AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
ainakaan laurean varasijat ei liiku...
Tänään liikkui! Pääsin Laureaan 1.varasijalta (sosionomi)
Onnea kaikille opiskelemaan päässeille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovun kohta toivosta kun tässä on useempi viikko roikuttu varasijalla 1 ... 🥺
Niin mä kans😫 olen ihan pettynyt kun luulin pääseväni vihdoin opiskelemaan, mutta varasijat eivät liikkuneet nyt 2 viikko ja en pystyy usko, että varasijat liiku enää tästä eteenpäin. Eli tuntuu, että taas jään ilman opiskelupaikka.
Hei lukekaa vanhoja ketjuja (hakutoiminnolla löytää): varasijat on liikkuneet heinäkuun loppuun asti!
Suurin rysäys tulee luultavasti 15.7.
On tosi kiusallista kun huomaan että kaverini eivät ole aidosti iloisia puolestani kun pääsin viimein opiskelemaan... Ei aikuisen ihmisen elämän pitäisi kaatua siihen että joku kaveri on muuttamassa muualle
Miksi tuolla Vipusessa ei ole kaikkia koulutusohjelmia? Toisen löysin, toista ei ollut ollenkaan. Samasta kouluta kyse..
Katoitko varmasti syksyn haun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainakaan laurean varasijat ei liiku...
Tänään liikkui! Pääsin Laureaan 1.varasijalta (sosionomi)
Onnea! 😊
Tää pitäis olla kiellettyä, tällainen ihmisten kiusaaminen. Kauanko tällä kakkosvarapaikalla pitää roikkua, kuka vastaa seurauksista, jos roikunnan jälkeen jäänkin ulkopuolelle😵💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mä kans😫 olen ihan pettynyt kun luulin pääseväni vihdoin opiskelemaan, mutta varasijat eivät liikkuneet nyt 2 viikko ja en pystyy usko, että varasijat liiku enää tästä eteenpäin. Eli tuntuu, että taas jään ilman opiskelupaikka.
Hei lukekaa vanhoja ketjuja (hakutoiminnolla löytää): varasijat on liikkuneet heinäkuun loppuun asti!
No silloin on lian myöhästä, jos pääseekin, koska koulut alkaa elokuussa ja miten noin nopeasti ehti löytää asunto toisen kaupunkiin ja päiväkoti paikka lapsille jos on lapsi.
Oho, en!
Katsoin vahingossa kevään haun kun ajattelin, että kevään yhteishaussa hain. Kiitos. Ehkä tässä sittenkin on vielä mahkuja, nimim. varasija 1 roikkuva...
Kevään kohdalla kaikki paikat oli otettu jo vastaan niin meinasi toivo loppua. Mutta tämä toki selittää asian. Kiitos!
Käyttäjä10253 kirjoitti:
Käyttäjä43883 kirjoitti:
Piinaava odotus palkittiin!
Tänään sain paikan 1 varasijalta 😍 en voi uskoa.
Unelmat toteutuu ja musta tulee sosionomi!Mahtavaa!!! Mistä sait paikan, ja paljonko sulla oli pisteitä?
Hitusen vajaa 62 pistettä, Xamkkiin Kotkan kampukselle 😊
Oon maailman onnellisin.
Vierailija kirjoitti:
Oho, en!
Katsoin vahingossa kevään haun kun ajattelin, että kevään yhteishaussa hain. Kiitos. Ehkä tässä sittenkin on vielä mahkuja, nimim. varasija 1 roikkuva...
Kevään kohdalla kaikki paikat oli otettu jo vastaan niin meinasi toivo loppua. Mutta tämä toki selittää asian. Kiitos!
Mulla oli sama ahdistus😂vähän epäloogista tietty, että keväällä hakijat joutuvat etsimään syksyn yhteishakua.
Vierailija kirjoitti:
Tää pitäis olla kiellettyä, tällainen ihmisten kiusaaminen. Kauanko tällä kakkosvarapaikalla pitää roikkua, kuka vastaa seurauksista, jos roikunnan jälkeen jäänkin ulkopuolelle😵💫
Älä luovu toivosta
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa, jaksaa
Montako siellä on vastaanottamatta, montako paikkaa jaossa kaikkiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloin on lian myöhästä, jos pääseekin, koska koulut alkaa elokuussa ja miten noin nopeasti ehti löytää asunto toisen kaupunkiin ja päiväkoti paikka lapsille jos on lapsi.
1.8 saakka on mahdollista päästä varasijoilta opiskelemaan. Lisäksi niillä koulutuksella joilla jää vapaita paikkoja on heinäkuun lopussa aivan elokuun alussa lisähaku ja niihin ehditään pidetään pääsykokeetkin. Kouluthan alkaa vasta elokuun viimeisillä viikoilla.
Epätoivoisesti itse roikun 4 varasijalla xamkin ympäristöteknologiaan ja mitään muutosta ei ole varasijoissa tapahtunut hetkeen 🙄. En kuitenkaan luovu toivosta vielä vaikka vähän ankeelta näyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, en!
Kevään kohdalla kaikki paikat oli otettu jo vastaan niin meinasi toivo loppua. Mutta tämä toki selittää asian. Kiitos!Mulla oli sama ahdistus😂vähän epäloogista tietty, että keväällä hakijat joutuvat etsimään syksyn yhteishakua.
Siellä ne on laitettu sen mukaan koska koulutus alkaa. Kun keväällä haetaan koulutus alkaa syksyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, en!
Kevään kohdalla kaikki paikat oli otettu jo vastaan niin meinasi toivo loppua. Mutta tämä toki selittää asian. Kiitos!Mulla oli sama ahdistus😂vähän epäloogista tietty, että keväällä hakijat joutuvat etsimään syksyn yhteishakua.
Siellä ne on laitettu sen mukaan koska koulutus alkaa. Kun keväällä haetaan koulutus alkaa syksyllä
Juu nyt on ymmärretty, kevään yhteishaussa hakeneet etsivät tuloksensa syksyn yhteishausta.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoisesti itse roikun 4 varasijalla xamkin ympäristöteknologiaan ja mitään muutosta ei ole varasijoissa tapahtunut hetkeen 🙄. En kuitenkaan luovu toivosta vielä vaikka vähän ankeelta näyttääkin.
DIA-haun tulokset ei vielä ole tulleet ja ne voi jonkin verran muuttaa amkin teknillisten alojen tuloksia.
Itse ainakin odottelen yhteishaun tuloksia vielä ennen kuin hyväksyn Lutin paikkaa