Surullisin ihmiskohtalo minkä tiedät?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blanche Monnier. Hän oli 1800-luvulla Ranskassa elänyt seurapiirikaunotar, jonka äiti ei hyväksynyt hänen sulhastaan. Äiti lukitsi Blanchen vintille 25 vuodeksi. Nainen löytyi huoneesta alastomana ja vakavasti aliravittuna. Hän ei ollut nähnyt koko aikana kertaakaan auringonvaloa tai muita ihmisiä, ruoaksi hän sai vain tähteitä, eikä hänelle annettu mahdollisuutta peseytymiseen. Blanchesta on olemassa kuvia sekä hänen nuoruudestaan että tilanteesta, jossa hänet löydettiin. Kuvat riutuneesta naisesta ovat hirveintä, mitä olen nähnyt.
Piti googlettaa tämä nainen ja hyi olkoot mikä kohtalo! Miten vanhemmat voivat olla noin julmia lapselleen! Ollut kaunis nuori nainen tämä Blanche.
Vähättelemättä Blanchen kohtaloa, suomalainen rikosaiheinen tubettaja Annukka Lascelles on tehnyt Monnierin tapauksesta erityisen mielenkiintoisen videon youtubeen, avaten tapausta ranskalaisiin lähteisiin perustuen ja tuoden siihen hieman toisenlaisia näkemyksiä. Ei tee silti tapauksesta yhtään sen vähemmän inhottavaa, mutta tuo esille etteivät asiat aina ole siltä miltä ensisilmäyksellä näyttävät. Vähän ohi, mutta tykkään muuten Lascellesin rauhallisesta ja asiallisesta tavasta kertoa rikostapauksissa, hän ei mässäille julmuuksilla.
“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.”
Se jozel fritzin uhri oma tytär jonka jozel telkesi kellariin yli 20 vuodeksi, käytti seksuaalisesti hyväkseen ja synnytti isälleen 7 lasta josta 1 kuoli syntymän jälkeen, hirveät olosuhteet:(
Paavo Väyrysen elämä ainakin on yhtä kärsimystä. Miettikää itse minkälaista helvettiä elämä on kun aina peiliin katsoessa siellä onkin Väyrynen.
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen Junko Furuta, jota teinipojat ja heidän kaverinsa kiduttivat muistaakseni 40 päivän ajan, kuolemaan saakka. Voitte lukea wikipediasta, mutta ei ehkä kannata.
Luin ja järkytyin kuinka paha ihminen voi olla.
Kaikki murhat ja varsinkin hitaat raa at kidutukset jossa uhri kituu monta päivää.
Kaikki ne joita on kidutettu ja kiusattu, kauhea aihe ajatella ede.
Mun äiti on surullisin ihmiskohtalo minkä tiedän. Neljästä lapsestaan emme kukaan pidä hänestä ihmisenä koska on niin myrkyllinen, ahdistava, negatiivinen persoona. Emme osaa auttaa häntä, emme ole ikinä osanneet eikä totta puhuen halunneetkaan. Negatiivisuus ja toksisuus tarttuu ja sumentaa myös ympäristön. Soitin hänelle perjantaina pitkästä aikaa ja Luoja minua auttakoon, en ihan heti toista virhettäni. Sori äiti, hyvää kevättä ja sillai.
Tämän palstan vakijankkaaja joka spämmää hólvíkáárista, makarooniresepteistä ja jógurtista.
Surullista että tuhlaa ainoan elämänsä noin.
Tässä tulikin jo monta.
Vähän vähemmän dramaattinen mutta surullinen kohtalo oli eräällä toimittajalla jolla on blogikin ollut. Otakiinnimandariini on / oli blogin nimi. Hänellä tosin elämässä oli paljon hyvää, mutta mua riipaisi se kun hänellä oli lapsuus ollut turvaton ja epävakaa, ja jollain tapaa se yhä heijasteli hänen aikuisiässäänkin, kaverisuhteissa ja tavassa miten näki itsensä. Löydettyään miehen jonka kanssa mennä naimisiin ja perustaa oma perhe, hän saikin syövän ja menehtyi siihen. Hän kirjoitti blogissaankin että miksi ei kukaan kaveri edes soita enää.
Jotenkin niin riipaisevaa, että koko ikänsä sitä viettää odottaen sitä sopivaa ihmistä ja yhtäkkiä kaikki toiveet viedään pois nuoren ihmisen elämästä. Hän oli perhettä selvästi toivonut elämäänsä, omaa lasta.
Hyvää kohtalossa oli muuten se että vihille ehtivät mennä miehensä kanssa, mutta liitto jäi tietenkin kovin lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulikin jo monta.
Vähän vähemmän dramaattinen mutta surullinen kohtalo oli eräällä toimittajalla jolla on blogikin ollut. Otakiinnimandariini on / oli blogin nimi. Hänellä tosin elämässä oli paljon hyvää, mutta mua riipaisi se kun hänellä oli lapsuus ollut turvaton ja epävakaa, ja jollain tapaa se yhä heijasteli hänen aikuisiässäänkin, kaverisuhteissa ja tavassa miten näki itsensä. Löydettyään miehen jonka kanssa mennä naimisiin ja perustaa oma perhe, hän saikin syövän ja menehtyi siihen. Hän kirjoitti blogissaankin että miksi ei kukaan kaveri edes soita enää.
Jotenkin niin riipaisevaa, että koko ikänsä sitä viettää odottaen sitä sopivaa ihmistä ja yhtäkkiä kaikki toiveet viedään pois nuoren ihmisen elämästä. Hän oli perhettä selvästi toivonut elämäänsä, omaa lasta.
Hyvää kohtalossa oli muuten se että vihille ehtivät mennä miehensä kanssa, mutta liitto jäi tietenkin kovin lyhyeksi.
Lukiko jossain koska tää emmi kuoli? viime vuoden tammikuussa vai?
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen Junko Furuta, jota teinipojat ja heidän kaverinsa kiduttivat muistaakseni 40 päivän ajan, kuolemaan saakka. Voitte lukea wikipediasta, mutta ei ehkä kannata.
Kauhea kohtalo.eivät edes eläimet ole niin kieroutuneita ja julmia kuin kiduttajat.olisivat ansainneet kuolemantuomion.ilmankos kiinalaiset nimittivät ko.kansaa kääpiöpiruiksi.
Vierailija kirjoitti:
Varoituksesta huolimatta menin ja luina ja nyt toivon että en olisi koska hyi h******* . Nykyisin tekijät on vapaalla jalalla.
(tuleekohan viesti nyt läpi.. äsken meni sensuuriin)
Vierailija kirjoitti:
Se japanilainen säteilyonnettomuuden uhri, nimikin viittasi kipuun, Ouch tai sinnepäin.
RIP
Hisashi Ouchi.
Asiasta mitään tietäville tämä kuva miehen DNA:sta antaa viitettä siitä miten kävi.
Oma tyttäreni<3 Vaikka tottakai vielä on toivottavasti aikaa paljon jäljellä, ja onneakin hänelle sutuu varmasti.
Tähän mennessä hänen elämänsä on ollut yhtä taistelua. Tiedättekö niitä ihmisiä jotka ovat itse kuin taivaasta tippuneita enkelitä. Tekevät kaiken muiden eteen, rakastavat suurella sydämellä jne. Silti ja ehkä juuri ivallisesti sen takia, hän tutustuu aina vääränlaisiin ihmisiin. Kolme parisuhdetta joista jokaisessa häntä on käytetty seksuaalisesti, taloudellisesti hyväksi. Näiden suhteiden takia tyttäreni on jättiveloissa ja ikää 25. Hän on masentunut ja ahdistunut ja hänellä on traumaperäinen stressihäiriö. Ystävyyssuhteissa hän on aina ollut aina sellainen kolmas pyörä. Kertoi minulle ettei hänellä ole tällä hetkellä ainuttakaan ystävää. Vaikea uskoa kun persoonana tyttäreni on niin aito ja mukava kaikille. Ei vaan kykene tällä hetkellä olemaan ystävä, koska on sairas:/
Hän on kaunis, yksinäinen nuori nainen.
Tulevaisuus oli valoisa, kaikki edellytykset pärjätä. Ainoa mitä voin toivoa on että hän selviää. Autamme perheenä toki, mutta kovimman työn joutuu tehdä valitettavasti yksin<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael scumacherilla on kyllä surullisin mitä tulee mieleen näin äkkiseltään.
Äärimmäisen etuoikeutettu ihminen joka ehti kylpeä rahassa ja nauttia perhe-elämästä sekä avoinna olevasta maailamsta ennen onnettomuuttaan.
Minulle tulee mieleen paljon surkeampiakin kohtaloita; ihmisiä jotka jo syntymässään ovat jääneet paljosta vaille, joskus jopa inhimillistä kosketusta ja kuolleet traagisten tapahtumien seurauksena nuorena.
Minusta tuo että oli niin menestynyt ja etuoikeutettu tekee juuri hänen kohtalostaan niin surullisen ja traagisen koska tavan tallaaja olisi jo aikapäiviä sitten siirtynyt mananmajoille mutta hänellä on niin paljon omaisuutta jota hänen lähipiirinsä nyt käyttää hänen pakko elossa pitoon on käyttänyt jo kohta 10 vuotta.
Minustako sen kohtalo ei ole yhtään surullinen.
Otti tietoisen riskin ja vaaransi lapsensakin
Laski
- rajatun alueen ulkopuolella
- missä kiviä
- ilman kypärää
- vei lapsensakin sinne
Sai mitä haki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael scumacherilla on kyllä surullisin mitä tulee mieleen näin äkkiseltään.
Äärimmäisen etuoikeutettu ihminen joka ehti kylpeä rahassa ja nauttia perhe-elämästä sekä avoinna olevasta maailamsta ennen onnettomuuttaan.
Minulle tulee mieleen paljon surkeampiakin kohtaloita; ihmisiä jotka jo syntymässään ovat jääneet paljosta vaille, joskus jopa inhimillistä kosketusta ja kuolleet traagisten tapahtumien seurauksena nuorena.
Minusta tuo että oli niin menestynyt ja etuoikeutettu tekee juuri hänen kohtalostaan niin surullisen ja traagisen koska tavan tallaaja olisi jo aikapäiviä sitten siirtynyt mananmajoille mutta hänellä on niin paljon omaisuutta jota hänen lähipiirinsä nyt käyttää hänen pakko elossa pitoon on käyttänyt jo kohta 10 vuotta.
Lähinnä halveksuttaa. Niin tyhmä ihminen. Itse aiheutettu onnettomuus.
Elämän vaan on ja maailma on mikä on .