Foodora on kehittänyt tuotteisiin 0.8 euron palvelumaksun
Joka maksetaan tuotteen ja kotiinkuljetuksen lisäksi.
Aikamoista rahastusta.
Kommentit (25)
Tilasin eilen pizzaa, muistaakseni palvelumaksu oli 50 snt. Vähän outo ylimääräinen maksu kyllä.
Ihan kuin Wolt olisi sen halvempaa - älä viitsi naurattaa.
Kannattaa opetella kokkaamaan itse, niin pääsee halvemmalla.
Jos ravintolalla on oma kotiinkuljetuspalvelu, niin tilatkaa suoraan ravintolasta. Tai jos mahdollista niin noutakaa itse ruoka kotiin. Alustatalous on syöpä jota ei kannata tukea.
Vierailija kirjoitti:
Pakkauskulut. Ainahan muovi- ja paperikassi maksaa, kaupassakin
Kyseisestä summasta ei mene senttiäkään kuljettajalle tai pitserian yrittäjälle vaan laadun parantamiseen eli osakkeiden omistajien osinkoihin.
Woltit, foodorat tuli vasta muutama vuosi sitten, eiköhän me osata palata aikaan jolloin käytin itse hakemassa tai syötiin paikan päällä (tai tehtiin itse)
Jotkut vastaavat palvelut ulkomailla veloittavat lisämaksun huonosta säästä, se varmaan seuraavaksi.
Tuon "palvelumaksun" päälle yrittäjältä otetaan vielä 30 % tuotteen hinnasta.
Yrittäjille ei jää melkein mitään käteen kun foodora tai wolt syö voitot.
Käytän ravintolan omaa kuljetusta aina kuin mahdollista. Harmi, että ne tuntuu enemmänkin vähenevän kuin lisivän.
Tää keskustelu on nyt vähän vanha, mut palvelumaksu nous jälleen kerran ja nyt se on kaunis 0.99€
Muutenkin kaikki hinnat ja kuljetusmaksut noussut (ymmärrettävästi), mut sit Foodora nostaa kovaa vauhtia omaa käyttöhintaa, nii eipä se paljoo houkuttele käyttää heidän sovellusta.
Menee nykyään usein yli ton 0,99€ enkä ollut tästä edes tietoinen eli hyvin heikolla tiedottamisella tämän ilmoittivat jos edes ilmoittivat mitään. Törkeetä kun on jo maksanut pron.
Tämä yritys kyllä tekee miinusta mutta ehkä koska ovat käyttäneet kampanja/kehitys rahoja huonosti ja heillä on liika ja ylipalkkaisia henkilöitä töissä.
Suunta kuitenkin huonompi ja pitää olla tarkkana ei kannata enään ostaa mitään vuosi-tilauksia.
Vierailija kirjoitti:
No jos yrittäjillä on omat kotiinkuljetuspalvelut, kannattaa käyttää niitä.
Kuka pöljä noista lafkoista tilaa jotain lettua karvaranteelta 🤮🤮🤮 hyi helvetti mitä moskaa
Vierailija kirjoitti:
Ei niiden yrittäjien ole pakko olla foodoran listoilla.
Tämä siksi,että foodora voi (kerätä maksimaaliset voitot) kehittää palvelua kuten yhtiö kertoi.