Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: "Miksi jotkut ovat ikisinkkuja?"

Vierailija
15.03.2023 |

Voisiko joku artikkelin lukenut ystävällisesti kertoa, mitä nuo asiantuntijat kertovat ikisinkkuuden syyksi, ja mitä tuo kuva oikein kertoo? Vai onko taas kyseessä klikkiotsikko ja mitäänsanomaton lehtijuttu?

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/1e100606-26ce-4499-930f-60ea11bbe831

t. Ikisinkku 58 v.

Kommentit (953)

Vierailija
401/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jo selvinnyt mitä siinä Iltalehden jutussa luki? En jaksa käydä joka sivyua läpi.

No joku oli ainakin laittanut lainauksen, että miesten pitäisi mätsejä saadakseen laittaa Tinderiin kuva, jossa "ei ole aurinkolaseja, kuollutta kalaa tai päihteitä". Tämä ilmeisesti ratkaisee ainakin miesikisinkkujen tilanteen.

Vierailija
402/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Monasti iki-sinkuilta yhdistävänä ominaisuutena löytyy kilttiys. Täs esim Mika identifioituu kilttiyteen ja taustalta löytyy pitkäkestoista sinkkuutta: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008424317.html?utm_medium=promobox&ut…

Lopeta kilttiys ja selaa Jordan Petersonii, käy salil, parturis. Sporttaa parempaa seppälää kuten Stone Islandii, Monclerii.

Ota Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen ja fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David tai Jake Paul.

Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.

Kaikki lähtee siitä, miltä näyttää ja mitä naiset siitä fiilaa.

Siksipä juuri salille, parturiin ja Monclerii päälle. Lisättäköön yhtälöön vielä rasvan ja proteiinin runsas saanti.

Jos tämä on ihannemiehen prototyyppi, niin siihen eivät kuulu Monclerin vaatteet:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet (ei silmälaseja!) 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Monclerin vaatteet sisältävät yleensä tekstiä ja firman logon, jotka eivät kuulu yksinkertaisiin vaatteisiin. Yksinkertaisissa vaatteissa kuuluu olla vain simppeleitä maskuliinisia värejä. Ei tekstiä. Muutoin kyllä täysin totta, mitä puhuit salista ja parturista. Kaljulla tosin ei ole paljoa tehtävää muuta, kuin hyväksyä tilanne ja koettaa löytää jotain muuta naisten sijaan. Esimerkiksi matkailu.

Mä nauroin tälle ihan kipeesti. Laita lisää!!

Ei tuohon listaan hirveästi ole lisättävää. Toki kasvoihin voidaan lisätä vielä kevyt sänkiparta, ihon kunto ja selkeä leukalinja. Mutta kropan vähäinen rasva laittaa yleensä kasvon muodotkin hyvään kuntoon. Ja jos hiusraja on täydellinen, niin pienet virheet kasvoissa annetaan anteeksi.

Siis mikä tää täydellinen hiusraja -juttu on?

Jos minä kysyn naiselta, kuka on ihannemiehesi (kyllä, poikkeuksia on varmasti aina, jotka vahvistavat säännön), niin sieltä tulee yleensä melko samoja miehiä: Jason Momoa, Chris Hemsworth, Brad Pitt (nuorempi), Johnny Depp (nuorempi), Ralp Fiennes (nuorempi) jne... Nopeasti vilkaisemalla huomaat, että kaikkia miehiä yhdistää yksi asia: hiusraja, joka ei ole lähtenyt pakenemaan yhtään. Tai jos on, niin korkeintaan Norwoodin asteikolla ensimmäisessä vaiheessa. Ja jos naiset kuvailevat mielestään hyvännäköistä miestä, niin ensisijaisesti miehellä on aina upeat hiukset. Lähtökohta kaikelle komeudelle.

Juju on sanassa ihannemies. Jos vaihtoehtoina on koota osista mahdollisimman hyvännäköinen uusi mies - ei siis omaa aviomiestä tms. - ja vaihtoehtoina ovat:

a) Dressmann-miehen hiukset

b) luonnollisesti muodostunut tonsuuri

melkeinpä kaikki valitsisivat Dressmann-miehen hiusmallin. Jos vaihtehtojen joukossa on

c) ei mitään väliä

aika moni valitsisi tämän. Myös vaihtoehdolla

d) kalju

on ystävänsä.

Kaikki on kiinni siitä, mistä joukosta saa valita ja mitkä ovat kynnyskysymykset, jos niitä on.

Ja kyllä naistenkin ominaisuuksissa on niitä yleisiä lähtökohtia kaikelle vetävyydelle. Jos ihannenaisen kohdalla on vain vaihtoehdot "tuuheat ja terveet hiukset" ja "puoliksi irronneet hiukset ja ihon alla paikoin näkyvä, tumma sänki" , monenko luulet valitsevan kokoa-itse-ihannenaiselleen jälkimmäisen? Vaihtoehto "ihan sama" muuttaisi tässäkin tilannetta ainakin vähän.

ap eli tässä kohdassa ohis

Ei ole kyse avioliitoista tai parisuhteista. Kyse on siitä, millainen mies löytää kaikista helpoiten naisseuraa. Koska miehet tuskailevat (erityisesti tällä palstalla) sen kanssa, että miksi ei löydä naista, miksi ei löydä seksiä tai miksi ei löydä kumppania. Kyse on siitä, että jos sinulla on nuo naisten yleisen ihannemiehen ominaisuudet, niin sitä varmempaa naisen löytäminen on. Ihan minkälaiseen suhteeseen tahansa.

Kyse on ihannemiehen ulkonäkö. Kaikki on kiinni siitä, mitä vaihtoehtoja on ruksattavana. Jos saa laatia listan itse, mutta "ihan sama" ei ole sallittu, syntyy jo eroja.

Totta kai saman kulttuurin ihmisillä on samansuuntainen maku. Siksi James Bond ja muut elokuvasankarit ovat juuri sen näköisiä kuin ovat. Enemmistön mieltymyksetkö sinua harmittavat?

ap

Saman kulttuurin naisilla on samansuuntainen maku. Miehet pitävät naisista kulttuuriin katsomatta. On ihan sama, onko nainen aasialainen, afrikkalainen, eteläamerikkalainen tai mikä tahansa. Naisissa on se ero, että kauniita naisia näkyy joka kadun kulmassa. Ei tarvitse mennä Hollywoodiin asti. Naiset eivät välttämättä pysty päivän aikana nimeämään yhtäkään edes sinne päin olevaa miestä, joita päivän aikana näkevät.

Eri mutta onko sinulle narsistisia piirteitä omaavana ikinä tullut mieleen, että ehkä sinun tapa katsella maailmaa ei ole ainoa oikea?

Ja narsistikortti lähti pystyyn, kun mitään muuta ei keksi? Osoita toki väitteeni vääräksi. Se ei riitä, että: "minun ystäväni on 170 cm kalju mies, joka on joutunut avioliittoon lihavan naisen kanssa". Kyllä, varmasti on avioliitossa, en epäile yhtään.

Tuokin että sylki suusta roiskuen tivaat toista todistamaan vääräksi ominaisuutta jossa ei ole mitään pahaa. Sulle ei ole ikinä tullut mieleen ettei sen sukupuolen joka voi tulla joka panosta raskaaksi ole edullista hinkua jokaisen vastaantulijan perään. Ei-narsistien on todella vaikea eläytyä sun tuntemaan katkeruuteen täysin järkeen käyvistä ja luonnollisista asioista. Mutta joo, olet uhri.

Mitä nuo järkeen käyvät ja luonnolliset asiat sitten ovat?

Juurihan minä selitin. Siinä ei ole mitään pahaa ettei naiset kulje ympäriinsä hokemassa panisin jokaiselle vastaan tulevalle miehelle. Sinäkään et hokisi jos itse joutuisit kantamaan ja hoitamaan mahdollista seurausta seuraavat 9 kk + 18 vuotta.

Mutta jos vastaan tulee täydellinen valokuvamalli, niin sen lasta voi kantaa sitten vaikka vahinkolaukauksenakin? Wau.

Mitä ihmettä oikein sekoilet. Ymmärrätkö ettei valokuvamallit liity tavallisten ihmisten elämään millään lailla. Ja nytkö sitten siirrytkin syyttämään naista sitä että tälle kelpaa?

Tottakai sallittu vaihtoehto on vain haluan panna kaikkia miehiä ja jos en halua, ei sitten saa haluta panna edes sitä valokuvamallia jota ei kyllä meidän tavis naisten maailmassa näy koskaan.

Eikö ole kuitenkin selvä, että haluaisit tällaisen valokuvamallin kuuluvan myös sinun elämääsi? Mutta et ole sellaista valinnut, koska et ole saanut/rahkeesi eivät ole riittäneet. Mutta ottaisit, jos olisi mahdollisuus? Eikö vain? Kuka nainen ei ottaisi mahdollisimman komeaa miestä, jos ei tarvitsisi tyytyä mihinkään muuhun?

Olet niin väärässä kuin vain voi olla. Olen kaksi kertaa antanut pakit miehelle sen takia että mies on ollut "liian hyvä". Toinen oli liian komea ja sosiaalinen (olen itse hiljaisempi eikä me olisi sovittu toisillemme) ja toinen oli liian komea ja liian nuori. Jälkimmäisestä olin ihan ällistynyt että niin hyvän näköinen mies ikinä voisi yrittää iskeä minua, mutta ei sekään olisi pitemmän päälle toiminut enkä halua harrastaa yhdenillanjuttuja. Sulla ei vaan ole mitään käsitystä oikeiden ihmisten oikeasta elämästä, josta käsin sun horinat on ihan historiallisen lapsellisia ja epäkypsiä. Elät naurettavalla omalla planeetallasi vatkaten katkeruutta jostain kuvittellisten miesmallien aiheuttamista vääryyksistä.

No minkä näköisiä nuo hyvännäköiset miehet olivat, jotka ällistyttivät sinua. Poikkesivatko kovinkin paljon tuosta kahdeksan kohdan listastani?

Ainakin sen verran että kumpikin oli vaaleita ja huomattavasti alle 183 cm. Repesin nauramaan kohdassa selvästi erottuvat lihakset ja rasvaprosentti sitä ja tätä :D. Hampaat oli tavalliset ja toinen kohta missä piti nauraa oli yksinkertaiset ja tyyliikkäät vaatteet :D. Kas kun me tavalliset ihmiset eletään tavallisten ihmisten maailmassa eikä missään instahötössä.

Luulen, että et vain tunnistanut miehillä olevan hyvin alhainen rasvaprosentti. Muuten ne eivät olisi mitään "ällistyttävän komeita". Ja hiukset sivuutitkin, niin tuskin oli hiusrajat paenneet.

Voin luvata sulle ettei ollut hyvin alhainen rasvaprosentti. Tsiisus. Täysin normaali vartalo, joita tulee vastaan kadulla oikealla ja vasemmalla. Ihan oikeasti lopeta tuo mielikuvitusmaailmassa eläminen. Ja sen ikäisillä miehillä nyt ei vielä muutenkaan ole hiusrajat paenneet joten eivät erottuneet mitenkään väestöstä sen suhteen.

Eli voidaanko sanoa tähän ketjun aiheeseen liittyen, että ikisinkkuja ovat ainakin ne miehet, joilla hiukset lähtevät päästä ennen 20:a ikävuotta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jo selvinnyt mitä siinä Iltalehden jutussa luki? En jaksa käydä joka sivyua läpi.

No joku oli ainakin laittanut lainauksen, että miesten pitäisi mätsejä saadakseen laittaa Tinderiin kuva, jossa "ei ole aurinkolaseja, kuollutta kalaa tai päihteitä". Tämä ilmeisesti ratkaisee ainakin miesikisinkkujen tilanteen.

Sama vanha viestihän se on, että kuvilla on suuri merkitys. Perille ei toki mene koskaan, minkä voi päätellä siitä että vuodesta toiseen naiset valittaa surkeista profiilikuvista.

Vierailija
404/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Monasti iki-sinkuilta yhdistävänä ominaisuutena löytyy kilttiys. Täs esim Mika identifioituu kilttiyteen ja taustalta löytyy pitkäkestoista sinkkuutta: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008424317.html?utm_medium=promobox&ut…

Lopeta kilttiys ja selaa Jordan Petersonii, käy salil, parturis. Sporttaa parempaa seppälää kuten Stone Islandii, Monclerii.

Ota Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen ja fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David tai Jake Paul.

Siksipä juuri salille, parturiin ja Monclerii päälle. Lisättäköön yhtälöön vielä rasvan ja proteiinin runsas saanti.

Jos tämä on ihannemiehen prototyyppi, niin siihen eivät kuulu Monclerin vaatteet:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet (ei silmälaseja!) 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Monclerin vaatteet sisältävät yleensä tekstiä ja firman logon, jotka eivät kuulu yksinkertaisiin vaatteisiin. Yksinkertaisissa vaatteissa kuuluu olla vain simppeleitä maskuliinisia värejä. Ei tekstiä. Muutoin kyllä täysin totta, mitä puhuit salista ja parturista. Kaljulla tosin ei ole paljoa tehtävää muuta, kuin hyväksyä tilanne ja koettaa löytää jotain muuta naisten sijaan. Esimerkiksi matkailu.

Ei tuohon listaan hirveästi ole lisättävää. Toki kasvoihin voidaan lisätä vielä kevyt sänkiparta, ihon kunto ja selkeä leukalinja. Mutta kropan vähäinen rasva laittaa yleensä kasvon muodotkin hyvään kuntoon. Ja jos hiusraja on täydellinen, niin pienet virheet kasvoissa annetaan anteeksi.

Jos minä kysyn naiselta, kuka on ihannemiehesi (kyllä, poikkeuksia on varmasti aina, jotka vahvistavat säännön), niin sieltä tulee yleensä melko samoja miehiä: Jason Momoa, Chris Hemsworth, Brad Pitt (nuorempi), Johnny Depp (nuorempi), Ralp Fiennes (nuorempi) jne... Nopeasti vilkaisemalla huomaat, että kaikkia miehiä yhdistää yksi asia: hiusraja, joka ei ole lähtenyt pakenemaan yhtään. Tai jos on, niin korkeintaan Norwoodin asteikolla ensimmäisessä vaiheessa. Ja jos naiset kuvailevat mielestään hyvännäköistä miestä, niin ensisijaisesti miehellä on aina upeat hiukset. Lähtökohta kaikelle komeudelle.

