuskin riittää että on ikisinkku. Naiset haluaa pahis jännämiesten kanssa seurustella.

En ole ikinä tykännyt näistä ns. "jännämiehistä". Enkä myöskään ainoastaan omasta mielestään kilteistä miehistä, jotka vinkuvat edellämainituista.

Vierailija
614/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi itsekään klikata, mutta tunsin kaksikin jo kuollutta vanhaapoikaa, jotka yksinkertaisesti sanoivat että ei uskallus riittänyt aloitteen tekemiseen, toinen ihan omin sanoin sanoi olevansa liian nössö. Kumpikaan ei ollut mitenkään naisvihamielinen vaan naisia oli kavereina

Osa entisaikoijen ikisinkuista oli varmasti homoja. Tiedän tapauksen, missä oli keksitty joku morsian, joka on hylännyt ja jota todellisuudessa ei ollut olemassakaan, vaan kyse oli homoudesta. Naistenkin kohdalla oli varmasti samaa eli ei ollut mahdollisuus elää homona avoimesti ja suhteet piti piilottaa ja teeskennellä heteroa. Nykyisin ehkä harvinaisempaa.

Ei ole harvinaista vieläkään tietyissä osissa maatamme.

Minä tiedän kaksikin tällaista selitystä käyttänyttä poikamiestä. Toinen meni toki vanhalla iällä naimisiin joten saattoi olla heterokin, toinen on viiskymppinen nyt.

Vierailija
615/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi miettinyt sitä ulkonäköä? Moni ikisinkku mies on jämähtänyt 20 vuotta vanhoihin kampauksiin ja vaatteetkin on mitä on. Oletko koskaan käynyt kalliilla miehiin erikoistuneella parturilla ja pyytänyt tyylinmuutosta? Kokeillut erilaisia partamalleja?

Vierailija
616/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi lienee todennäköisin selitys.

Vierailija
617/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai syyllinen on peilissä, en syytä muita, minä olen se kammotus, suohirviö.

Ehkä syy onkin juuri siinä, että  pidät itseäsi kammotuksena ja suohirviönä? Jos annat ihmisten aina ymmärtää, että olet kamala ja outo, ei monikaan uskalla innostua. Älä mollaa itseäsi äläkä kieriskele itsesäälissä, että "mä oon tämmönen paska, ei mua kukaan halua/huoli". Ei varmasti huoli, jos asenne on tuo.

Vierailija
618/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ghostaa tavismiehet tosi herkästi ja ei naiset halua itseään alempitasoisempaa miestä eli miestä jolla on huonompi koulutustaso tai alemman palkkatason miestä. Mies jos on lyhyt niin se myös vaikeuttaa naisen löytymistä.

Jos mies on pitkä ja sillä on korkea koulutustaso sekä korkea palkkataso niin se on naisten unelma mies.

Vierailija
619/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ikisinkku mies, ikää tosin vasta 37 vuotta. Ulkonäöstä ei pitäisi olla kiinni, sillä tinderissä saan kyllä hyvin matchejä, ja treffeillekin pääsen, mutta en parisuhteeseen......

Vierailija
620/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on onnellisin sinkkuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan