Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuollut ja elävä sekoittuvat unissa

Vierailija
13.03.2023 |

onko kellään kokemusta unista, joissa unen hahmo on samaan aikaan kaksi eri henkilöä? Näen usein unta miespuolisesta ystävästä, joka on unessa samanaikaisesti yli 10 vuotta sitten kuollut miesystäväni. Herätessäni en osaa sanoa kumpi unen mies oli ja erosivatko he toisistaan jotenkin. viime yönä näin unen, jossa halasin ystävää sanoen "ei mitään hätää", ja samalla kuollut miesystävä halasi mua sanoen samat sanat. Haistoin jopa miehen tupakanhajun unessa. Tosi hämmentäviä tällaiset unet.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unien symbolikielessä on eri henkilöt samassa joskus tai toisten roolissa. Tietysti ex-tuttuja tai miehiä ei ole miellyttävää nähdä unessa, voi ällöttää puoli päivää. Itse irrottaa, mutta joku menneisyyden juttu työntyy sinne. Jokin ajatus ehkä triggeröi unen illalla, joku pieni, ei kovin erikoinen. Monta asiaa pakattu samaan uneen tavallaan. Ennen unta ja jo päivällä voisi ajatella muita asioita, jotain miellyttäviä. Joillakin tulee muiden asiat uneen, vaikka palstalta tai kaupungista jossa asuu. Onkohan jotain tekniikkaa saada parempia unia.

Vierailija
2/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monesti nään exästä unta joka vaihtuu sitten välillä toiseksi exäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli Woltissa ilmotus "kuollut ihminen on nähnyt tilauksesi"

Vierailija
4/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään usein sellasta unta et harrastan kiihkeää seksiä jonkun naisen kanssa joka onki kuollut anoppini

Vierailija
5/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo useinkaan en herättyäni pysty sanomaan oliko unen henkilö nyxä vai joku exä. Ei väliä onko ihminen kuollut vai ei, unissani pyörivät joka yö.

Vierailija
6/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kovin yllättävää, että hermoverkko johon on tallentunut kaksi henkilöä, sekoittaa öisissä ylläpitoputsausajoissaan näitä muistijälkiä keskenään.

Anna sekoittua, unet ovat vain aivojen roska-auton ajelua.

Vierailija
7/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon vahvasti unien maailmaan, joku sanoma niillä unilla on. Alitajunnasta tulevia kuvia,, mutta miksi juuri ne kuvat sillä hetkellä?

Vierailija
8/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unimaailma on mielenkiintoinen mutta se on kuitenkin aika arkinen todellisuus jota mieli yöllä käsittelee. Monet unien ihmiset ovat kuuluneet tai kuuluvat tavalla tai toisella elämäämme.

Vierailija
9/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen värikkäitä unia joka yö, tuntuu kuin olisi jossain Twin Peaksin unikohtauksessa. Kuolleita ihmisiä jatkuvasti.