Huomenna olisi tärkeän tentin uusinta, mutta en ole lukenut siihen lainkaan
En päässyt ensimmäisellä kerralla läpi eikä päässyt moni muukaan. No nyt pitäisi yrittää uudestaan, mutta en ole ehtinyt lukemaan. Jos on ollut vapaata töiltä ja muilta opiskeluilta, niin olen ollut niin väsynyt, että lukemisesta ei ole tullut mitään koska mitään ei jäänyt päähän. Joten luovutin sitten ja nyt sitten olen huomenna ihan nesteessä tuossa tentissä.
En ole ainoa huomenna yrittämässä tuota uusintaa vaan muitakin tosiaan, jotka yrittää saada sen läpi. Muutaman tiedän joka sai kyllä läpi, mutta numeroksi 1 tai 2, ja haluavat korottaa arvosanaa.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mutta tällä palstalla on aikaa roikkua?
No alkaa olla aika myöhäistä tässä kohtaa lukemaan kunnolla tenttiin. En voi valvoa yön läpi ja lukea vaan pakko mennä nukkumaan ajoissa illalla kun on aikainen herätys ja ajomatkaa kouluun.
Jonkunlaista tärppilistaa aion nyt kyllä tehdä jos saisi tentissä sen verran pisteitä kasaan, että saisi edes 1. Sen jälkeen voisi myöhemmin koittaa korottaa ja lukea paremmin siihen.
Miksi ylipäänsä menet tenttiin? Saako uusia rajattomasti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäänsä menet tenttiin? Saako uusia rajattomasti?
Ei saa uusia rajattomasti. Jos jätän huomenna menemättä, niin se katsotaan silti suorituskerraksi.
Minäkin suosittelen tärpppejä. Olen itse päässyt monesta tentistä läpi lukemalla vain olennaisimpia juttuja.
Ehdit ihan hyvin vielä lukea. Kännykkä pois! Kertaa myös ekan tentin kysymykset, sillä jotkut tentaattorit rakastavat kysyä samoja.
Missä noin huono taso on? Joku amis?
Opiskelija ehkä papereissa korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä noin huono taso on? Joku amis?
Ainakin jokaisessa Suomen yliopistossa.
Mutta tällä palstalla on aikaa roikkua?