Everything Everywhere All at Once
Kommentit (84)
Tämä meni nytkin leffassa, ja kävin katsomassa, kun jäi aikaisemmin näkemättä. Jos olisin tiennyt, että on täynnä Kung fu -taisteluita alapäähuumorilla höystettynä, niin olisin varmaan jättänyt väliin. Tykkään usein katsoa elokuvia ilman tarkkaa tietoa siitä, mitä on odotettavissa, mutta välttelen tiettyjä kategorioita, kuten toimintaelokuvia. Vaikka olisi miten hyvin tehtyjä jaksoja, mutta itselleni on vaan puuduttavaa jokin vyölaukulla ympäriinsä lätkiminen.
Ehkä se kivitarina kauniine maisemineen oli paras osa ja aika hauskakin.
Vanha ketju, mutta tv näytti perjantai-illan ratoksi 2.1. 2025. Oli se. Mitään huumoria tai hauskaa en nähnyt. Hirveetä mäiskintää. Velttoja nakkisormia? Patsaita ahteriin? Sähellystä ja mäiskintää. Jos en olisi lukenut etukäteen hs juttua, en ois ehkä ymmärtänyt mitään koko sillisalaatista. Rahat takaisin, jos ois teatteriin eksynyt. Huumeaivojen tuotos. Oskareita?!!
Petyin tähän elokuvaan itse voimakkaasti, katsoin sen takia kun on niin palkittu ja kehuttu, jopa mestariteokseksi ylistetty. Mielestäni lapsellista huumoria eikä mitenkään omaperäistä tai kekseliästä. Syvällisyyttä en löytänyt kuin pintaraapaisulta äidin ja tyttären välisen suhteen käsittelemisessä ja elämän tarkoituksen miettimisessä, että mikä loppujen lopuksi on tärkeää ja merkitsee. Näyttelijät jäivät vauhdin ja toiminnan varjoon, eivät saaneet todellista tilaisuutta näyttelemiseen. Sekava seurata ja tylsä, meinasin jättää kesken 1 h 15 min kohdalla. Ehkä en vain jotenkin kokonaan ymmärtänyt, toiset tykkää tästä hyvin paljonkin!
Mä kävin tänään elokuvateatterissa katsomassa uusimman Shazam elokuvan ja samalla huomasin, että Everything Everywhere All at Once on taas laitettu elokuvateattereihin.
Mä kävin viime vuoden syksyllä sen katsomassa elokuvateatterissa, että mahtaa Oscarit vaikuttaa siihen mitä elokuvateatterissa näytetään uudestaan.