Kehtaanko mennä koulun liikuntatunnille t-paidassa? (Viiltelyjäljet)
Olen siis lukion ekaluokkalainen tyttö, ja mulla on ollut vakavia mielenterveysongelmia useamman vuoden. Mulla on molemmissa käsivarsissa aika paljon vanhoja viiltelyjälkiä. Ne on sellaisia valkoisia ja kaikki vähintään vuoden vanhoja. Nyt mietin, että uskaltaisinko mennä koulun liikuntatunnille lyhythihaisella paidalla, vai pitäisikö mun peittää jäljet? Olen todella epävarma näistä jäljistä, ja pelkään että koulukaverit kyselisivät niistä... Mitä mieltä olette?
Kommentit (12)
Mielestäni voit hyvin mennä t-paidassa, kun arvet kerran jo valkoisia. t. 42-v nainen, jolla vastaavia arpia teinivuosilta
Pitkähihainen vaan ja pitkähihaisia urheiluvaatteita on kyllä saatavilla. Itse olen vain ruma, läski, jonka itseluottamus on ja oli nollassa ja käytin liikunnassa yläasteella ja lukiossa aina pitkähihaista paitaa kun halusin peittää itseäni. Kukaan ei ikinä puuttunut koskaan tuohon, vaikka ei edes ollut mikään urheilupaita.
Niitä tuijotetaan varmasti, joku voi kyselläkin. En itse pidä viiltelyarpia mitenkään noloina tai muuta, mutta ei pidä väittää etteivätkö ne kiinnittäisi huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Jaluat vain huomiota. Myönnä se.
Huoh.
Ehdottomasti pitkähihainen.
Porukassa aina kusipäitä. Turhaa paljastaa itsestään mitään arkaa mihin tarttua...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni voit hyvin mennä t-paidassa, kun arvet kerran jo valkoisia. t. 42-v nainen, jolla vastaavia arpia teinivuosilta
Etkä voi ! Lukioikäiset ovat osa idareita, itsesuojeluvaisto on hyvä opetella.
Luuletko että tuon ikäiset pissikset on muka empaattisia ja ymmärtäväisiä jonkun viiltelijäarpia kohtaan ja saat ystäviä kun alkavat sääliä sua?
Ei kannata koulussa näyttää muille.
Minä en alunperin välittänyt omista jäljistäni, koska olivat myös jo valkoisia ja kuvittelin, ettei niitä kukaan edes huomaa. No, jossain kohtaa tajusin tarpeeksi monta kertaa niistä jotain sanomista kuultuani, että kyllä ne oikeasti huomataan ja suuri osa ihmisistä on vain sen verran kohteliaita ja kivoja, että eivät sano niistä mitään.
Oma valinta, mutta jos et halua kuulla kyselyjä tai kommentteja, peitä ne. Pitkähihaisia urheilupaitoja tosiaan on myös olemassa, jos haluat hankkia vaikka sellaisen. Ihan joku kaupan peruspitkähihainenkin menee varmasti.
Et mene, lukioikäiset ovat vielä lapsellisia.