Juju on sanassa ihannemies. Jos vaihtoehtoina on koota osista mahdollisimman hyvännäköinen uusi mies - ei siis omaa aviomiestä tms. - ja vaihtoehtoina ovat:

melkeinpä kaikki valitsisivat Dressmann-miehen hiusmallin. Jos vaihtehtojen joukossa on

c) ei mitään väliä

d) kalju

on ystävänsä.

Kaikki on kiinni siitä, mistä joukosta saa valita ja mitkä ovat kynnyskysymykset, jos niitä on.

Ja kyllä naistenkin ominaisuuksissa on niitä yleisiä lähtökohtia kaikelle vetävyydelle. Jos ihannenaisen kohdalla on vain vaihtoehdot "tuuheat ja terveet hiukset" ja "puoliksi irronneet hiukset ja ihon alla paikoin näkyvä, tumma sänki" , monenko luulet valitsevan kokoa-itse-ihannenaiselleen jälkimmäisen? Vaihtoehto "ihan sama" muuttaisi tässäkin tilannetta ainakin vähän.

Ei ole kyse avioliitoista tai parisuhteista. Kyse on siitä, millainen mies löytää kaikista helpoiten naisseuraa. Koska miehet tuskailevat (erityisesti tällä palstalla) sen kanssa, että miksi ei löydä naista, miksi ei löydä seksiä tai miksi ei löydä kumppania. Kyse on siitä, että jos sinulla on nuo naisten yleisen ihannemiehen ominaisuudet, niin sitä varmempaa naisen löytäminen on. Ihan minkälaiseen suhteeseen tahansa.

Kyse on ihannemiehen ulkonäkö. Kaikki on kiinni siitä, mitä vaihtoehtoja on ruksattavana. Jos saa laatia listan itse, mutta "ihan sama" ei ole sallittu, syntyy jo eroja.

Totta kai saman kulttuurin ihmisillä on samansuuntainen maku. Siksi James Bond ja muut elokuvasankarit ovat juuri sen näköisiä kuin ovat. Enemmistön mieltymyksetkö sinua harmittavat?

ap

Saman kulttuurin naisilla on samansuuntainen maku. Miehet pitävät naisista kulttuuriin katsomatta. On ihan sama, onko nainen aasialainen, afrikkalainen, eteläamerikkalainen tai mikä tahansa. Naisissa on se ero, että kauniita naisia näkyy joka kadun kulmassa. Ei tarvitse mennä Hollywoodiin asti. Naiset eivät välttämättä pysty päivän aikana nimeämään yhtäkään edes sinne päin olevaa miestä, joita päivän aikana näkevät.

Eri mutta onko sinulle narsistisia piirteitä omaavana ikinä tullut mieleen, että ehkä sinun tapa katsella maailmaa ei ole ainoa oikea?

Ja narsistikortti lähti pystyyn, kun mitään muuta ei keksi? Osoita toki väitteeni vääräksi. Se ei riitä, että: "minun ystäväni on 170 cm kalju mies, joka on joutunut avioliittoon lihavan naisen kanssa". Kyllä, varmasti on avioliitossa, en epäile yhtään.

Tuokin että sylki suusta roiskuen tivaat toista todistamaan vääräksi ominaisuutta jossa ei ole mitään pahaa. Sulle ei ole ikinä tullut mieleen ettei sen sukupuolen joka voi tulla joka panosta raskaaksi ole edullista hinkua jokaisen vastaantulijan perään. Ei-narsistien on todella vaikea eläytyä sun tuntemaan katkeruuteen täysin järkeen käyvistä ja luonnollisista asioista. Mutta joo, olet uhri.

Juurihan minä selitin. Siinä ei ole mitään pahaa ettei naiset kulje ympäriinsä hokemassa panisin jokaiselle vastaan tulevalle miehelle. Sinäkään et hokisi jos itse joutuisit kantamaan ja hoitamaan mahdollista seurausta seuraavat 9 kk + 18 vuotta.

Mutta jos vastaan tulee täydellinen valokuvamalli, niin sen lasta voi kantaa sitten vaikka vahinkolaukauksenakin? Wau.

Mitä ihmettä oikein sekoilet. Ymmärrätkö ettei valokuvamallit liity tavallisten ihmisten elämään millään lailla. Ja nytkö sitten siirrytkin syyttämään naista sitä että tälle kelpaa?

Tottakai sallittu vaihtoehto on vain haluan panna kaikkia miehiä ja jos en halua, ei sitten saa haluta panna edes sitä valokuvamallia jota ei kyllä meidän tavis naisten maailmassa näy koskaan.

