Eräs ystävä antanut naurunaaman kuvapostaukselle Facessa --- en ymmärrä syytä vaikka olen yöttömiä öitä miettinyt sitä
Miksi hän antoi kuvalleni naurunaaman? En pysty sitä ymmärtämään. Asia on vienyt yöunet minulta jo.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä kuvassa on?
Veljeni kuolinarkku.
AP
Ehkä sekoitti emojin itkunaamaksi?
Onko kuolonarkun vastakohta elinarkku.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuolonarkun vastakohta elinarkku.
Arkku voi olla myös tavaroiden säilytykseen tarkoitettu. Vaikka kapioarkku liinavaatteille.
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa
Tätä veikkaan minäkin. Olen vahinkotykännyt Facebookissa postauksista ja jopa kaksi kertaa lähettänyt vahingossa kaveripyynnön ihmiselle, jota en tunne. Käytän läppäriä ja langatonta hiirtä, läppärin kosketuslevyn olen laittanut pois päältä, mutta se menee joskus itsestään päälle ja sitten tulee virheklikkauksia. Ehkä aloittajan ystävälläkin on jokin hankalasti käytettävä laite, joka takia tulee virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä kuvassa on?
Veljeni kuolinarkku.
AP
Siis hän kuoli arkussa? Kauheaa, otan osaa!
Hanki elämä ja mene eteenpäin. Ei kannata yhden facebook reaktion takia yöunia menettää, siellä tulee klikkauksia myös vahingossa.
Miks pitää edes laittaa arkun kuvia faceen?
Yöttömiä öitä, tapahtuiko tämä jonain juhannuksena?
Mitäs jos vaikka kysyt kaveriltasi sitä.
Hän on voinut laittaa sen vahingossa.
Terv: joku joka on kerran vahingossa nauruhymiöinyt surullisen postauuksen enkä olisi itse edes tajunnut jolleiystäväni olisi sitä minulel sanonut.
Joo sormi lipsahtanut väärään hymiöön.
Vai oliko veljesi palkkasotilas tai mobik?
Harvoin käytän fbtä, mutta jos on joku muu kuin selkeä tykkäyspostaus, niin en uskalla tabletilla niitä edes laittaa. Ainoastaan hiirellä kannettavalla. Olen laittanut nauruhymiön kerran vahingossa tabletilla.
Ap, se on ollut todennäköisesti vahinko. Ei sitä kannata miettiä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin käytän fbtä, mutta jos on joku muu kuin selkeä tykkäyspostaus, niin en uskalla tabletilla niitä edes laittaa. Ainoastaan hiirellä kannettavalla. Olen laittanut nauruhymiön kerran vahingossa tabletilla.
Ap, se on ollut todennäköisesti vahinko. Ei sitä kannata miettiä sen enempää.
Niin, mutta en voi olla varma. Se jäytää minua. Onko kyseessä freudilainen lipsahdus eli hän VAHINGOSSA ilmaisi TODELLISEN ajattelunsa?
AP
Ap:n vastauksista huomaa että kyseessä huono provoilu joten 0/5
En usko, että on provo. Kirjoittajan hätä on päivänselvää.
Laitoin kerran peukun sijasta keskisormen, kun ei ollut silmälasit päässä.
Ikävää.