Miksi suomalainen mies ei osaa olla herrasmies?
Kommentit (915)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ketjussa puhua vähän asiallisemmin ketjuun liittyvästä aiheesta?
Silloin voisi syntyä paremmin erilaisia näkökulmia ja voisi käydä parempaa keskustelua aiheesta.Myöhäistä. Mieasiamies pilaa kaikki eteensä osuvat ketjut.
yhyyy emme saa rauhassa haukkua miehiä yhyyy yhyyyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin voisi syntyä paremmin erilaisia näkökulmia ja voisi käydä parempaa keskustelua aiheesta.Tällä palstalla? Älä viitsi. Ainoa pointti on päästä haukkumaan miehiä.
Miksi pitää sitten luoda semmoinen vastakkain asettelu? Mistä se kumpuaa?
Miesvihasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitää kasvattaa pojistaan herrasmiehiä Eivät ne tavat enää aikuisena tartu. Olen omalleni takonut päähän, että hyvillä tavoilla pääsee pitkälle.
Mitä konkreettista hyötyä siitä on?
Pääsee kaveriksi naiselle. Ne tarvitsee olkapään jota vasten itkeä kun Make petti, taas.
Sinulla ei taida olla työelämästä kokemusta tai sitten työskentelet jossain pimeässä loukussa, jossa kiroilet ja möliset työkaverimiesten kanssa. Kokeiles hakea jotain muuta työtä noilla käytöstavoilla.
Duunikaverit ei odota että mä maksan niiden ruoat ja avaan autonoven.
Ei sinulta kyllä odoteta työkykyäkään. Näkeehän tuon mt-ongelman.
Minkä diagnoosin sä olet saanut miesvihasi vuoksi?
Minä olen feministinen mies ja olen sitä mieltä, että naiset ei tarvitse erityiskohteliaisuuksia. Elämme tasa-arvoisessa maassa. Perinteinen herrasmies on tunkkaista ja toksista maskuliinisuutta. James Bondit on mennyttä maailmaa.
En oikein oo osannu käyttään tota kravattia tai silinterihattua. Eikä noiden sivistyssanojenkaan merkitys oo mulle auennu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisia päivän aikana? Kas kummaa, kun osa taksikuskeista tulee aukaisemaan oven, osa aukaisee sen penkillään istuen ja osa tuijottaa kaukaisuuteen, kun asiakas kömpii kyytiin.
hihihi haha hoho hauska, piti päästä keksitään vähän lisää juttuja jolla pilkata kanssakeskustelijoita :)
Kuten kunnon mällirä nni tekeekin.
Tuntuu, että opettelemme kaikki yhdessä, miten Mama’sissa ja Papa'sissa ollaan. Nii mamasii papasii mamasii. bastoi.
Tottakai, koska ovat huomanneet että lemmenkipeiltä suomalaismuumeilta saa siten pesää.
Muutapa sinne asumaan, niin jo loppuu kauniit kukkaispuheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin voisi syntyä paremmin erilaisia näkökulmia ja voisi käydä parempaa keskustelua aiheesta.Tällä palstalla? Älä viitsi. Ainoa pointti on päästä haukkumaan miehiä.
Miesvihasta
Tarvitseeko asiaa kääntää ääripäähän? Aloituksen voi ottaa myös yleisenä kysymyksenä, jolla ei ole tekemistä sukupuoleen kohdistuvasta "vihasta".
Eihän näiden palstojen tarkoitus pitäisi olla luoda sellaista ääripäätä vaan jakaa "normaalisti" näkökulmia, mielipiteitä joista voi keskustella toisia kunnioittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhtaasta miesvihasta mitä tällä palstalla näkee joka kerta kun tänne vahingossa eksyy. Jos jossain puhuttaisiin yhtä halventavasti naisista kun täällä puhutaan miehistä olisi se jo suljettu naisten loukkaantumisen ja ahdistumisen takia mutta missään ei naiset suostu lopettamaan miesvihaa vaikka itse vaatii vihan loppumista itse kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihasta
Tarvitseeko asiaa kääntää ääripäähän? Aloituksen voi ottaa myös yleisenä kysymyksenä, jolla ei ole tekemistä sukupuoleen kohdistuvasta "vihasta".
Eihän näiden palstojen tarkoitus pitäisi olla luoda sellaista ääripäätä vaan jakaa "normaalisti" näkökulmia, mielipiteitä joista voi keskustella toisia kunnioittaen.[/quoteAloituksessa ei esitetty yleistä kysymystä "ovatko mehet enää herrasmiehiä"
Aloituksessa esitettiin väite ja alettiin haukkumaan miehiä. Rinkirunkkaajat lähti mukaan.
Normaali toimintamalli tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihasta
Eihän näiden palstojen tarkoitus pitäisi olla luoda sellaista ääripäätä vaan jakaa "normaalisti" näkökulmia, mielipiteitä joista voi keskustella toisia kunnioittaen.
Ihan sama miten päin tuon aloituksen lukee niin siinä syytetään koko mies sukupuolta kun ei ole perinteinen mies mikä itse asiassa on toksista maskuliinisyyttä Mika on todellakin kiellettyä tässä modernissa feministisessä yhteiskunnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitää kasvattaa pojistaan herrasmiehiä Eivät ne tavat enää aikuisena tartu. Olen omalleni takonut päähän, että hyvillä tavoilla pääsee pitkälle.
Pääsee kaveriksi naiselle. Ne tarvitsee olkapään jota vasten itkeä kun Make petti, taas.
Sinulla ei taida olla työelämästä kokemusta tai sitten työskentelet jossain pimeässä loukussa, jossa kiroilet ja möliset työkaverimiesten kanssa. Kokeiles hakea jotain muuta työtä noilla käytöstavoilla.
Ei kukaan muukaan sitä sinulta odota.
Kyselin mikä tekee herrasmiehen ja nuo olivat listalla. Joku siis odottaa.
Oletko sinä siis taksikuski ja kyytiin tulee kymmeniä naisia päivän aikana? Kas kummaa, kun osa taksikuskeista tulee aukaisemaan oven, osa aukaisee sen penkillään istuen ja osa tuijottaa kaukaisuuteen, kun asiakas kömpii kyytiin.
hihihi hauska, piti päästä keksitään vähän lisää juttuja jolla pilkata kanssakeskustelijoita :)
Kuten kunnon ekeekin.
Kerro sinä sitten, missä tilanteessa miehillä on jatkuvasti naisia, joille pitää avata auton ovi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä siis taksikuski ja kyytiin tulee kymmeniä naisia päivän aikana? Kas kummaa, kun osa taksikuskeista tulee aukaisemaan oven, osa aukaisee sen penkillään istuen ja osa tuijottaa kaukaisuuteen, kun asiakas kömpii kyytiin.
hihihi hauska, piti päästä keksitään vähän lisää juttuja jolla pilkata kanssakeskustelijoita :)
Kuten kunnon ekeekin.
Kerro sinä sitten, missä tilanteessa miehillä on jatkuvasti naisia, joille pitää avata auton ovi?
Missä luki jatkuvasti?
Jos odotat jotain vastauksia niin kysy sellaisia kysymyksiä johon et lisäile omiasi väitteeksi toisten puheista. Onnistuisko rinkirunkkarilta sellainen?
Kyllä niitä täytyy olla enemmän kuin yksi, kun se on ihan ongelma. Siis, missä tilanteessa niitä naisia on tunkemassa kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on myrrysmies 😂
Suomalainen nainen on mällirä nni 😂😂😂
Mistäs maasta sinun äitisi ja muut naispuoliset sukulaisesi ovat kotoisin?
Mistäs sinun isäsi ja muut miespuoliset, raivoavat sukulaisesi sitten?
Mun on itse asiassa Etelä-Amerikasta. Ne on herrasmiehiä siellä. 😊
EriELi eivät ole myrrysmiehiä vaan naisiaan tappavia gigoloita. Hyvä sulle.
Minä kerroin omista sukulaismiehistäni. Älä taas yleistä. Ja mikä on myrrys?
Intomieselimyrrysmieson erään tyyppinensuomalainenvelhojatietäjä, joka on innoissaan ja raivon vallassaloitsiessaan.[1]Myrrystarkoittaa jotakuinkin myräkkää ja meteliä. Ollessaan innoissaan intomies onhaltioissaan, eli uskoo, ettähaltiatvaikuttavat hänen tilaansa.