Eikö ole kuitenkin selvä, että haluaisit tällaisen valokuvamallin kuuluvan myös sinun elämääsi? Mutta et ole sellaista valinnut, koska et ole saanut/rahkeesi eivät ole riittäneet. Mutta ottaisit, jos olisi mahdollisuus? Eikö vain? Kuka nainen ei ottaisi mahdollisimman komeaa miestä, jos ei tarvitsisi tyytyä mihinkään muuhun?

Olet niin väärässä kuin vain voi olla. Olen kaksi kertaa antanut pakit miehelle sen takia että mies on ollut "liian hyvä". Toinen oli liian komea ja sosiaalinen (olen itse hiljaisempi eikä me olisi sovittu toisillemme) ja toinen oli liian komea ja liian nuori. Jälkimmäisestä olin ihan ällistynyt että niin hyvän näköinen mies ikinä voisi yrittää iskeä minua, mutta ei sekään olisi pitemmän päälle toiminut enkä halua harrastaa yhdenillanjuttuja. Sulla ei vaan ole mitään käsitystä oikeiden ihmisten oikeasta elämästä, josta käsin sun horinat on ihan historiallisen lapsellisia ja epäkypsiä. Elät naurettavalla omalla planeetallasi vatkaten katkeruutta jostain kuvittellisten miesmallien aiheuttamista vääryyksistä.

No minkä näköisiä nuo hyvännäköiset miehet olivat, jotka ällistyttivät sinua. Poikkesivatko kovinkin paljon tuosta kahdeksan kohdan listastani?

Ainakin sen verran että kumpikin oli vaaleita ja huomattavasti alle 183 cm. Repesin nauramaan kohdassa selvästi erottuvat lihakset ja rasvaprosentti sitä ja tätä :D. Hampaat oli tavalliset ja toinen kohta missä piti nauraa oli yksinkertaiset ja tyyliikkäät vaatteet :D. Kas kun me tavalliset ihmiset eletään tavallisten ihmisten maailmassa eikä missään instahötössä.

Luulen, että et vain tunnistanut miehillä olevan hyvin alhainen rasvaprosentti. Muuten ne eivät olisi mitään "ällistyttävän komeita". Ja hiukset sivuutitkin, niin tuskin oli hiusrajat paenneet.

Voin luvata sulle ettei ollut hyvin alhainen rasvaprosentti. Tsiisus. Täysin normaali vartalo, joita tulee vastaan kadulla oikealla ja vasemmalla. Ihan oikeasti lopeta tuo mielikuvitusmaailmassa eläminen. Ja sen ikäisillä miehillä nyt ei vielä muutenkaan ole hiusrajat paenneet joten eivät erottuneet mitenkään väestöstä sen suhteen.

Eli voidaanko sanoa tähän ketjun aiheeseen liittyen, että ikisinkkuja ovat ainakin ne miehet, joilla hiukset lähtevät päästä ennen 20:a ikävuotta?

No ei tod. Tiedän yhdenkin tavisjampan joka nai rikkaan perijättären noilla spekseillä.

Vierailija
405/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

c) ei mitään väliä

d) kalju

on ystävänsä.

ap

No ei tod. Tiedän yhdenkin tavisjampan joka nai rikkaan perijättären noilla spekseillä.

Tärkein unohtui, hyvännäköisen rikkaan perijättären.

Vierailija
406/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

c) ei mitään väliä

d) kalju

on ystävänsä.

ap

Määrittelepä nyt naisten ihannemiehen ulkonäkö ja miesten ihannenaisen ulkonäkö. Et taida haluta.

On ihan toinen juttu, että ns. paremman puutteessa monelle miehelle kelpaa hetken seuraksi melkein kuka nainen tahansa. Ei se naisten syy ole.

Naisten (ympäri maailman) ihannemiehen ulkonäkö:

Miesten (ympäri maailman) ihannenaisen ulkonäkö:

1) Pitkät hiukset 2) Pituutta alle 175 cm 3) Ei näkyviä lihaksia 4) rasvaprosentti 20-25 välillä, voi olla hieman enemmänkin 5) Sopivan valkoiset hampaat 6) Feminiiniset vaatteet 7) Ikää alle 52 vuotta

Suominaisten viimeaikaiset julkkisihastukset: Zelenskyi (172 cm) ja Käärijä (176 cm). 

Vierailija
407/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ketjun alkupäässä on käsittääkseni juttu kokonaisuudessaan ja tuo edellä jo mainittu viittaus aurinkolaseihin ja kalanvonkaleisiin. Kaksi kommenttia itse aiheesta. Tämä keskustelu lähti sivuraiteelle hämmästyttävän nopeasti ja on sittemmin jatkanut samaa rataa. :D

ap

Vierailija
408/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ketjun alkupäässä on käsittääkseni juttu kokonaisuudessaan ja tuo edellä jo mainittu viittaus aurinkolaseihin ja kalanvonkaleisiin. Kaksi kommenttia itse aiheesta. Tämä keskustelu lähti sivuraiteelle hämmästyttävän nopeasti ja on sittemmin jatkanut samaa rataa. :D

ap

Nuo aurinkolasit ja kalavonkaleet ovat vain ote jostain konkreettisesta kauhuesimerkistä. Tosiasiassa mies ei saa yhtään enempää mätsejä hyvällä kameralla otetuilla kuvilla, oikeaoppisesti ulkona, ilman kaloja ja aurinkolaseja, jos kuvassa ei ole poikkeuksellisen hyvännäköinen nuori mies. Nuo kalajutut ovat lähinnä taas yksi yritys saada naiset valitsevana osapuolena näyttämään jotenkin fiksummille ja moraalisemmille.

Vierailija
409/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus on pelkkää laiskuutta. Silloin ei tarvitse vahingossakaan tehdä toisen hyväksi  mitään.    Ei lasten  eikä   kumppanin.    Myös rahansa saa käyttää  itseensä.  eikä kotia   tarvitse  jakaa kenekään kanssa. Silkkaa itsekkyyttä.   Jotain vois  maksaa niille jotka rahoittaa ja  huolehtii lapsista.   Yksi lapsi tois  yhden vuoden lisää  eläkettä  esim.   tai jotain muuta   k ompensaatiota.

Vierailija
410/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus on pelkkää laiskuutta. Silloin ei tarvitse vahingossakaan tehdä toisen hyväksi  mitään.    Ei lasten  eikä   kumppanin.    Myös rahansa saa käyttää  itseensä.  eikä kotia   tarvitse  jakaa kenekään kanssa. Silkkaa itsekkyyttä.   Jotain vois  maksaa niille jotka rahoittaa ja  huolehtii lapsista.   Yksi lapsi tois  yhden vuoden lisää  eläkettä  esim.   tai jotain muuta   k ompensaatiota.

Minkäs teet, kun ei kumppania saa?

Vierailija
411/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei siis ole lukenut Iltalehden artikkelia, mutta tarinaa piisaa. Mielenkiintoinen ilmiö.

ap

Mitä jos lesoilemisen sijaan postaisit jotain lainauksia artikkelista?

Minkä lesoilemisen? Esitin aloituksessani kysymyksen, koska en ole lukenut maksullista artikkelia. Eikä ole kukaan muukaan.

ap

Tämä keskustelu on kuin puhuisi kenenkä tahansa yli 70vee miehen kanssa.

Minä: Mitäs siinä lehdessä luki?

70m: Kuule minä sanon, mitä siinä olisi pitänyt lukea, kun asia on niin että...

Minä: Mitäs naapuri sanoi niistä rajapuiden kaatamisista?

70m: Kyllä se on sillä tavalla, että ne puut sitä ja tätä..

Minä: Niin aivan, se on sinun mielipiteesi, mutta mikä oli naapurin mielipide?

70m: Johan minä sanoin, että puiden kanssa pitää tehdä niin ja näin ja jämpti on näin.

Minä: No mitäs lääkärissä sanottiin?

70m: Kyllä ei mikään ei oo vikana, kaikkea hapatusta sitä..

Minä: Ai noinko lääkäri totesi?

70m: Onko sulla kuulossa vikaa? Mene itse lääkäriin!

Vierailija
412/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

1) Osa naisista tykkää vaaleista. Suurelle osalle tukan värillä ei väliä, kunhan on hyvin leikattu, puhdas jne. Kaljuuntuminen ei haittaa, mutta jäljellä olevat hiukset pitää olla hyvin leikattu, sopivan lyhyeksi siihen rinnalle.

2) Heteroparien pituusero on yleisimmin 11 cm riippumatta ihmisten pituudesta. Eli lyhyemmät preferoi lyhyempää. 

3) Jepjep, ei paha. Vaan mikä on selkeää kenellekin. 

4) Totta. Huom. miehen terve rasvaprosentti on 2-10 eli naiset preferoi terveitä miehiä sieltä rasvaprosentillisemmasta päästä. 

5) Joo. Ei näkyvää hammaskiveä. Ei tummumia tupakasta jne. Oikomishoidot tehty, jos tarvetta. Perushygienia kunnossa. 

6) Vaatteet niin että sopii miehen (ja naisen tyyliin). Tärkeää, että oikean kokoiset, puhtaat, yleisesti tyylikkäät (mutta tyyli katsojan silmässä, alakulttuureita riittää). Rillit eivät ole haitta, kunhan kehykset sopivat naaman muotoon. Rilleillä viestitään myös persoonallisuutta, omaa tyyliä, eli täytyy miellyttää (naisen) silmää. Luovan graafikkomiehen lasit usein erilaiset kuin historianörtin. 

7) Preferenssit vaihtelevat niin kuin hiusten värinkin kanssa. Rodullistetut, kuten nuoriso sanoo, on monien mielestä hotteja. Japanilainen popmusiikki on suosiossa, aasialaiset piirteet viehättää sitä ikäpolvea. 

