Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako ostaa lantopohjan lihasten harjoituskuulat?ov

Vierailija
24.11.2006 |

En jotenkin jaksa tehdä jumppaliikkeitä ja tuntuu että olisi mukavampaa jos olisi kuula. Olen kuitenkin kuullut että seksijkaupan kuulat eivät ole niin hyvät vaan kannattaisi ostaa Instrusta Aquaflex-kuulat säädettävillä painoilla. Ne maksavat kuitenkin ilm. n. 50 euroa... Kertoisitteko omia kokemuksianne kuulista seksikaupan vs. instrun. Seksikaupan kuulat ovat kai usein aika painavat joten jos lihakset ovat heikossa kunnossa ei niitä voi oikein käyttää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vaan kuulan sisään ja tein kotihommia samalla.

Gynekologi kyllä sanoi, että kuulienkin kanssa pitää tietoisesti tehdä jumppaliikkeitä. Tiedä sitten.

Nyt ei tuu enää kuulia käytettyä, vaikka lihaskuntoa pitäis petrata. Satunnaisesti muistaessani jumppaan lihaksia bussia odotellessa tai muuna joutoaikana. Supistan laskien viiteen ja rentoutan laskien kymmeneen. Gynekologini antama jumppaohje.

Lisäksi käyn jumpassa, jossa sielläkin tehdään vatsa- ja lantionpohjanlihasten liikkeet. Toivoisin niitä kuitenkin enemmän! Pilates kuulemma hyvä lantionpohjanlihaksille, en ole itse kokeillut.

Vierailija
2/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulat sekä sauva seksikaupasta, olen ajatellut ostaa ne kuulat sieltä, mielelläni kuulisin kokemuksia muilta. jumppailen lihaksia aina kun muistan (töissä), mutta varmasti kuulilla sais lisäpotkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin jälkeen lantiopohjan lihakset ' kipeinä' , siis samalla tavalla kun jos on harrastanut liikuntaa ja lihakset kiepytyy. Varmaan aika huonossa kunnossa ovat siis.

Vierailija
4/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vakavasti: Eihän seksi saa ruveta velvollisuudelta maistumaan, joten kandee lisäksi varmasti tehdä jotakin lihasjumppaa.

Vierailija
5/8 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin seksikaupasta kuulat ja ne olivat aivan liian isot. Ne ei olis pudonneet, vaikka olisin mitä hyppyjä tehnyt ne sisällä. Ei mitään hyötyä ollut niistä. Roskiin menivät. Olisko olleet 3-4 cm halkaisijaltaan. Kaksi silikonipäällysteistä kuulaa toisissaan kiinni.

Olen nähnyt myös sellaisia 2 cm tai jopa alle halkaisijaltaan kuulia, en ole tosin kokeillut. Marmorikuulan näköiset ja painavat, eivät olleet toisissaan kiinni. Luulen, että kun sellaiset öljyäisi tai laittaisi liukkaria, niin aika rivakasti pitäisi puristaa, etteivät putoa.

Vierailija
6/8 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekistaki nuita kuulia?

Vierailija
7/8 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin (tilasin netistä) seksikaupan laadukkaat kuulat alle 20¿. Ovat toimineet moitteetta.

Vierailija
8/8 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen synnytystä lainailin mutsin kuulia, sellaisia kullan värisiä irrallisia, ja melko painavat.

Synnytyksen jälkeen nehän ei sitten pysyneetkään sisällä. Ostin sitte sellaiset siliconipäällysteiset puolet isommat narulliset. Ovat toimineet hyvin, ja pidän säännöllisesti. Käyttöaika vaan tahtoo vaihdella paljonkin. Joskus vaan tunti, mutta eilenkin olivat koko päivän. Kuitenkin lihakset pysyvät timmissä kunnossa tällä tavalla.

Se pissankarkailukin (vähäinen) loppui kokonaan.