Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Menu on paras elokuva mitä olen nähnyt aikoihin.

Vierailija
11.03.2023 |

You need shit🤣 Tykkäsittekö muut?

Kommentit (540)

Vierailija
121/540 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan hyvä. Hieman turhan väkivaltainen. Erityisesti pidin siitä miten ne toi sen nuoren pojan cuckmaisuuden esiin. Harvinaista että epämiehekkyyttä ja narsismia tuodaan kriittisesti esiin. Lopussa se naisen pirullisuus sopi hollywood agendaan ja oli turhaa.

Todella lepsu oli väkivallan suhteen mutta makuasioitahan nämäkin ovat. Ei myöskään ollut mun mielestä hyytävä kuten joku täällä sanoi. Olen leffoja harrastanu yli 30 vuotta ja nähnyt kaikenlaisia leffoja niin kyllä tämä oli aika lepsu elokuva mutta oli kuitenkin ihan viihdyttävä leffa.

Mä pidin sitä enemmän komediana kun minään kauhuleffana.

Vierailija
122/540 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan hyvä. Hieman turhan väkivaltainen. Erityisesti pidin siitä miten ne toi sen nuoren pojan cuckmaisuuden esiin. Harvinaista että epämiehekkyyttä ja narsismia tuodaan kriittisesti esiin. Lopussa se naisen pirullisuus sopi hollywood agendaan ja oli turhaa.

Todella lepsu oli väkivallan suhteen mutta makuasioitahan nämäkin ovat. Ei myöskään ollut mun mielestä hyytävä kuten joku täällä sanoi. Olen leffoja harrastanu yli 30 vuotta ja nähnyt kaikenlaisia leffoja niin kyllä tämä oli aika lepsu elokuva mutta oli kuitenkin ihan viihdyttävä leffa.

Mä pidin sitä enemmän komediana kun minään kauhuleffana.

Komediana/ satiirina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/540 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään miehekäs mies. Katsoin hänen haastattelun James Liptonin kanssa ja meinasi purskahtaa itkuun puhuessaan äitinsä kuolemasta. Muuten fiksun oloinen.

Se on varmaan ihan inhimillistä että herkistyy kun on katsellut vuosia äitinsä kärsivän kivuliaasta syövästä ja sitten menettää tämän. Oli sitten mies tai nainen. Ralphan teki äidistään myöhemmin dokumentin ja julkaisi tämän viimeisen kirjan joten selvästi äitinsä oli Ralphille tärkeä.

Vierailija
124/540 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Menuta en ole nähnyt mutta sen verran Ralph Fiennesistä että siinä on miehellä ehkä maailman sielukkaimmat silmät. Eikä häntä muutenkaan ole ikävä katsella. Muistan elokuvan Bigger splash ja komia oli ilkosillaankin vaikka jo ikämies siinä.

Fiennesin silmät nyt tiedetään ja että tykkää hyppiä ja pyllistellä munasilaan niin valkokankaalla kuin siviilissäkin.

Siis silmämunat vai onko se näytellyt alakertaansakkin jossain? Kerro missä?!

The Bigger splash, Sunshine, Baby of macon tulevat nyt ekana mieleen missä on hyppinyt munasillaan. Yleensä en ymmärrä perseiden hehkutusta mutta kaksi miestä joiden perseisiin olen jopa minä väkisin kiinittänyt huomion on Michael C. Hall Dexterissä ja toinen on Ralph Fiennes Jutun lopussa.

Baby of macon oli muuten todella vastenmielinen elokuva mutta Ralph oli kyllä niin seksikäs alasti siellä navetassa.

RALPH FIENNES ALASTI NAVETASSA🤣🤣🤣🤣Apuwa! Minua naurattaa jo pelkkä tämä komentti niin paljon että jos en muualta löydä niin ostan vaikka huutonetistä muutamalla ekulla. Ai kamala🤣

Vierailija
125/540 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Francesca ja Fiennes on jotenkin vieläkin dailymailin kuvissa kun luotuja toisilleen.

Siis onko ne jotain uusia kuvia?

Olikohan viime viikolla kun olivat kahdestaan Roomassa. Tuskin heidän välillään on mitään romanttista ollut enään pariinkymmeneen vuoteen mutta näköjään ovat kavereita vieläkin.