8) Naiset on realistisempia kuin miehet iän kanssa. Suurin osa Suomessa haluaa kumppanin, joka on samaa ikäluokkaa kuin itse, koska silloin ymmärtää parhaiten toisen juttuja. 

Lisäksi tärkeä vaatimus parisuhdetta ajatellen:

9) Erinomaiset sosiaaliset taidot. Osaa käyttäytyä tilanteen mukaan, ottaa toiset huomioon, osaa olla "me" eikä minä. 

Vierailija
413/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus voi olla myös valinta. Tiedän useita hyvännäköisiä, hauskoja ja menestyineitä ihmisiä jotka ovat sinkkuja. Elämässä paljon muuta siaältöä, töitä, harrastuksia, kavereita, matkoja.

Elämä on täyttä ja kiireistä niin jää aikaakaan suhteelle.

Olen itse ollut parisuhteissa ja nyt viihdyn sinkkuna. Usein kysytään miten tuollainen nainen on sinkku, no koska haluan.

Treffiseuraa kyllä riittäisi, mutta ei aikaa ja fiilistä nyt suhteelle.

Vierailija
414/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

1) Osa naisista tykkää vaaleista. Suurelle osalle tukan värillä ei väliä, kunhan on hyvin leikattu, puhdas jne. Kaljuuntuminen ei haittaa, mutta jäljellä olevat hiukset pitää olla hyvin leikattu, sopivan lyhyeksi siihen rinnalle.

2) Heteroparien pituusero on yleisimmin 11 cm riippumatta ihmisten pituudesta. Eli lyhyemmät preferoi lyhyempää. 

3) Jepjep, ei paha. Vaan mikä on selkeää kenellekin. 

4) Totta. Huom. miehen terve rasvaprosentti on 2-10 eli naiset preferoi terveitä miehiä sieltä rasvaprosentillisemmasta päästä. 

5) Joo. Ei näkyvää hammaskiveä. Ei tummumia tupakasta jne. Oikomishoidot tehty, jos tarvetta. Perushygienia kunnossa. 

6) Vaatteet niin että sopii miehen (ja naisen tyyliin). Tärkeää, että oikean kokoiset, puhtaat, yleisesti tyylikkäät (mutta tyyli katsojan silmässä, alakulttuureita riittää). Rillit eivät ole haitta, kunhan kehykset sopivat naaman muotoon. Rilleillä viestitään myös persoonallisuutta, omaa tyyliä, eli täytyy miellyttää (naisen) silmää. Luovan graafikkomiehen lasit usein erilaiset kuin historianörtin. 

7) Preferenssit vaihtelevat niin kuin hiusten värinkin kanssa. Rodullistetut, kuten nuoriso sanoo, on monien mielestä hotteja. Japanilainen popmusiikki on suosiossa, aasialaiset piirteet viehättää sitä ikäpolvea. 

8) Naiset on realistisempia kuin miehet iän kanssa. Suurin osa Suomessa haluaa kumppanin, joka on samaa ikäluokkaa kuin itse, koska silloin ymmärtää parhaiten toisen juttuja. 

Lisäksi tärkeä vaatimus parisuhdetta ajatellen:

9) Erinomaiset sosiaaliset taidot. Osaa käyttäytyä tilanteen mukaan, ottaa toiset huomioon, osaa olla "me" eikä minä. 

Lukitaanko vastaus: terveen miehen rasvaprosentti on 2-10? Esimerkiksi Mike Tysonilla oli huippuaikoina rasvaprosentti pienimmillään 3.

Vierailija
415/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus voi olla myös valinta. Tiedän useita hyvännäköisiä, hauskoja ja menestyineitä ihmisiä jotka ovat sinkkuja. Elämässä paljon muuta siaältöä, töitä, harrastuksia, kavereita, matkoja.

Elämä on täyttä ja kiireistä niin jää aikaakaan suhteelle.

Olen itse ollut parisuhteissa ja nyt viihdyn sinkkuna. Usein kysytään miten tuollainen nainen on sinkku, no koska haluan.

Treffiseuraa kyllä riittäisi, mutta ei aikaa ja fiilistä nyt suhteelle.

Kyllä se mahdollista on hyvännäköisilläkin ihmisillä, jos tosissaan haluaa olla sinkku. Ja kukapa (mies) ei haluaisi, jos seksiä saa siitä huolimatta.

Vierailija
416/953 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yllä thumbnailissa taas hyvä esimerkki siitä miten mies sabotoi itseään huonolla stailauksella. Kun te miehet ette vaan usko että kaikki hiukset pois jos on kalju. Eikä epäpukevia rillejä ja viiksiä.

