Surullisin ihmiskohtalo minkä tiedät?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Nämä joiden hautajaiset järjestetään yhteiskunnan toimesta. Ei ole saattajia, ei omaisia hyvästelemässä.
Itselleni tuo olisi unelma.
Kaikki ne vanhemmat, joiden lapsi on tehnyt itsemurhan. Tunsin erään pariskunnan, jolla oli kaksi lasta. Molemmat päätyivät riistämään oman henkensä. Vanhemmilla 30 vuotta aikaa miettiä tapahtunutta ja syyttää perusteetta itseään tapahtuneesta. Enpä voi toivoa kenenkään kohdalle.
Yleisesti ottaen kaikki he, jotka eivät ole koskaan saaneet kokea aitoa hyväksyntää ja läheisyyttä, jotka ovat jääneet tahtomattaan yksin, koko elämänsä ajaksi vaille rakkautta ja hellyyttä.
Myös he, jotka eivät fyysisistä tai henkisistä rajoituksistaan johtuen ole koskaan saaneet mahdollisuutta elää omannäköistään, normaalia elämää tai tavoitella ja toteuttaa unelmiaan. Jotka ovat vastentahtoisesti päätyneet syrjäytyneiksi, elämän hylkäämiksi.
Ihmiset, jotka katkeroituvat toisiin ihmisiin ja ainoat seuralaiset ovat koira, suklaa ja pillusuristin.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se japanilainen säteilyonnettomuuden uhri, nimikin viittasi kipuun, Ouch tai sinnepäin.
RIP
Hisashi Ouchi.
Asiasta mitään tietäville tämä kuva miehen DNA:sta antaa viitettä siitä miten kävi.
Siis onko tuo DNA jotenkin "rikki", ja miten siinä käy jos niin on?
John Edward Jones.
No, ei surkein ihmiskohtalo toki, mutta dramaattinen kyllä.
Jäi Nutty Putty- nimiseen luolaan jumiin pää alaspäin. Pelastajat saivat melkein irti. Ennen kun alkoivat vetämään Jonesia irti, mies sai puhua vaimonsa kanssa radiopuhelimen välityksellä. Jokin petti ja kun Jones oli jo melkein kuivilla, tippui takaisin ja jäi jumiin entistä pahemmin. Silloin Jones itsekin tajusi ettei tule pääsemään luolasta pois.
Jonesin ruumis jätettiin luolaan ja luolan sisäänpääsy peitettiin betonilla.
Vierailija kirjoitti:
John Edward Jones.
No, ei surkein ihmiskohtalo toki, mutta dramaattinen kyllä.
Jäi Nutty Putty- nimiseen luolaan jumiin pää alaspäin. Pelastajat saivat melkein irti. Ennen kun alkoivat vetämään Jonesia irti, mies sai puhua vaimonsa kanssa radiopuhelimen välityksellä. Jokin petti ja kun Jones oli jo melkein kuivilla, tippui takaisin ja jäi jumiin entistä pahemmin. Silloin Jones itsekin tajusi ettei tule pääsemään luolasta pois.
Jonesin ruumis jätettiin luolaan ja luolan sisäänpääsy peitettiin betonilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan vakijankkaaja joka spämmää hólvíkáárista, makarooniresepteistä ja jógurtista.
Surullista että tuhlaa ainoan elämänsä noin.
Vielä surullisempia olette te jotka kyttäätte työksenne näitä aloituksi ja olette valmiina heti kommentoimaan ja poistattamaan niitä. Miksi tuhlaatte elämänne noin? Niitä ei ole kenenkään pakko lukea!
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se japanilainen säteilyonnettomuuden uhri, nimikin viittasi kipuun, Ouch tai sinnepäin.
RIP
Hisashi Ouchi.
Asiasta mitään tietäville tämä kuva miehen DNA:sta antaa viitettä siitä miten kävi.
No DNA tarvitaan siihen että solut uusiutuvat. Soluja kuolee ja syntyy uusia koko ajan. Jos solut lakkaavat uusiutumasta, iho alkaa kirjaimellisesti pudota pois ja lopulta sisäelimet lakkaavat toimimasta.
Se parikymppinen nuori mies, joka kuoli vuoden 2010 olympialaisissa, kun laski kelkalla ulos radalta. Se ainakin kosketti itseäni.
Kaverin faija. Siinä on surullinen tarina.
Se teki konkurssin 90-luvun lamassa, kun sen ja jonkun toisen firma meni konkurssiin. Niillä oli joku aivan älytön laina otettu sen firman ostoa varten. Se teki kuulemma hyvää rahaa, mutta lama vei asiakkaat ja koron nostojen jälkeen pankki vei konkurssiin.
Ne muutti lähiöön, mihin mekin muutettiin porukoiden konkurssin jälkeen. Se sen yrityskumppani, joka oli mun äidin koulukaveri, lähti johki Itä-Eurooppaan ja myöhemmin Etelä-Amerikkaan ja sieltä lopulta Yhdysvaltoihin. Se perusti siellä firman ja siitä olikin juttua joskus 2000 luvun alussa tv:ssä ja lehdissä. Meni hyvin ja omisti urheiluautoja, oli muuttanut nimensä eikä ole luulemma vieläkään tullut takaisin Suomeen.
Kaverin faija jäi tänne ja juopotteli aika helkutisti. Se tenutteli vielä 2010 aikoihin tuolla lähiön kerrostalon pihalla. Aivan rappiolla. Löytyi kuolleena kotoaan jokunen vuosi sitten.
Surullisinta oli, kun kaverin äiti kertoi, että se sen jenkeissä asunut kaveri oli väkisin yrittäny viedä sen mukanaan ulkomaille ja sanonu, että tää velkahelkutti pitää jättää taakse ja mennä tekeen rahaa johki, missä se on vielä mahdollista. Kaverin faija ei uskaltanu lähtee, vaan oli rehellisesti yritäny maksaa niitä velkoja. Se oli kuulemma katunu sitä ettei lähteny joka ikinen päivä ja alkoi sen takia juomaan.
Se oli tosi mukava mies. Muistan, kuinka se vielä 80-luvun lopussa oli meidän kanssa pelaamassa kiekkoa koululla.
Vierailija kirjoitti:
Michael scumacherilla on kyllä surullisin mitä tulee mieleen näin äkkiseltään.
On kyllä surullinen kohtalo, mutta hän kuulemma oli hieman häijy ihminen. Mika Häkkinen on kertonut, että joskus aikoinaan kun he nuorempina ajoivat kilpaa (ei tainnut vielä olla F1?), niin Schumi oli ajanut Mikan kylkeen tjtn ja Mika kilpailu keskeytyi tai ainakin sijoitus huononi. Schumi tuli myöhemmin pyytämään anteeksi Mikalta tapahtunutta. Vähän tämän anteeksipyynnön jälkeen Mika näki/luki haastattelun, jossa Schumi kertoi tahalleen ajaneen kylkeen, jotta Mikan kilpailu keskeytyisi. Mika sanoi: "En unohda sitä koskaan. En koskaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä surullinen kohtalo, mutta hän kuulemma oli hieman häijy ihminen. Mika Häkkinen on kertonut, että joskus aikoinaan kun he nuorempina ajoivat kilpaa (ei tainnut vielä olla F1?), niin Schumi oli ajanut Mikan kylkeen tjtn ja Mika kilpailu keskeytyi tai ainakin sijoitus huononi. Schumi tuli myöhemmin pyytämään anteeksi Mikalta tapahtunutta. Vähän tämän anteeksipyynnön jälkeen Mika näki/luki haastattelun, jossa Schumi kertoi tahalleen ajaneen kylkeen, jotta Mikan kilpailu keskeytyisi. Mika sanoi: "En unohda sitä koskaan. En koskaan."
Voitto hinnalla millä hyvänsä.
Schumihan voitti ekan mestaruutensa kolaroimalla Hillin ulos kisasta:
Ja samaa yritettiin uusiksi Villeneuven kanssa 1997.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RIP
Hisashi Ouchi.
No DNA tarvitaan siihen että solut uusiutuvat. Soluja kuolee ja syntyy uusia koko ajan. Jos solut lakkaavat uusiutumasta, iho alkaa kirjaimellisesti pudota pois ja lopulta sisäelimet lakkaavat toimimasta.
Hauskana faktana n. 80% huonepölystä on kuollutta ihoa.
Uskoisin että tämä tieto ilahduttaa palstanaisia.
121212 kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RIP
Hisashi Ouchi.
Hauskana faktana n. 80% huonepölystä on kuollutta ihoa.
Uskoisin että tämä tieto ilahduttaa palstanaisia.
(no ei oikeasti, mutta toivottavasti ilahduitte)
Alle puolet taitaa olla lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen etuoikeutettu ihminen joka ehti kylpeä rahassa ja nauttia perhe-elämästä sekä avoinna olevasta maailamsta ennen onnettomuuttaan.
Minulle tulee mieleen paljon surkeampiakin kohtaloita; ihmisiä jotka jo syntymässään ovat jääneet paljosta vaille, joskus jopa inhimillistä kosketusta ja kuolleet traagisten tapahtumien seurauksena nuorena.
Minusta tuo että oli niin menestynyt ja etuoikeutettu tekee juuri hänen kohtalostaan niin surullisen ja traagisen koska tavan tallaaja olisi jo aikapäiviä sitten siirtynyt mananmajoille mutta hänellä on niin paljon omaisuutta jota hänen lähipiirinsä nyt käyttää hänen pakko elossa pitoon on käyttänyt jo kohta 10 vuotta.
HÖPÖ HÖPÖ!
Ihan taviksia on täysin samanlaisessa tilanteessa.
Oma kohtalo on ehkä surkein. Minulla oli tosi traumaattinen lapsuus, oli läheisen kuolema, koulukiusaamista ja kaltoinkohtelua kotona. Sairastuin psyykkisesti, ensin tuli sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja masennusta, ja sitten myöhemmin tuli psykoosisairaus. Olen sairastanut psykoosin kolme kertaa ja olen eläkkeellä. Omaa perhettä ei ole, ei tutkintoa eikä juuri ystäviäkään. Tuntuu että katson sivusta kun muut elävät.
Vierailija kirjoitti:
Oma kohtalo on ehkä surkein. Minulla oli tosi traumaattinen lapsuus, oli läheisen kuolema, koulukiusaamista ja kaltoinkohtelua kotona. Sairastuin psyykkisesti, ensin tuli sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja masennusta, ja sitten myöhemmin tuli psykoosisairaus. Olen sairastanut psykoosin kolme kertaa ja olen eläkkeellä. Omaa perhettä ei ole, ei tutkintoa eikä juuri ystäviäkään. Tuntuu että katson sivusta kun muut elävät.
Sinun täytyy miettiä uusiksi kriteerit "elämiselle".
Jos vertaat itseäsi muihin, aina tuntuu siltä ettet elä.
Minulla on kavereita ja työpaikka, asun hienolla alueella jolla ikkunasta näkyy järvimaisema ja kaikki on periaatteessa hyvin. Silti tuntuu etten elä koska olen tavallisessa työssä enkä ole saanut aikaiseksi mitään suurempaa.
Tunne on sama kuin 5 vuotta sitten kun olin työtön ja asuin "hoarder"-tasoisessa asunnossa jossa ei päässyt kulkemaan kuin pientä käytävää pitkin.
Yritän juuri itse miettiä asioita uusiksi.
Nuori pienen lapsen äiti, jöka ei päässyt eroon alkoholista. Kärsi siitä, että ei osannut olla ilman alkoholia. Tiesi lapsensa jäävän äidittömäksi, jos jatkaa samalla lailla juomistaan, mutta joi silti. Kuoli alkoholismiin ennen kuin lapsi tuli kouluikään.
Tässä minua liikuttaa eritysesti äidin tuska, kun tietää lapsensa jäävän ädittömäksi ja rakastaa lastaan hyvn paljon.