Intomies on usein silmittömän raivon vallassa. Hän ei välttämättä tunnekipua, vaan saattaa nostaa kuuman kiven kiukaalta tai käsitellä teräaseita terästä pitäen. Hän voi huutaaeläintenlailla, polkea jalkaa ja riehua. Katse voi olla raivokas ja mielipuolinen. Erään intomiehen kerrotaan ottaneen kirveen ja alkaneen lyödä sillä ilmaa uskoen lyövänsä pahaa henkeä. Saman intomiehen katsetta on kuvattu täysin poissa olevaksi.
Intomiehen tila on ilmeisesti jonkinlainentranssi, jonka hän saavuttaaitsesuggestionavulla. Intomiehiä on verrattuberserkkeihin, muinaisskandinaavisiin raivotilassa taistelleisiin sotureihin. Berserkkien arvellaan saavuttaneen raivotilansa jokseenkin intomiesten tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kunnon ekeekin.
Missä luki jatkuvasti?
Jos odotat jotain vastauksia niin kysy sellaisia kysymyksiä johon et lisäile omiasi väitteeksi toisten puheista. Onnistuisko rinkirunkkarilta sellainen?
Kyllä niitä täytyy olla enemmän kuin yksi, kun se on ihan ongelma. Siis, missä tilanteessa niitä naisia on tunkemassa kyytiin?
Saatko orkun jos kerron?
Saan aina herrasmiesmäistä kohtelua miehiltä. Kun käyttäytyy itse hyvin, niin on lupa olettaa sitä myös muilta.
Voisko kysyä myös niinpäin, että miksi suomalainen nainen ei osaa enää olla lady? Itseäni on miehet kohdelleet naisena paremmin kuin toiset naiset yleensä.
gourmandi kirjoitti:
Jonkun kerran kun olen kaupungilla pitänyt liikkeen ovea auki lähestyvälle naisihmiselle, on tullut nokkavaa kommenttia "kyllä mä se itekin auki saan". Hassu juttu että ns. tasa-arvoistuminen näkyy kaupunkiin kuuluvan siviliteetin – siis persoonattoman kohteliaisuuden – katoamisena. Pitäkää ovenkahvanne!
Mieleltään terve ihminen ei järkyty toisten valinnasta avata itse ovensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan pillu mikä ketju.
Täällä avohoitopotilaat ja muut mielenvikaiset huutavat kilpaa toistensa kanssa.
Oikeassa elämässä te raukat tuppisuut katselette vaan kengänkärkiä, ettekä saa sanotuksi sanaakaan. Täällä sitten rohkeina huudetaan otsasuonet pullistellen.
Ei siis mikään ihme, että elämässänne ei ole yhtään herrasmiestä tai vastaavaa naishenkilöä. Yksin ja katkerina elätte ja aivan syystä. Oikeassa maailmassa saisitte tällaisella suunsoitolla turpaanne. Sillai vanhan ajan malliin. Oppisitte hiukan käytöstapoja. Ehkä.
Ja sinä itse olet....?
Mies, joka kohtelee naisia kunnioittavasti. Niin äitiäni, anoppiani, vaimoani sekä tytärtäni.
En vaan jaksa teitä suunsoittajia, joilla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Mutta ymmärränhän minä sen täysin, jos elämä koostuu somessa provoamisesta ja suunsoittamisesta. Oikeassa elämässä oppisitte kyllä hyvin nopeasti, mitä toisille kannattaa sanoa vasten kasvoja. Näppäimistönne takaa ette tämmöistä tiedä. Huomaakin, että sosiaaliset kontaktit on jääneet aika vähälle osalle elämässänne.
Mutta eipä mitään. Jatkakaa valitsemallanne linjalla.
Tarkoittanet herrasmiehen suorittamaa väkivaltaa naista kohtaan, jonka sanomisista herrasmies ei pidä :D
Tällainen herrasmies taisi olla otsikoissakin.
Naisystäväni on tarkka näistä asiosta, mutta miksi olisin kiinnostunut jonkun tuntemattoman naisen asioista? Se on sen naisen poikaystävän tehtävä.