Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet 6 vuoden kuluttua?

Vierailija
14.03.2023 |

Pieni tulevaisuuden tilitys ja etappien paalutus: Minä kuuden vuoden päästä olen valmistunut kauppatiet. maisteriksi ja toimin omassa yrityksessäni. Naimisissa nykyisen poikaystävän kanssa ja ensimmäinen lapsi syntynyt. Asuntolainaa on, mutta pärjäämme. Asumme jossain Hämeenlinna-Helsinki - välillä.

Tuotahan se on, elämä kulkee 5-6 vuoden sykleissä. Mitä sinä haaveilet / tavoittelet 6 vuodessa?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuollut. Joutaa kuollakin, olen jo 50v.

Vierailija
62/68 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän tässä ja nyt

En viiden vuoden päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyen luin joku päivä sitten aivan fantastisen jutun Tunne ja Mieli-sivustolta, kannattaa jokaisen luottaa siihen että "elämä kantaa", tavoitteellisuus lisää omaa hyvinvointiasi, et ole tuuliajolla vaan voit vaikuttaa siihen mitä elämä tuo tullessaan.

Tässä tämä mainio psygologin juttu: https://www.tunnejamieli.fi/2018/04/16/tavoitteellinen-elama-voi-vieda-…

Vierailija
64/68 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun uudehkossa asunnossa yhdessä vaimoni kanssa, joka ei vielä tänä päivänä tiedä että hänestä tulee vaimoni. Meillä on koira tai kaksi, vaimolla ehkä hevonen tai hevosia. Olen vaihtanut työuran yrittäjyyteen. Vietämme osan vuodesta ulkomailla.

Vierailija
65/68 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmistunut kauppatieteiden tohtoriksi. Työskentelen tutkijana yliopistossani. Olen julkaissut kaksi tai kolme kirjaa. Omistan nykyisen kotini lisäksi siirtolapuutarhamökin muutaman kilometrin päässä, jossa touhuan kesäisin. Lapsi kolmasluokkalainen ja samat perhesuhteet kuin nytkin, sama puoliso. Harrastan joogaa ja kuntosalia sekä purjehdusta, lukemista ja puutarhanhoitoa.

Vierailija
66/68 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin 60 v. Kaikki Lapset ovat poissa kotoa. Kahdestaan joko matkustelemme tai olemme mökillä. Ja työelämässä tietty vielä.

Vierailija
67/68 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 silloin. Toivottavasti olen kuollut, mutta muuten varmaan jumitan samassa työssä kun en muuhunkaan pysty.

Vierailija
68/68 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut muuttoa töihin Saksaan, Norjaan, usaan tai miksei puolaan/tsekkeihin. Suomi on muuttumassa kovaa vauhtia mahdottomaksi paikaksi elää ja haluaisin kannustaa lastani rakentamaan elämänsä parempaan paikkaan. 3 vuoden päästä hänellä jatko-opinnit edessä eli siihen saakka peliaikaa saada innostumaan muutosta pois täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi