Laitatko peruna muussiin voita?
Kommentit (77)
Perunamuusi on yhdyssana! Ja voita laitan tietenkin ja paljon suolaa!
Vierailija kirjoitti:
Perunamuusiin menee sopivasti voita. En mittaa vaan lisään kunnes maku ja koostumus on kunnossa. varmaan sellainen 50 - 150 g /kilo perunoita, sitten kananmuna tai kaksi sekaan ja maitoa vain jos tarvitsee lisää notkeutta. Yleensä ei tarvitse montaa tippaa laittaa.
Siis raakaa kananmunaa? Melkein yhtä etova ajatus kuin tuo rasvaton maitokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunamuusiin menee sopivasti voita. En mittaa vaan lisään kunnes maku ja koostumus on kunnossa. varmaan sellainen 50 - 150 g /kilo perunoita, sitten kananmuna tai kaksi sekaan ja maitoa vain jos tarvitsee lisää notkeutta. Yleensä ei tarvitse montaa tippaa laittaa.
Siis raakaa kananmunaa? Melkein yhtä etova ajatus kuin tuo rasvaton maitokin.
Se kananmuna vatkataan sekaan ja se kyllä kypsyy siinä muusissa. Tuo kananmuna muusissa on monen kokin herkullisen muusin "salaisuus". Jotkut käyttävät vain keltuaiset, mutta minä käytän yleensä koko munan kun en jaksa valkuaista erikseen valmistaa tai jalostaa eteenpäin.
On tällä palstalla aika moninaista väkeä, perunasta persuun...
Laitan juoksevaa oivariinia ja maitoa
Mibäpä olenkin barbaari🧔 ja laitan muushiin ketsuppia! 💪
Mitäs siihen sanotte?
Vierailija kirjoitti:
Mibäpä olenkin barbaari🧔 ja laitan muushiin ketsuppia! 💪
Mitäs siihen sanotte?
Minä barbaari laitan mikroon Apetitin pakastemuusipänikän, siihen vähän maitua ja sitten valmiiseen tuotteeseen sötkötän pestokastiketta🥔🥬!
Äläpä hauku muita perunoiksi! Itse olet peruna!
Kun muusi valmis olen joskus lisännyt kananmunan ,sekoittanut kunnes on hyytynyt. Lautasella laitan voinokareen siihen. Hyvää tulee.
Laitan Keiju margariinia, kevytmaitoa ja Pan suolaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitan Keiju margariinia, kevytmaitoa ja Pan suolaa.
Phyi