Katsoin Humisevan harjun. Fiennes todella osaa esittää sekopäätä:/

Ei se ollut Francesca vaan Fiennes mennyt iskemään jonkun toisen aatelis ukon vaimon. Tämä nainen on "vasta" viisissäkymmenissä kun Francescan täytyy lähennellä jo kahdeksaakymppiä.

Menu käytiin katsomassa pikästä aikaa leffateatterissa. Tykättiin miehen kanssa molemmat.

TOISEN aatelisukon? Fiennes tuskin on mikään aatelisukko itse.

Ralph Nathaniel Twisleton-Wykeham-Fiennes on todellakin brittien yläluokkaa. Jostain syystä ei halua tuoda sitä esiin.

Onegin oli hyvä. Sen ohjasi Ralphin sisar ja muusikit hoiti heidän veljensä. Pääosassa oli Ralph ja Liv Tyler. Liv Tyler oli todella upea siinä! Harmi että tätä elokuvaa ei löydy mistään.

Vierailija
126/540 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen mukaan elokuva on kauhu/komedia, mutta mun mielestä tuo kuvaus antaa väärän kuvan elokuvasta mitä se on.

Elokuva on mielestäni sitä tehokkaampi mitä vähemmän tietää elokuvasta.

Vierailija
127/540 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Francesca ja Fiennes on jotenkin vieläkin dailymailin kuvissa kun luotuja toisilleen.

Siis onko ne jotain uusia kuvia?

Olikohan viime viikolla kun olivat kahdestaan Roomassa. Tuskin heidän välillään on mitään romanttista ollut enään pariinkymmeneen vuoteen mutta näköjään ovat kavereita vieläkin.

Katsoin Humisevan harjun. Fiennes todella osaa esittää sekopäätä:/

Ei se ollut Francesca vaan Fiennes mennyt iskemään jonkun toisen aatelis ukon vaimon. Tämä nainen on "vasta" viisissäkymmenissä kun Francescan täytyy lähennellä jo kahdeksaakymppiä.

Menu käytiin katsomassa pikästä aikaa leffateatterissa. Tykättiin miehen kanssa molemmat.

TOISEN aatelisukon? Fiennes tuskin on mikään aatelisukko itse.

Ralph Nathaniel Twisleton-Wykeham-Fiennes on todellakin brittien yläluokkaa. Jostain syystä ei halua tuoda sitä esiin.

Onegin oli hyvä. Sen ohjasi Ralphin sisar ja muusikit hoiti heidän veljensä. Pääosassa oli Ralph ja Liv Tyler. Liv Tyler oli todella upea siinä! Harmi että tätä elokuvaa ei löydy mistään.

Oneginista en ole edes kuullut mutta itse tykkään Ralphin ohjaamasta elokuvasta The invisible woman. Fiennes ja Felicity Jones osaava olla niin romanttisia Charles Dickensinä ja Nellynä ilman seksikohtauksia. Myös visuaalisesti hyvin kaunis elokuva. Sitä en tiedä kuinka paljon siitä on totta. Saivatkohan oikeasti lapsen keskenään joka kuoli synnytyksessä? Ihana elokuva, olen katsonut useamman kerran.

Vierailija
128/540 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään miehekäs mies. Katsoin hänen haastattelun James Liptonin kanssa ja meinasi purskahtaa itkuun puhuessaan äitinsä kuolemasta. Muuten fiksun oloinen.

Se on varmaan ihan inhimillistä että herkistyy kun on katsellut vuosia äitinsä kärsivän kivuliaasta syövästä ja sitten menettää tämän. Oli sitten mies tai nainen. Ralphan teki äidistään myöhemmin dokumentin ja julkaisi tämän viimeisen kirjan joten selvästi äitinsä oli Ralphille tärkeä.

Oliko sen äitikin joku kuuluisa vai miksi se on siitä dokumentin tehnyt?

Vierailija
129/540 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiennesin olisi pitänyt voittaa Oscari ainekin The Grand Budapest hotelista. Hän teki siitä elokuvasta aivan loistavan!

Sivuosan Oscarit ainekin Schindlerin listasta, Kukkoilijoista ja Punaisesta lohikäärmeestä.

Vierailija
130/540 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varttunut niin Harry Potterin parissa, että mä näen Ralphissa aina ilmiselvän Voldemortin.

Ralph on loistava näyttelemään pahiksia. Hänen aurassaan on jotain niin kylmäävää.

Lisää pahiksen rooleja hänelle niin varmasti menen katsomaan niitä elokuvia. Hänelle niin sopii kauhuelokuvat.

Vierailija
131/540 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varttunut niin Harry Potterin parissa, että mä näen Ralphissa aina ilmiselvän Voldemortin.

Ralph on loistava näyttelemään pahiksia. Hänen aurassaan on jotain niin kylmäävää.

Lisää pahiksen rooleja hänelle niin varmasti menen katsomaan niitä elokuvia. Hänelle niin sopii kauhuelokuvat.

Minä olen sen verran vanhempi että puolestani muistan hänet epäonnisena rakastaja jolla ei ikinä ollut onnellista loppua. Englantilainen potilas, Humiseva harju, Jutun loppu. Aina rakastuttiin tulisesti ja sitten soudettiin ja huovattiin mennäänkö yhteen vai ei. Lopulta kun oli vihdoin ja viimein vannottu rakautta toisiaan kohtaan niin ne naiset kuolee ja Fiennes menee sekaisin. Kate Winsletkin Lukijassa päätti päivänsä selliinsä Fiennesin vierailun jälkeen.

Vierailija
132/540 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi lähikuvissa ne naisnäyttelijän ohimoilla olevat silmät ja Fiennesin ohuet huulet.

Vierailija
133/540 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsi lähikuvissa ne naisnäyttelijän ohimoilla olevat silmät ja Fiennesin ohuet huulet.

On kyllä silmät kaukana toisistaan mutta toisaalta tekee hänestä persoonallisen näköisen. Ralphilla olisi varmasti varaa laitattaa halutessaan vaikka Lisa Rinnaa suuremmat pusuhuulet mutta jostain syystä päättänyt tyytyä omiin viiva huuliinsa.

Vierailija
134/540 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sen verran vanhempi että puolestani muistan hänet epäonnisena rakastaja jolla ei ikinä ollut onnellista loppua. Englantilainen potilas, Humiseva harju, Jutun loppu. Aina rakastuttiin tulisesti ja sitten soudettiin ja huovattiin mennäänkö yhteen vai ei. Lopulta kun oli vihdoin ja viimein vannottu rakautta toisiaan kohtaan niin ne naiset kuolee ja Fiennes menee sekaisin. Kate Winsletkin Lukijassa päätti päivänsä selliinsä Fiennesin vierailun jälkeen.

Onko Ralph Fiennes näytellyt yhdessäkään elokuvassa missä hänellä olisi onnellinen loppu? Itselle ei tule mieleen yhtäkään.

Vierailija
135/540 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Ralph Fiennes näytellyt yhdessäkään elokuvassa missä hänellä olisi onnellinen loppu? Itselle ei tule mieleen yhtäkään.

Maid in Manhattan

Vierailija
136/540 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin kelpo elokuva. Vähän epäröin sen kauhuluokituksen takia mutta kauhua tuo leffa ei ollut nähnytkään. Itseäni häiritsi eniten se, mitä se Elsa sekoili siinä lopussa, jos kerta tiesi ruokalistan. Mikä motiivi hänellä oli lähteä Margotin perään?

Vierailija
137/540 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä silmät kaukana toisistaan mutta toisaalta tekee hänestä persoonallisen näköisen. Ralphilla olisi varmasti varaa laitattaa halutessaan vaikka Lisa Rinnaa suuremmat pusuhuulet mutta jostain syystä päättänyt tyytyä omiin viiva huuliinsa.

Minua saa Fiennes suukotella milloin tahansa ihan omilla ohuillakin huulillaan;)

Vierailija
138/540 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sen äitikin joku kuuluisa vai miksi se on siitä dokumentin tehnyt?

Katsoin ton dokumentin youtubesta. Äiti on ollut Novellisti ja taidemaalari.

Vierailija
139/540 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lady tässä on äitini. Niin kuin varmasti huomaatte hän on melkoisessa humalassa ja se ei ole mitenkään epätavallista. Isäkin oli humalassa taco iltoina ja iskin häntä saksilla jalkaan vaikka olisi pitänyt lyödä kurkkuun🤣 Tämähän on ihan hulvaton leffa🤣

Vierailija
140/540 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, nyt mä näen Lisa Rinnan huulet Ralph Fiennesin kasvoissa:D