AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan odotettavissa liikkumisia nyt juhannuksen aikana?
Ei ainakaan ihmiset järjestelmiä päivitä. Kaikki lähtivät juhannuslomille eilen ja palaavat maanantaina. Jos joku robotti päivittää, niin siinä tapauksessa voivat liikkua.
Just sitä tässä pähkäilenkin, liikkuvatko jonot automaattisesti, vaiko päivittääkö niitä joku?
Uskon että on automatiikasta kyse
Mulla ainakin oli tänään pudonnut varasija.. 6. vaihtoehdosta tosin Fysioterapia 33->31 😅
Katsoin viime vuoden vastaavan ketjun: opintopolku kyllä päivittyy viikonloppuisinkin
Oma varasija päivittynyt myös. Se on tosin 453 ja odottelen mahdollisuutta hyväksyä alemman
Mä oon ihan pettymässä kun mun kohdalta ei liikkunut varasijat koko viikon ja oon varasijalla 7. Pelkän, että ei liikkuu enää ja jään taas ilman opiskelupaikka.😫
Syksyllä mulla liikku varasija 7->4 ja siihen jäi. :S
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan pettymässä kun mun kohdalta ei liikkunut varasijat koko viikon ja oon varasijalla 7. Pelkän, että ei liikkuu enää ja jään taas ilman opiskelupaikka.😫
Mä oon varasijalla 12, Lapin yliopistoon, samat fiilikset, mutta toivon, että kun muut yliopistot paljastaa tulokset niin voisin ehkä päästä...
Vierailija kirjoitti:
Surullista, jos mulle käy kans sama, koska tää oli neljäs kerta kun olin hekemassa ja joka ikinen kerta jäin varasijalle en enää vaan jaksaa jos taas opiskelupaikka jää saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, jos mulle käy kans sama, koska tää oli neljäs kerta kun olin hekemassa ja joka ikinen kerta jäin varasijalle en enää vaan jaksaa jos taas opiskelupaikka jää saamatta.
Haitko vain yhteen? Amk vai yo?
Viime vuonna osa nousielokuun alkuun saakka moniakin pykäliä varasijoilta ylös ja opiskelupaikkaan Amk-puolelta. Etsivsnha ketju!
Mitä Vipunen (tilastosivu) sanoo vastaanotetuista paikoista nyt?
Kuu. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jännittää se, että menen aikuisena (lue keski-ikäisenä) opiskelemaan nuorten keskelle. Omaan kohteeseni otettiin 80% ensikertalaisia. Muita samassa tilanteessa?
38 vuotiaana nyt opiskeleen
Täällä kans vanhempaa tuotantoa -86 syntynyt. Mieli kyllä edelleen niinku parikymppisellä :D
Oon myös vanhus, -87 syntynyt. Sinne vaan itsekin lähden teinien keskelle 😄
Hah, mä olen 45v ja amk kutsuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala? Mulla oli tosi suosittu kohde ja syksyllä oli vain muutamaan paikkaan haku. Lisäksi en ole ensikertalainen. Joten toivoa on sulla enemmän, uskoisin. 😊 Pidän peukkuja!
Miksi Vipusessa Labin Lappeenrannan yksikön fyssarikoulutuksen kohdalla lukee, että paikan vastaanottaneet 1-4? Muissa lukee kappalemäärä ihan selkeästi, mutta tuon koulutuksen kohdalla on noin.
Taidan vetää pohjat, oon syntynyt-74 🤣 ja eiku opiskelemaan vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala? Mulla oli tosi suosittu kohde ja syksyllä oli vain muutamaan paikkaan haku. Lisäksi en ole ensikertalainen. Joten toivoa on sulla enemmän, uskoisin. 😊 Pidän peukkuja![/quote
Olen ensikertalainen ja ala on tradenomi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Vipusessa Labin Lappeenrannan yksikön fyssarikoulutuksen kohdalla lukee, että paikan vastaanottaneet 1-4? Muissa lukee kappalemäärä ihan selkeästi, mutta tuon koulutuksen kohdalla on noin.
Mistä näitä näkyy ja mikä toi Vipunen juttu on?
Vierailija kirjoitti:
Koska paikan vastaanottaneita on alle neljä , sitä lukumäärää ei kerrota tarkasti? Eihän vielä näitä paikkoja ole voinut ottaa vastaan kuin ne, joilla tuo on ollut se ykköshakutoive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska paikan vastaanottaneita on alle neljä , sitä lukumäärää ei kerrota tarkasti? Eihän vielä näitä paikkoja ole voinut ottaa vastaan kuin ne, joilla tuo on ollut se ykköshakutoive.
Niin joo, kuulostaa järkevältä.
Onkohan odotettavissa liikkumisia nyt juhannuksen aikana?