Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko nainen tapailla miestä, joka kuskaa kuolleita sieluja tuolle puolen

Vierailija
11.03.2023 |

Ihan suht siistiä ja hyväpalkkaista hommaa tämä on, ja töitä kyllä riittää. Ymmärrän toki, että joitain ihmisnaisia alani minä pelottan, ennenkuin he oppivat tuntemaan minut paremmin ja ymmärtämään sen, että tämä on vain työtä, enkä tuo töitä kotiin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alani ja minä

Vierailija
2/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu että voiko sen virka-auton ottaa kesälomaksi käyttöön sellaisena retkeilyautona? Takana olisi hyvin makuupaikat kahdelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voisin hyvin. Itse olen lähettämössä töissä. Eihän me teitä kuskeja ikinä nähdä, mutta ohjataan sielut oikeaa käytävää pitkin siihen kuormaan mikä on lähdössä heille oikeaan osoitteeseen.

Vierailija
4/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottu liikaa jotain Goblinia tms?

Vierailija
5/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assassin?

Vierailija
6/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi? Hautausurakoitsijan tehtävänähän on kuskata ruumiita, joista sielut ovat irtaantuneet.

Vierailija
7/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaa kuolleita sieluja? Sielu erkanee ruumiista, kun ihminen kuolee. Oletko taivaasta?

Vierailija
8/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon töissä siellä lajittelussa ja voisin kuvitella seurustelevani kanssasi. Monia kyl pelottaa mun kaltaiset, päättävässä asemassa olevat naiset.

Vierailija
9/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miestä, joka ostaa kuolleita sieluja?

Vierailija
10/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kharon, manalan lautturi?

Vierailija
11/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, voisin hyvin. Itse olen lähettämössä töissä. Eihän me teitä kuskeja ikinä nähdä, mutta ohjataan sielut oikeaa käytävää pitkin siihen kuormaan mikä on lähdössä heille oikeaan osoitteeseen.

Kuulostaa hyvältä. Voitaisiinko sopia rehvit jonnekin? Vaikka kahden maailman rajalle? Käykö kreikkalainen salaatti ja hyvä valkoviini?

Vierailija
12/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieluja vai ruumiita kuskailet?

Vierailija
13/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon töissä siellä lajittelussa ja voisin kuvitella seurustelevani kanssasi. Monia kyl pelottaa mun kaltaiset, päättävässä asemassa olevat naiset.

Tuo on totta, päättävissä asemissa olevat naiset säikäyttävät jopa meitä kuskeja. Alussa ei ollut niin, mutta elämme langenneessa ajassa.

Vierailija
14/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuskaa kuolleita sieluja? Sielu erkanee ruumiista, kun ihminen kuolee. Oletko taivaasta?

Taivaastahan minä. Taivaallinen te- keskus pakotti tähän hommaan, tai tulee karenssia helvetissä 3000 vuotta ja kauheita kärsimyksiä. Pakko oli ottaa tämä työ.

Vierailija
15/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäytätkö asemaasi?

Vierailija
16/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieluja vai ruumiita kuskailet

Sieluja.

Vierailija
17/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäytätkö asemaasi?

Välillä. En uskalla siitä kovin paljoa julkisesti puhua, etteivät nuo isot enkelit tule ja kurmuuta. Aika pelottavia ne. Yhdellä niistä 4 kasvoa ja toinen on pelkkää tulta, silmiä ja siipiä 😶

Vierailija
18/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta, päättävissä asemissa olevat naiset säikäyttävät jopa meitä kuskeja. Alussa ei ollut niin, mutta elämme langenneessa ajassa.

Emme me oikeasti niin pelottavia ole. Tämä työ vain vaatii joskus olemaan tunteeton. Meillä kun on tietyt kriteerit, joita on pakko noudattaa ja se ei aina ole helppoa.

Vierailija
19/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme me oikeasti niin pelottavia ole. Tämä työ vain vaatii joskus olemaan tunteeton. Meillä kun on tietyt kriteerit, joita on pakko noudattaa ja se ei aina ole helppoa.

Tuo on niin taivaallista byrokratiaa 😡 Aina sääntöjä siihen ja tähän. Minun työni on yksinkertaista. Sielut kyytiin ja menoksi, ja sen jälkeen syömään ja odottamaan uusia sieluja kuljetettavaksi. Voisitte tekin joskus meitä kuskeja pitää hyvänä, pussata vaikka tjs. Ette te joudu näkemään sitä helvetin tulta, me näemme sen joka päivä. Siis silloin kuin sinnekin viedään sieluja taivaan lisäksi.

Vierailija
20/21 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu että voiko sen virka-auton ottaa kesälomaksi käyttöön sellaisena retkeilyautona? Takana olisi hyvin makuupaikat kahdelle.

Voi ottaa, omalla luvalla. Minä saan siitä rangaistuksen ( korkeintaan 7000 vuotta vankeutta syvyyden kuilusssa jos jään kiinni ) , mutta jos oikein mukava enkelinainen matkustaisi kanssani, niin mikä ettei ;) Onhan tässä miljardeja vuosia edessä vielä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän