Onko 80 kg penkkipunnerrus hyvÀ tulos naiselle?
Katselin vaan kun joku nainen sellaista painoa salilla nosti đ
Kommentit (24)
On, itse asiassa se on jo todella hyvÀ. YleensÀ hyvÀksi tulokseksi naisella mielletÀÀn 0,8x oman kehon paino, eli siihen voi suhteuttaa.
No todellakin on. Taisi olla aikamoinen mörssÀri kyseessÀ?
Paljon olen saleilla kÀynyt ja tyypillisesti tavallinen nainen nostelee penkistÀ sarjoja 20 - 40 kilolla. TÀÀllÀhÀn toki aina ilmoittautuvat ne, jotka ihan treenaamattakin nostavat kaksi kertaa enemmÀn. Mutta irl sitÀ ei usein nÀe.
Tosi hyvÀ. Omalla salilla olen nÀhnyt yhden naisen tekevÀn penkkiÀ 50kg:llÀ, muut sitten alle 40kg.
PersettÀ kyllÀ hinkutetaan vaikka millÀ liikkeillÀ ja hip trustia 80kg:llÀ...
Vierailija kirjoitti:
No todellakin on. Taisi olla aikamoinen mörssÀri kyseessÀ?
Oli mutta ei ylipainoinen, vaan lihaksikas. Rupesin miettimÀÀn, ettÀ olikohan joku ihan oikea urheilija.
Oletitko nyt kÀvikÀn sukupuolen?
Red Flag ja asiaton viesti.
Jos ei ole joskus ollut mies niin aika kova tulos.
On kova. Ei se miehellekÀÀn vÀlttÀmÀttÀ itsestÀÀnselvyys ole varsinkaan jos painaa alle sen eikÀ ole treenannut pitkÀÀn aikaan.
Todella hyvÀ tulos naiselle. TÀmÀ vie vuosikausia aikaa ja todella kovaa työtÀ. Normi treenaamaton nolla tason mies saa puolilöysÀllÀ treenillÀ saman tuloksen muutamassa kuukaudessa. Eli ihan kisatasoa naiselle!!
Vierailija kirjoitti:
On kova. Ei se miehellekÀÀn vÀlttÀmÀttÀ itsestÀÀnselvyys ole varsinkaan jos painaa alle sen eikÀ ole treenannut pitkÀÀn aikaan.
MinÀ olen 68 kg mies ja nyt 6kk jÀlkeen 1rep max on 70 kg.
Harva nainen saa noin kovaa penkkitulosta ikinÀ aikaiseksi, vaikka treenaisi koko ikÀnsÀ kovaa, systemaattisesti ja tekisi kaikki asiat ns. oikein.
Voimannosto naiset eivÀt ole jÀrin hehkeitÀ, tai kauniita. YlipÀÀtÀÀn naisellisia. Mutta parempi tÀmÀkin kuin lihava treenamaton muovailuvahakasa.
Vierailija kirjoitti:
Voimannosto naiset eivÀt ole jÀrin hehkeitÀ, tai kauniita. YlipÀÀtÀÀn naisellisia. Mutta parempi tÀmÀkin kuin lihava treenamaton muovailuvahakasa.
Todellakin. Voimannostonaiset voittavat aina 100-0 perus löysÀn av-mamman, joka on lievÀsti ylipainoinen. Se niin harva promille, joka hetkellisesti kisakunnossa menee vÀhÀn yli, mutta sanoisin, ettÀ hyvÀkuntoinen voimanostaja urheilijanainen on todella kuuman nÀköinen.
Oliko sellainen kuulantyöntÀjÀ vai jÀntevÀ yleisurheilijamainen?
On kyllÀ kova tulos. Oma maksimini viime kuulta on 55 kg, mutta minÀ olenkin jo tÀti-ikÀinen.
On erittÀin hyvÀ tulos. ItsellÀ ranteet torppasivat yli 45 kg, vaikka oli rannetuet. Mutta minulla onkin luuston haurastuma. 15 kg tein hauiskÀÀntöjÀ (per 1 kÀden puntti). En aikonut miksikÀÀn kisaajaksi ja lisÀsin painoja vasta kun edelliset tuntuivat kevyeltÀ.
MitÀ vÀliÀ sukupuolella on? Naisethan pystyvÀt kaikkeen mihin miehetkin ja vielÀ 80 % palkalla.