Vierailija
417/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 36v mies ja ei koskaan ole ollut seurustelua. Yläasteella kiusattiin ja tytöthän olivat niiden kiusaajien kanssa, *tietysti*. Ei mikään yllätys! No miehenä hankin baareista yms. naisia ja niitä aikoinaan jonkun verran löysinkin, mutta vaikka sitä kuinka yritti vaihtaa numeroita ja olla yhteyksissä, niin aina nuo naiset kuitenkin ghostaavat. Elikä ei naisista vain ole suhteisiin. Tiedän kyllä, että jos olisin yli 180 cm pitkä ja naama olisi väh. 8/10, niin saisin melkein kenet tahansa naisen. Naisten suhteen asia on niin, että kun he eivät saa tuollaisia em. miehiä, niin he masentuvat ja valittavat kun eivät kelpaa "kenellekään". Kun vain 5-20 % parhaimmisto kelpaa naisille itselleen. On naisten oma syy kun he ovat sinkkuja ja seurauksena naisten valinnoista moni mieskin jää sinkuksi.

"Yläasteella kiusattiin ja tytöthän olivat niiden kiusaajien kanssa, *tietysti*. Ei mikään yllätys!"

Paitsi ne tytöt joita myös kiusattiin, mutta hehän olivat näkymättömiä ihan kaikille muille kuin niille kiusaajapojille ja ne itseni kaltaiset lukuisat tavistytöt, joita ei kuitenkaan kiusattu. Tämä on muuten jotenkin aivan sairas ilmiö (johon en ole onneksi törmännyt kuin vauva-palstalla), että aikuiset ukot jumittavat jossain yläasteajoissa ja jankuttavat niistä koko ajan.

"Tämä on muuten jotenkin aivan sairas ilmiö (johon en ole onneksi törmännyt kuin vauva-palstalla), että aikuiset ukot jumittavat jossain yläasteajoissa ja jankuttavat niistä koko ajan."

Mitä sairasta siinä on? Meinaatko siis, että jos henkinen kehitys on jäänyt kiusaamisen vuoksi hieman muita jälkeen ja sen vuoksi joutuu monessa paikassa vielä vanhempanakin syrjityksi, että siitä kertominen olisi jotenkin muka epäreilua? Niin ja ketä kohtaan epäreilua? Niitä kiusaajia vai? Onko mielestäsi kaikista epäkohdista "jankuttaminen" turhaa? Pitäisikö poliisi ja oikeuslaitoskin lakkautta sen vuoksi, koska eihän niistä rikoksistakaan kannata mitään jankuttaa, mennyt on mennyttä ja millään tapahtuneella ei ole mitään väliä elämässä.

Tai sitten voisit kasvaa aikuiseksi ja lopettaa menneiden märehtimisen. 

Sanotko saman naiselle joka on traumatisoitunut väkivallasta tai vaikka raiskauksesta että kasva aikuiseksi ja lopeta menneiden märehtiminen vai onko se vain miesten juttu että menneitä ei saa miettiä?

Hei

Raiskaus on kyllä ihan eri tahon trauma, kuin koulukiusaaminen. Taas mies väheksyy raiskauksen siheuttamaa traumaa tyypilliseen miehiseen tapaan, eli oikeuttaa sen, että nsidia voi raiskata.

En lähde vertaamaan raiskausta ja koulukiusaamista toisiinsa, mutta sen sanon että kyllä koulukiusaaminen voi aiheuttaa ihan todellisia ja pahoja traumoja, jotka vaikeuttavat elämää jatkossakin.

Jopa itsemurhaan asti

Että äläpä itse vähättele.

Vierailija
418/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla rima oli todella korkealla katseltuani lapsuudessa vanhempieni parisuhteen irvikuvaa, missä kaksi täysin erilaista ihmistä yritti sovitella yhteiselämää. Nyt olen kyllä ollut onnellisessa parisuhteessa yli vuosikymmenen.

Vierailija
419/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- on nuorena särkenyt sydämensä niin pahasti ettei enää kykene ainakaan pitkään/pysyvään suhteeseen tai ei pysty rakastamaan enää ketään ja seurustelut jäävät pinnallisiksi ja siten lyhyiksi.

- Ei ole kotoa tai lähisuvusta malliesimerkkiä onnellisesta avioliitosta ja perheestä

- Ei halua lapsia eikä ole onnistunut löytämään vastaavanlaista kumppania.

- on ujo eikä pysty tekemään aloitetta tai edes käy paikoissa joissa vastakkainen sukupuoli tekisi aloitteita.

- Ei pidä parisuhdetta merkityksellisenä asiana ollenkaan.

- Ei vaan löydä mieleistään miestä tai jos löytää, niin suhteesta ei kuitenkaan tule mitään pysyvää toisen osapuolen taholta. Joillekin (kuten itselleni) ei vaan suoda sitä onnea elämässä että löytäisi juuri sen minulle kuuluvan ja sopivan ihmisen jonka kanssa molemmin puolin tuntuisi siltä että "tämä on tässä".

Vierailija
420/953 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikea löytää itsestäni kopiota eli samanlaista naista mitä minä minä itse olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi