Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~Hyvää vkonloppua HEINÄHELISTIMET~~~

24.11.2006 |

Todellakin hyvää viikonloppua kaikille teille ihanille " kanssasisarille" !!!

Voikaa paksusti ja syökää hyvin(jos pystytte) pienoinen tarvitsee paljon energiaa, kasvaakseen ja kehittyäkseen!

Huomenna pitää lähteä jouluostoksille... Olisi aivan ihanaa ostaa jo joku pikku body, mutten uskalla vielä... Sitten viimesillään ison mahan kanssa kauppoihin juhannus aleihin :0)

Ystävällisin terv.sadetar eppu 6+1 ja tyttö03

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekena onnittelut Kublalle (ompa osuva nikki tilanteessasi)!

Pari tuttua nikkiä täällä vilahtelee kesäkuisista. Minun tilanteeni on tosi epävarma eli raskauduin viime kierrosta, mutta sain km:n rv 7 (la olisi ollut 6.6.). Km:n jälkeen ei kuukautisia ole tullut (nyt 6 vkoa) ja eilen tein testin, selvä + taas. En kyllä usko, ennenkuin nään pikkuisen sydämmen sykkivän. La nyt arviolta 22-26.7. nyt taas rv 6?

Asun paikassa, josta ei yksityiselle niin vaan lähdetä, joten soitan aamulla neuvolaan ja pyydän alkuraskauden ultraa. En usko, että mahassa ketään asustelee. Lueskelin myös kauhulla nettiä, jossa sanottiin, että ainakin yksi kierto pitää antaa kohdun levätä km:n jälkeen. Ei me vauvaa erityisesti yritetty, mutta...Taidan saada kyytiä myös neuvolan tädiltä. Toivoisin kuitenkin pian saavani varmuuden raskaudesta tai km:n.

Vaikeaa on kun en koe olevani heinähelistin, mutta en viitsi kaikille tutuillekaan asiasta kertoa. + oli ainakin tosi selvä. Paljon selvempi, kuin viime kuussa. Mulla ei ole tosi paha olo, mutta ällöttää ja rinnat on tosi kipeät...

Vähän sekava selostus, mutta tunteetkin on sekavat.

Vompatti + pojat 03&05 ja km:n 07/04 ja 10/06

Vierailija
22/26 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin haamun jälkeen eilen tuli vahva plussa ja LA on sitten laskurin mukaan 28.7. Voi olla, että joudun ultran jälkeen loikkaamaan elokuisten puolelle. Täällä näkyi olevan muutama muukin samalla la:lla!

Meillä on ollut kaikenlaisia kaksosiin viittaavia enteitä, että jännityksellä odotan ultraa, jos tässä kivikautisessa maassa edes semmoisia tehdään. Sisarukseni ovat kaksosia ja miehen puolella niitä on myös, joten ei olisi mikään ihme. Yksi silti riittäisi;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedan miten jarkyttynyt olet. ei tietenkaan niinkaan tuplista vaan keskenmenon riskista. Mina pohdin samoja vaikkei viela ole edes tiedossa onko tuplat tulossa. Minulla on ollut yksi sponttaani kolmosraskaus (taitavat olla aika harvinaisia ilman lapsettomuus hoitoja) joka paattyi keskenmenoon joten pelottaa. Toisaalta olisin kylla super iloinen tuplista. Minun iassani tuskin tulee enaa lisaa lapsia tehtya. Nyt vain ejattelet kokoajan omaa napaasi etka siis tyonantajaa tai muitakaan, ei jouluhossaamisia yms. lepaa, lepaa, lepaa. Pidan sinulla peukkuja!

Vierailija
24/26 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vompatti2 meillä aikas sama tilanne, vähän jännää kun mullakin meni kesken syksyllä vkoilla 10+6. Nyt vaan toivoo ajan kuluvan nopeesti. Mä maltoin just ja just odottaa ne yhdet kuukautiset. Mulla oli kyllä paikat kun synnytyksen jälkeen, joten ei olis tehnyt mielikään heti yrittää. Ehkä ei ollut vielä tuo kroppa palautunut nuoruuden vuosien tasolle kahden yli nelikiloisen jälkeen kun nuorempi on sekin vasta 1v.

Meillä oli muuten isi kotona pitkästä aikaa melkein koko viikonlopun. JUHLAA. On rakentanut meille taloa, joten ei ole juuri näkynyt kotona. Vitsailinkin viikolla miehelle, että musta olis aivan ihanaa " leikkiä" oikeeta perhettä edes yks päivä ja käydä vaikka yhdessä kaupassa. Toivottavasti tämä vaihe on kohta ohi ja päästään uuteen kotiin!!!

Helpa + pojat 00 ja 05 sekä masuasukki 5+

Vierailija
25/26 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos emmilee ja hurricane onnitteluista. Olen vielä niin epävarma tämän oireettomuuden takia, että piti tehdä taas uusi testi. Kyllä se vaan plussaa näytti :) Nyt on vaan oltava positiivisin mielin.

Hurricane: Täytyy sanoa, että on aina hienoa kuulla, kun nelikymppiset luomuna raskautuu. Antaa myös toivoa tällaiselle kolmekymppiselle suurperhettä toivovalle, aikaa siis on...

Kubla: Onnea paljon tuplista! Olen kuullut paljon hauskoja juttuja ystäviltäni (ystäväpiirissä kahdet tuplien vanhemmat). Toinen sanoi, että tuplat ei mee samalla vaivalla, ku tehres :) Vaan onpa niistä tuplasti iloakin sitten.

Vompatti: Onnittelut sinne plussasta ja kovasti vauvaliimaa, että pysyy asukki tällä kertaa matkassa. Hienoa on kuulla, että oireita on enemmän nyt kuin edellisessä :)

Itselläni oireettomuus todellakin kalvaa. Esikoisesta oli niin hirveä närästys ja väsymys jo tässä vaiheessa. Ajattelin parin viikon päästä mennä ultraan, josko siellä näkyisi jotakin joka pyyhkisi osan huolista pois :)

Iksu rv 5+1

Vierailija
26/26 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA vasta plussanneille!

Kublalle tuplaonnea. Toivotaan vauvojen jaksavan kesäkuulle ainakin. Huh, missä olit ennustajalla???

Onnea naimisiin eilen menneelle! Nikki jo unohtui matkalla.

Vähän olen täällä vieraillut toistaiseksi. Nyt vasta alkaa tuntua raskaus todemmalta, kun ellotus on alkanut. Toistaiseksi hyvin samanlainen raskaus kuin esikoispojan odotus.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille heinäkuisille! Niin ja joo, juhannuksen jälkeisissä aleissa masun kanssa pyöriminen kuulostaa hyvälle!