Missä vaiheessa laitat liukkaria?
Ennen esileikkiä? Juuri ennen yhdyntää? Saako mies katsoa kun laitat? Katsooko mielellään? Oma mieheni ei mielellään katso ja kääntää aina pään pois siksi aikaa. Kysyn sen takia että itselle tulee aina vaivaantunut olo kun pitää laittaa liukkaria kun mies odottaa ja on valmis seksiin. En tiedä missä vaiheessa sitä oikein pitäisi laittaa.
Kommentit (72)
Siinä vaiheessa kun alapäätä aletaan räplätä. Käytän liukuvoidetta aina niin kumppanien kanssa kuin masturboidessakin. Pelkkään klitan hieromiseen voi riittää omakin kosteus, mutta dildon kanssa ja useimmiten yhdynnässä liukkari on välttämätön. Kondomit varsinkin kuivuvat nopeasti.
Olen niin tottunut liukkarin käyttöön, etten edes ajattele että minun pitäisi kostua luonnostaan enemmän. Tärkeintä, että seksi tuntuu hyvältä.
Kyllä mun mies laittaa aina minulle, ja minä hänelle. Meillä onkin paljon käsiseksiä.
Ennen kuin upotan sormeni naisen anukseen.
Mieheni saa mut niin valuvan märäksi, että liukkarista olisi vain haittaa.
En ole koskaan käyttänyt, mutta luulin, että sitä hierotaan kumppaniin, eikä itseensä.
Tapailumies tykkää litisevän märästä, oikein kastelee paikat liukkarilla heti alkuun, kädet peniksen, pil..llun.
Vaikka nuolisi tai olisi saanut jo, tykkää runkata märkää mätästä.
Liukkari on nuoltavaksi tarkoitettu.
Yllätyin eroja kertoja siitä, nyt jo tottunut, oli penis märkä pil..lumehuista tai liukkarista, voin vetää käteen tai ottaa suihin
N53 edelleen nauttii mausta.
Laitetaan esileikin jälkeen, juuri ennen yhdyntää.
Jo paljon ennen yhdyntää, tuntuu hyvältä, kiihottaa
Liukkareita on sellasiakin jotka ei imeydy aivan heti ihoon, ja sellanen vasta hyvää tekeekin.
No joko mies laittaa omaan reikäänsä tai sitten minä penikseeni ennen yhdyntää. Onpa outo kysymys.
Siinä 70-ikävuoden paikkeilla, kun lakkaa kostumasta.
Minä aina naiselle laitan. Ensin oma erektio kokonaan ja sitten naiselta anaalia sormella pumpaten. Samalla se reikä avautuu hyvin niin on molemmista mukavaa.